Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odzyskanie zablokowanego AppleID. Przeczytaj zanim uznasz mnie za złodzieja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seraf

Seraf
  • 80 postów

Napisano 29 sierpnia 2018 - 14:09

Słuchajcie mam ogromny problem. Ni stąd ni zowąd Apple zablokowało mi Apple ID, niby ze względów bezpieczeństwa.

 

Napiszę może jak do tego doszło. Jak kogoś to nie interesuje to proszę przejść do następnego akapitu. Od pewnego czasu, nieregularnie iPhone prosił mnie o potwierdzenie hasła do Apple ID. Zdziwiło mnie to, ale zawsze podawałem i było ok. Pewnego dnia z przegrzania iPhone wyłączył się, a po włączeniu chciał ponownej aktywacji, przy czym nie chciał się aktywować bo już oczywiście był itd. Udało się go włączyć koniec końców. Usunął wszelkie dane aplikacji, ale reszta była. Kilka dni temu skasował wszystkie moje smsy. No i zaczął znowu prosić o potwierdzenie hasła. Kilka razy wpisałem i w końcu wyskoczył komunikat o blokadzie Apple ID ze względów bezpieczeństwa. Aha dodam, że ustawicznie miał za mało miejsca. Tel to iPhone 5c

 

Kwestia zasadnicza - chcę odblokować Apple ID. Zależy mi na tym bo to moje konto, a oni zablokowali je bezpodstawnie. Znam hasło, znam maila pomocniczego, ale jak się okazuje nie pamiętam odpowiedzi na pytania zabezpieczające.

 

Dzwoniłem do supportu. Miła Pani próbowała mi pomóc, ale żadne moje odpowiedzi nie wchodziły. Co ciekawe nie mogę skorzystać z linka resetującego wysyłanego na maila, bo mail podany do Apple ID mieści się na serwerach Apple (me.com) i jest zablokowany. Paranoja!

 

Poradźcie coś. Jak mam z nimi rozmawiać? Podobno to jedyna opcja, te z..... odpowiedzi. Miał ktoś podobny problem? Jeśli nie odzyskam tego konta to uwalę dwa urządzenia, które mam na nie. HALP!

 

 

 

 



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 sierpnia 2018 - 22:03

https://support.appl.../pl-pl/HT204106
https://support.appl.../pl-pl/HT204921


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Seraf

Seraf
  • 80 postów

Napisano 29 sierpnia 2018 - 23:35

Nie bardzo rozumiem ten drugi link. To jest tylko dla dwuetapowego uwierzytelniania? Co to znaczy czas na odzyskanie?

 

Btw można zalogować się na pocztę icloud mając zablokowane AppleID? Mógłbym wysłać sobie linka, ale przez przeglądarkę twierdzi, że zablokowane, a przez telefon każe wklepać hasło w ustawieniach po czym również komunikat, że zablokowane.

 

Dramat. Znam hasło, różne info dotyczące mojego konta i nie mogę go odzyskać bo podaję błędne odpowiedzi.



#4 OneGhost

OneGhost
  • 296 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 07:09

Jeśli masz jakieś dowody zakupu na te urządzenia, to może uda ci się na infolinii usunąć blokadę aktywacji icloud i założyć nowe konto.



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 22:55

Nie bardzo rozumiem ten drugi link. To jest tylko dla dwuetapowego uwierzytelniania? Co to znaczy czas na odzyskanie?

 

...

" ... Z uwagi na kwestie bezpieczeństwa odtwarzanie może zająć kilka dni lub dłużej, dlatego dopiero po upływie tego czasu będzie można ponownie użyć swojego konta ..."
"... W dowolnej chwili można sprawdzić czas, jaki pozostał do przygotowania konta do odzyskiwania lub do udostępnienia dodatkowych informacji. Przejdź na stronę iforgot.apple.com i wprowadź swój identyfikator Apple ID. 
..."


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 Łukasz Kalinowski

Łukasz Kalinowski
  • 10 postów
  • SkądLegionowo, PL

Napisano 31 sierpnia 2018 - 14:51

Witam

To chyba jakaś masowa akcja ze strony firmy. Mi też zostało zablokowane konto ze względów bezpieczeństwa. Akcja odblokowania przebiegła bez problemu tyle że wymusili zmianę hasła. Oczywiście wybrali najlepszy czas bo jak zawsze w takich sytuacjach sprzęt był potrzebny na wczoraj a przy kilku urządzeniach jest to irytujące. Czyżby znowu jakiś magik dobierał im się do danych klientów ? :)



#7 bladepoland

bladepoland
  • 1 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 10 września 2018 - 18:09

Też tak kiedyś miałem, a nie pamiętałem odpowiedzi na pytania pomocnicze. Po telefonie na infolinię, nie było problemu. Wystarczyło podać kilka cyfr z karty zarejestrowanej w Apstore, został wysłany na urządzenie kod potwierdzający. Po potwierdzeniu konsultant przekazał, że za 24 godziny przyjdzie kod odblokowujący aktywny przez bodaj godzinę. Po wpisaniu wyresetowane zostały ustawienia i mogłem się zalogować. Nie pamietam czy na te same hasło czy nie, ale generalnie od razu wprowadziłem odpowiedzi na pytania pomocnicze i je ZAPISAŁEM :).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych