Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X uszkodzenie przez ciecz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bish0p

Bish0p
  • 12 postów

Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:09

Witam Szanownych userów. 

Mam pewien problem i proszę o pomoc jak go rozwiązać. 

 

Otóż mój iPhone X przestał działać. Wysłałem telefon do serwisu corlandu.

 

Po diagnozie sprzętu otrzymałem takiego maila.

 

 

 

Dzień dobry,
diagnoza Państwa sprzętu (208326 / xxxxxxxxxx) została zakończona.
W ramach naprawy, proponujemy wymianę urządzenia w całości, zgodnie z warunkami napraw Apple.

Okres gwarancji wynosi 90 dni lub do końca okresu gwarancyjnego - w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy.

256GB, Silver, GSM, iPhone X, CI/AR, ZDD  /  Cena uwzględniająca zwrot uszkodzonego urządzenia do producenta: 2749 zł (w tym 23% podatku VAT).
Powód wymiany: brak możliwości naprawy w ramach gwarancji, aktywowane czujniki kontaktu z cieczą

 

Telefon przestał działać po tym jak go nie pierwszy raz odbierałem mokrymi rękoma.

Czujnik zalania który jest przy tace sim nie został aktywowany gdyż sprawdziłem, 

 

Co w takim wypadku zrobić ? Telefon nigdy nie pływał w basenie lub innym zbiorniku. 

Przyznam się że pierwszy raz tak się zawiodłem. To nie telefon za 500 PLN i ponoć z normą odporności na pył i wodę.

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc.



#2 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:26

Niestety sytuacja jest patowa, bo najwyraźniej serwisanci znaleźli w środku ślady zalania. Jednocześnie nie są w stanie przecież sprawdzić, czy nie przekroczyłeś zaleceń producenta co do maksymalnej głebokości czy czasu zanurzenia.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:31

Ciężka sprawa. Teoretycznie X jest wodoszczelny wg normy IP67. Ale jak im udowodnić to że nie leżał na dnie basenu przez pół godziny? Nie da się! Ta cała wodoszczelność to tylko chwyt marketingowy.

#4 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:39

Trochę marketing, trochę też chroni, ale na pewno nie ma gwarancji żadnej.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#5 Bish0p

Bish0p
  • 12 postów

Napisano 18 sierpnia 2018 - 19:16

A mam jeszcze pytanie. Czy jak się zdecyduję na propozycje serwisu dostanę nowy telefon czy odświeżony gdyż sam serwis dość mocno od jasnej odpowiedzi się wykręca. Druga sprawa to gwarancja no bo skoro nowy czemu tylko 90 dni moim skromnym zdaniem powinna gwarancja być udzielona na rok bo to przecież nowy egzemplarz. 



#6 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 18 sierpnia 2018 - 19:22

Gwarancja to gwarancja. Producent reguluje warunki.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#7 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 sierpnia 2018 - 19:22

A mam jeszcze pytanie. Czy jak się zdecyduję na propozycje serwisu dostanę nowy telefon czy odświeżony gdyż sam serwis dość mocno od jasnej odpowiedzi się wykręca. Druga sprawa to gwarancja no bo skoro nowy czemu tylko 90 dni moim skromnym zdaniem powinna gwarancja być udzielona na rok bo to przecież nowy egzemplarz.

Jesli poprzedni jest z polskiej dystrybucji to będzie rok. Tak przynajmniej jest, gdy się wymienia w ramach gwarancji.

Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 18 sierpnia 2018 - 19:23


#8 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 07:00

ip x w teorii jest wodoodporny, ale.. zauważyłem że jak docisne ekran u dołu to rusza sie wzgledem ramki, wiec gdzies ta szczelina musi być. Nie zaryzykowałbym zachlapania czy odbierania mokrymi rękoma bo woda zawsze może podejść


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#9 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 19 sierpnia 2018 - 10:40

Jesli poprzedni jest z polskiej dystrybucji to będzie rok. Tak przynajmniej jest, gdy się wymienia w ramach gwarancji.

Z polskiej dystrybucji przysługuje rok po wymianie, może być tylko konieczne zadzwonienie na infolinię Apple. Ale załatwiają to w 10-15 minut.

ip x w teorii jest wodoodporny, ale.. zauważyłem że jak docisne ekran u dołu to rusza sie wzgledem ramki, wiec gdzies ta szczelina musi być. Nie zaryzykowałbym zachlapania czy odbierania mokrymi rękoma bo woda zawsze może podejść

Mocno się rusza? Nie wiem jak X, ale na 7 (który też ma tę wodoodporność) ekran siedzi w miejscu :D

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#10 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 11:09

Z polskiej dystrybucji przysługuje rok po wymianie, może być tylko konieczne zadzwonienie na infolinię Apple. Ale załatwiają to w 10-15 minut.

Rozumiem ze wiesz lepiej niz serwis i producent ? Mozesz podać źródło swohej wiedzy ?

A mam jeszcze pytanie. Czy jak się zdecyduję na propozycje serwisu dostanę nowy telefon czy odświeżony gdyż sam serwis dość mocno od jasnej odpowiedzi się wykręca. Druga sprawa to gwarancja no bo skoro nowy czemu tylko 90 dni moim skromnym zdaniem powinna gwarancja być udzielona na rok bo to przecież nowy egzemplarz.

A dlaczego powinen być rok ?
Rok gwarancji od nowa obowiązuje przy wymianie gwarancyjnej - w przypadku odpłatnej wymiany masz 90 dni lub obecną gwarancję w zależności co trwa dłużej - jeśli się z tym nie zgadzasz nie musisz korzystać z propozycji serwisu i ten egemplaż zutylizować i kupić nowy wtedy bedziesz miał rok gwarancji.

#11 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 sierpnia 2018 - 11:15

Nie będzie roku gwarancji. Tak jak kolega powyżej napisał przy płatnej wymianie idzie stara gwarancja lub 90 dni. Tylko wymiana gwarancyjna daje rok gwarancji.


iPhone 15 Pro


#12 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 19 sierpnia 2018 - 13:33

Przepraszam, nie doczytałem. Oczywiście rok dotyczy bezpłatnej wymiany gwarancyjnej. Co do płatnej wymiany nie wiem, nie musiałem nigdy testować na szczęście ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#13 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 19 sierpnia 2018 - 13:43

Bish0p zadzwoń na infolinię Apple i przedstaw im całą sytuację. Podobno potrafią z czymś takim pomóc.

Użytkownik Sebosz edytował ten post 19 sierpnia 2018 - 13:43

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#14 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 16:01

ip x w teorii jest wodoodporny, ale.. zauważyłem że jak docisne ekran u dołu to rusza sie wzgledem ramki, wiec gdzies ta szczelina musi być. Nie zaryzykowałbym zachlapania czy odbierania mokrymi rękoma bo woda zawsze może podejść


Odnosnie poruszania sie dolnej czesci ekranu wzgledem ramki, jest to rzecz normalna? Po 5miesiacach użytkowania telefonu od niedawna zauwazylem, ze ekran pod wplywem nacisku porusza sie, i mam wrazenie ze w uplywem czasu ekran na dole odstaje co raz bardziej od ramki .. Niechcialbym po prostu zeby w przyszlosci calkowicie sie odkleil.. Podlega to gwaranacji?

#15 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 19 sierpnia 2018 - 20:40

Odnosnie poruszania sie dolnej czesci ekranu wzgledem ramki, jest to rzecz normalna? Po 5miesiacach użytkowania telefonu od niedawna zauwazylem, ze ekran pod wplywem nacisku porusza sie, i mam wrazenie ze w uplywem czasu ekran na dole odstaje co raz bardziej od ramki .. Niechcialbym po prostu zeby w przyszlosci calkowicie sie odkleil.. Podlega to gwaranacji?

Mógłbyś to nagrać w jakiś sposób i pokazać ?


  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#16 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 sierpnia 2018 - 20:42

Odnosnie poruszania sie dolnej czesci ekranu wzgledem ramki, jest to rzecz normalna? Po 5miesiacach użytkowania telefonu od niedawna zauwazylem, ze ekran pod wplywem nacisku porusza sie, i mam wrazenie ze w uplywem czasu ekran na dole odstaje co raz bardziej od ramki .. Niechcialbym po prostu zeby w przyszlosci calkowicie sie odkleil.. Podlega to gwaranacji?

Do tej pory miałem do czynienia z pięcioma X-ami i tylko jeden nie miał tej szczeliny. 


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#17 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 23:14

Niestety sytuacja jest patowa, bo najwyraźniej serwisanci znaleźli w środku ślady zalania. Jednocześnie nie są w stanie przecież sprawdzić, czy nie przekroczyłeś zaleceń producenta co do maksymalnej głebokości czy czasu zanurzenia.

Na temat tzw. "wodoodporności" nowych iPhone (od iP7 wzwyż) napisano np. https://support.appl.../pl-pl/HT207043 .
Niestety, do zawilgocenia wnętrza "wystarczy" używanie w dużej wilgotności lub temperaturze, a tego lata nawet w Polsce nietrudno było znaleźć miejsca z temp. powyżej 35 st. C.

 

A mam jeszcze pytanie. Czy jak się zdecyduję na propozycje serwisu dostanę nowy telefon czy odświeżony gdyż sam serwis dość mocno od jasnej odpowiedzi się wykręca. ...

Apple nie udziela takich informacji - więc nawet serwis nie wie. Dla użytkownika, nie ma to jednak żadnej praktycznej różnicy bo nawet w przypadku produktu "innego niż nowy", nie mówimy tu o produktach używanych, czy odświeżonych przez jakiś warsztat. Apple mówi o produktach nowych lub równoważnych nowym co oznacza co najmniej odnowienie na poziomie warunków fabrycznych.

Zanim jednak zdecydujesz się na odpłatną naprawę w serwisie warto przynajmniej porównać ceny z kilkoma innymi ASA (napisz/zadzwoń). Jak wiadomo - różnice pomiędzy serwisami w cenach napraw potrafią sięgać nawet kilkuset złotych, a Cortland może nie jest najdroższy (w tej kategorii najczęściej "prowadzi" iSpot), ale do najtańszych też zwykle nie należał.

 

... Druga sprawa to gwarancja no bo skoro nowy czemu tylko 90 dni moim skromnym zdaniem powinna gwarancja być udzielona na rok bo to przecież nowy egzemplarz. 

Warunki gwarancji Apple masz tu: https://www.apple.co...l-warranty.html .
Kluczowe jest tu zdanie zaczynające się od słów : 
"... Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple,  ..."

W przypadku naprawy pozagwarancyjnej nie mamy do czynienia z "wykonaniem obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple", więc dalsze zobowiązania co do udzielenia nowej, rocznej gwarancji nie mają zastosowania.


Odnosnie poruszania sie dolnej czesci ekranu wzgledem ramki, jest to rzecz normalna? Po 5miesiacach użytkowania telefonu od niedawna zauwazylem, ze ekran pod wplywem nacisku porusza sie, i mam wrazenie ze w uplywem czasu ekran na dole odstaje co raz bardziej od ramki .. Niechcialbym po prostu zeby w przyszlosci calkowicie sie odkleil.. Podlega to gwaranacji?

Ekrany w iP od 6s wzwyż są sklejane z obudową za pomocą specjalnych uszczelek.

Ruszanie się ekranu czy wręcz jego odstawanie w takich (sklejanych) modelach może świadczyć o uszkodzonej uszczelce (np. wskutek intensywnego korzystania w podwyższonej temperaturze, wygięcia telefonu lub w wyniku próby nieautoryzowanego dostępu do wnętrza).

Warto w takim przypadku udać się do ASA na wymianę uszczelki, bo na gwarancji zrobią za free, a nawet po gwarancji taka usługa kosztuje stosunkowo nieduże pieniądze (ok. 20 - 50zł. w zależności od serwisu) , a praktycznie znikome - biorąc pod uwagę, ze jest to ratunek przed rozszczelnieniem telefonu).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#18 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 postów

Napisano 20 sierpnia 2018 - 01:03

Na temat tzw. "wodoodporności" nowych iPhone (od iP7 wzwyż) napisano np. [url=https://support.apple.com/pl-pl/HT207043]https://support.apple.com/pl-pl/HT207043[/url] .
Niestety, do zawilgocenia wnętrza "wystarczy" używanie w dużej wilgotności lub temperaturze, a tego lata nawet w Polsce nietrudno było znaleźć miejsca z temp. powyżej 35 st. C.
 

Apple nie udziela takich informacji - więc nawet serwis nie wie. Dla użytkownika, nie ma to jednak żadnej praktycznej różnicy bo nawet w przypadku produktu "innego niż nowy", nie mówimy tu o produktach używanych, czy odświeżonych przez jakiś warsztat. Apple mówi o produktach nowych lub równoważnych nowym co oznacza co najmniej odnowienie na poziomie warunków fabrycznych.
Zanim jednak zdecydujesz się na odpłatną naprawę w serwisie warto przynajmniej porównać ceny z kilkoma innymi ASA (napisz/zadzwoń). Jak wiadomo - różnice pomiędzy serwisami w cenach napraw potrafią sięgać nawet kilkuset złotych, a Cortland może nie jest najdroższy (w tej kategorii najczęściej "prowadzi" iSpot), ale do najtańszych też zwykle nie należał.
 

Warunki gwarancji Apple masz tu: [url=https://www.apple.com/legal/warranty/products/poland-universal-warranty.html]https://www.apple.com/legal/warranty/products/poland-universal-warranty.html[/url] .
Kluczowe jest tu zdanie zaczynające się od słów : 
"... Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple,  ..."[/size]
W przypadku naprawy pozagwarancyjnej nie mamy do czynienia z "wykonaniem obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple", więc dalsze zobowiązania co do udzielenia nowej, rocznej gwarancji nie mają zastosowania.
Ekrany w iP od 6s wzwyż są sklejane z obudową za pomocą specjalnych uszczelek.
Ruszanie się ekranu czy wręcz jego odstawanie w takich (sklejanych) modelach może świadczyć o uszkodzonej uszczelce (np. wskutek intensywnego korzystania w podwyższonej temperaturze, wygięcia telefonu lub w wyniku próby nieautoryzowanego dostępu do wnętrza).
Warto w takim przypadku udać się do ASA na wymianę uszczelki, bo na gwarancji zrobią za free, a nawet po gwarancji taka usługa kosztuje stosunkowo nieduże pieniądze (ok. 20 - 50zł. w zależności od serwisu) , a praktycznie znikome - biorąc pod uwagę, ze jest to ratunek przed rozszczelnieniem telefonu).

Jako ze nigdy wczesniej nie mialem z tym stycznosci, to w moim przypadku wystarczy ze udam sie do serwisu w ktorym kupilem telefon(ispot) i zglosze im ta usterke, czy wziecie ze soba pudelka/ladowarki/sluchawek jest konieczne? Wole zapytac, poniewaz serwis ten oddalony mam 300km wiec wolalbym to zalatwic za jednym razdm, z gory dzieki!

#19 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 20 sierpnia 2018 - 01:10

Nie musisz jechać do konkretnego, może być dowolny autoryzowany serwis (na stronie Apple można znaleźć ich listę w pobliżu miejsca zamieszkania). Jak masz bliżej, to możesz podjechać do Apple Store, wtedy jest jakaś szansa na załatwienie problemu od ręki. Jedyne co może być potrzebne, to ewentualnie dowód zakupu, ale na pewno nie trzeba brać pudełka i akcesoriów.
A tak w ogóle, to nie musisz nigdzie jechać, bo niektóre serwisy (bodajże Cortland) zapewniają kuriera.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#20 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 sierpnia 2018 - 09:37

Jako ze nigdy wczesniej nie mialem z tym stycznosci, to w moim przypadku wystarczy ze udam sie do serwisu w ktorym kupilem telefon(ispot) i zglosze im ta usterke, czy wziecie ze soba pudelka/ladowarki/sluchawek jest konieczne? Wole zapytac, poniewaz serwis ten oddalony mam 300km wiec wolalbym to zalatwic za jednym razdm, z gory dzieki!

Do miejsca zakupu jesteś "przywiązany" tylko w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi. W przypadku gwarancji reklamację składasz u Gwaranta (w tym przypadku w Apple, które w zakresie napraw jest reprezentowane przez sieć autoryzowanych serwisów (ASA)).

 

... nie musisz nigdzie jechać, bo niektóre serwisy (bodajże Cortland) zapewniają kuriera.

Trochę przespałeś ostatnie lata. Już 2-3 lata temu większość serwisów w Polsce zapewniało kuriera , a teraz to chyba już wszystkie.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#21 Bish0p

Bish0p
  • 12 postów

Napisano 20 sierpnia 2018 - 10:42

Jestem po rozmowie z serwisem Cortland i stwierdzono że nie da się nic zrobić. Telefon który w tej sytuacji możemy kupić w ramach gwarancji jest sprzętem odświeżonym do którego nie otrzymuje się ani pudełka ani innych akcesoriów . Więc na początek mamy stare pudełko z innym telefonem różniącym się numerami. Przy ewentualnej odsprzedaży a ja na to patrze jest problem. Gwarancja leci na stare telefon lub 90 dni jeśli stara gwarancja jest krótsza. Postanowiłem zadzwonić do Apple i się nie zgodzić z opinią serwisu. Przypomniałem sobie sytuację która faktycznie mogła świadczyć o tym że telefon był jak durszlak do odcedzania makaronu. Otóż pod wpływem mocnego naciśnięcia ekranu było  raz słychać świst powietrza wydobywającego się z telefonu. Zgłosiłem ten fakt i żałuje że jak usłyszałem ten świst nie wysłałem go do serwisu póki działał. Nauczka dla innych. Teraz jestem na łasce Apple jak będę posiadał informacje napewno napisze jak to się zakończyło.



#22 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 20 sierpnia 2018 - 13:24

Jestem po rozmowie z serwisem Cortland i stwierdzono że nie da się nic zrobić. Telefon który w tej sytuacji możemy kupić w ramach gwarancji jest sprzętem odświeżonym do którego nie otrzymuje się ani pudełka ani innych akcesoriów . Więc na początek mamy stare pudełko z innym telefonem różniącym się numerami. Przy ewentualnej odsprzedaży a ja na to patrze jest problem. Gwarancja leci na stare telefon lub 90 dni jeśli stara gwarancja jest krótsza. Postanowiłem zadzwonić do Apple i się nie zgodzić z opinią serwisu. Przypomniałem sobie sytuację która faktycznie mogła świadczyć o tym że telefon był jak durszlak do odcedzania makaronu. Otóż pod wpływem mocnego naciśnięcia ekranu było  raz słychać świst powietrza wydobywającego się z telefonu. Zgłosiłem ten fakt i żałuje że jak usłyszałem ten świst nie wysłałem go do serwisu póki działał. Nauczka dla innych. Teraz jestem na łasce Apple jak będę posiadał informacje napewno napisze jak to się zakończyło.

Przy każdej wymianie gwarancyjnej masz inne numery, ale po to dostajesz dokument wymiany z serwisu, że telefon nie jest od Zdzicha z budki tylko od producenta. 


  • Sebosz lubi to

#23 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 sierpnia 2018 - 20:30

... Telefon który w tej sytuacji możemy kupić w ramach gwarancji ...

W ramach naprawy nie kupujesz telefonu tylko płacisz za usługę. Gdybyś go (tak jak napisałeś) "kupował w ramach gwarancji", to nie musiałbyś oddawać starego, zepsutego. Natomiast tu płacisz cenę ryczałtową (która jest różna w różnych serwisach) za (powiedzmy) "różnicę" pomiędzy nowym-sprawnym, a starym-zepsutym telefonem.

 

... Otóż pod wpływem mocnego naciśnięcia ekranu było  raz słychać świst powietrza wydobywającego się z telefonu. ...

Jeżeli słyszałeś "świst powietrza wydobywającego się" przy naciskaniu, to przy puszczaniu nacisku powietrze mogło być zasysane (np. wraz z wodą, parą wodną, etc.) i zagadka wydaje się być wyjaśniona.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#24 Bish0p

Bish0p
  • 12 postów

Napisano 25 sierpnia 2018 - 15:03

Wygląda na to, że mój problem dobiega końca. Otóż po rozmowie z Apple i zgłoszenia im tego, że nie zgadzam się z opinią serwisu cortland, iż zalałem telefon Pani konsultanka przełączyła mnie do wyższego pionu i tam kolejna Pani bardzo skrupulatna i rzetelna obiecała, że skontaktuje się z serwisem cortland i przekaże sprawę do działu technicznego Apple. Na odpowiedz przyszło mi czekać 4 dni o czym Pani mnie poinformowała, że tyle to potrwa. Odpowiedz....... POZYTYWNA !!! Dostanę nowy telefon ! Szok kolejny raz firma Apple mnie przytuliła i pocałowała w czoło za te wszystkie lata spędzone z nimi. Można obsłużyć klienta prawidłowo i rzetelnie ? A no można. Dla osób które być może kiedykolwiek beda miały podobny problem, proponuje nie zawracać sobie głowy jakimiś cortlandami tylko z miejsca walić do Apple. Cortland rozebrał telefon zobaczył zaczerwienione czujniki i w dupie werdykt zalany. Ale że np uszczelka wkoło ekranu była nie szczelna, nie istotne. Gostek zapłaci jak ma X ma kasę. Przykro mi tak pisać ale tak to wygląda. 


  • Sebosz lubi to

#25 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 sierpnia 2018 - 17:09

A nie mówiłem? Obsługa telefoniczna Apple traktuje klientów jak ludzi, nie jak owce. Gratuluje :)

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych