Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Usunięcie MDM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dreft

Dreft
  • 3 postów

Napisano 01 sierpnia 2018 - 11:32

Witam!

Kupiłem używanego 6S. Aby zmniejszyć ryzyko - kupiłem telefon z aktywną gwarancją producenta.

Telefon po pewnym czasie zaczął szwankować. Zgłosiłem go do naprawy i otrzymałem nowy egzemplarz.

I tu niemiła niespodzianka - telefon w trakcie aktywacji dostaje profil MDM (!!!!).

AppleCare umywa ręce i odmawia wyjaśnienia sprawy na piśmie abym mógł dochodzić zwrotu.

W tej sytuacji jedynym wyjściem jest samodzielne usunięcie profilu MDM. Znalazłem już taki serwis w USA. Czy ktoś ma jakąś wiedzę w tym zakresie?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie...

 



#2 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 07 stycznia 2019 - 21:42

Odświeżam temat, ponieważ u mnie też nastąpiła taka blokada odkupionego telefonu z drugiej ręki, pomimo, iż mam dowód zakupu po wymazaniu urządzenia i aktualizacji IOS po przypisaniu iP8 do iCloud telefon poprosił o zalogowanie się do zdalnego zarządzania, gdzie Apple Support nie jest mi w stanie pomóc.

Znalazłem na Youtube jak zrobić Bypass'a, ale czemu mam się w to bawić skoro mam telefon z oficjalnego źródła.

Ma ktoś pomysł ?



#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 stycznia 2019 - 23:24

...

Znalazłem na Youtube jak zrobić Bypass'a, ale czemu mam się w to bawić skoro mam telefon z oficjalnego źródła.

Ma ktoś pomysł ?

Chyba niezupełnie "oficjalnego" skoro kupiłeś towar z wadą prawną (sprzedawca nie miał prawa własności sprzedawanego towaru, gdyż iPhone z profilem MDM stanowią własność firmy trzeciej). 

Bypass-y działają właśnie tak - do pierwszego "odtworzenia" lub aktualizacji systemu (czasem krócej).

Niestety, możesz już też podpadać pod art. 292 kk (dobrym posunięciem z Twojej strony byłby niezwłoczny kontakt ze sprzedawcą i rozwiązanie umowy kupna/sprzedaży).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 Nefryt

Nefryt
  • 53 postów

Napisano 09 stycznia 2019 - 20:10

Chyba niezupełnie "oficjalnego" skoro kupiłeś towar z wadą prawną (sprzedawca nie miał prawa własności sprzedawanego towaru, gdyż iPhone z profilem MDM stanowią własność firmy trzeciej). 

Bypass-y działają właśnie tak - do pierwszego "odtworzenia" lub aktualizacji systemu (czasem krócej).

Niestety, możesz już też podpadać pod art. 292 kk (dobrym posunięciem z Twojej strony byłby niezwłoczny kontakt ze sprzedawcą i rozwiązanie umowy kupna/sprzedaży).

I tak zrobię, bo myślałem, że to jakaś nowa usługa w iOS 12, ale niewiedza kosztuje trochę straconego czasu, bo mam nadzieje, że pieniądze odda !

Ps. Nie wiedziałem, że coś takiego istnieje bo dalej jestem "szczęśliwym" użytkownikiem iPhone 6s z iOS 10 ;)

Dzięki za informacje.


Użytkownik Nefryt edytował ten post 09 stycznia 2019 - 20:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych