Cześć
Mamy rok 2018 i dawno nikt o tym nie pisał. Korzystając z okazji, że po roku i 11 miesiącach użytkowania mojego SE 16gb grawitacja w końcu go pokonała chciałbym odświeżyć temat z 2014 roku jednocześnie pytając Was o szczegóły.
Telefon jest na abonament w t-mobile z wykupionym ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia. Jak już wcześniej pisałem wczoraj tak nieszczęśliwie upadł na gres, że oprócz pekniętej szybki doszło do uszkodzenia ramki w tym sensie, że pogięta ramka wypchnęła i połamała digitizer.
Generalnie telefon raczej ciężko naprawić i podejrzewam, że będzie wymiana na odnawiany model. Problem w tym, że t-mobile nie ma już w swojej ofercie wersji 16gb.
Orientujecie się jak to może t-mobile rozwiązać?
Pozdrawiam
Użytkownik bartek15 edytował ten post 26 lipca 2018 - 16:15