Witaj,
Również jestem użytkownikiem iPhone 7 i korzystam z Apple Pay bardzo chętnie. Do tej pory płaciłem na kilkudziesięciu terminalach (sporo podróży ostatnio, ale tylko w kraju), bardzo różne kwoty (od kilku do kilkuset złotych) i wspomniana przez Ciebie sytuacja miała miejsce w moim przypadku tylko raz. Co ciekawe, zdarzyło się to na terminalu, na którym płacę regularnie niemal codziennie w okolicznej Żabce. Możesz spróbować wykonać "Twardy reset" (na 7 power+volume down przez kilkanaście sekund), to jest zawsze pierwsza czynność, którą wykonuję w razie podobnych problemów. Zazwyczaj pomaga natychmiastowo
.
Karta Mastercard z Alior Banku, iOS 11.4.
Pozdrawiam
I to nie jest najlepszy pomysł. Generalnie powinno się wyłączyć i włączyć normalnie, ewentualnie później bawić się w resety. Jak masz problem z komputerem, to nie resetujesz go wyciągając wtyczkę z kontaktu, tylko uruchamiasz ponownie.
Twardy reset w iPhone najlepiej ograniczyć tylko do sytuacji, gdy telefon faktycznie się zawiesił i nie reaguje.
Edited by winmaciek, 25 July 2018 - 10:08.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.