Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

IPhone X serwis i naprawa


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 mamaster15

mamaster15
  • 4 posts

Posted 16 July 2018 - 10:09


Pytanie z cyklu czy ktoś tak miał i jak to wyglada.

Mianowicie, w zeszłym tygodniu oddałem mojego iPhona X do naprawy (telefon spadł i uszkodzony został przedni panel) miły Pan serwisant sprzęt przyjął (cortland Wroclavia) i wszystko było git. Dzisiaj dostałem mail’a, że nie są oni w stanie wymienić/ zdiagnozować awarii i sprzęt jest wysyłany do serwisu producenta (niestety nie wskazują lokalizacji). Na infolinii dostałem informacje, że sprzęt został wysłany, albo w tym albo w przyszłym tygodniu będzie odpowiedź z serwisu co do naprawy. Na stronie Cortland mam jednak informacje, że sprzęt jest po diagnozie i jest naprawiany? Jednak nie dostałem ani proformy ani też prośby o potwierdzenie zgody na naprawę za określona kwotę. Czy ktoś miał podobną sytuację? Ile czasu trwała naprawa od momentu oddania telefonu do jego powrotu? Czy serwis zmieniał przez to cenę naprawy urządzenia?

Z góry dziękuje za odpowiedź

Edited by mamaster15, 16 July 2018 - 10:10.


#2 notedeagle

notedeagle
  • 599 posts

Posted 16 July 2018 - 11:17

O ile dobrze wiem, wyświetlacze są wymienia w centrum serwisowym Apple (chyba w Holandii, przynajmniej ja tak mialem gdy wysyłałem 6s'a właśnie do Cortlandu z powodu martwych pikseli na ekranie (było to jeszcze na gwarancji, więc odpada problem z wyceną). Wtedy całość zajęła bodaj 5 dni, łącznie z wysłaniem przeze mnie paczki i odebraniu naprawionego telefonu od kuriera, także nie masz się co martwić przynajmniej w tej kwestii ;)  


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#3 mamaster15

mamaster15
  • 4 posts

Posted 16 July 2018 - 11:33

A jak jest z naprawą? Jeżeli telefon upadł i jest troszkę zadarty na rogach? Tył nie jest uszkodzony, tylko jeden róg jest troszkę odrapany?

#4 Faflucy

Faflucy
  • 141 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 16 July 2018 - 12:19

To wymienią ci przedni panel i zapłacisz 1500zł



#5 makemymind

makemymind
  • 706 posts
  • SkądPoznań

Posted 16 July 2018 - 13:47

To wymienią ci przedni panel i zapłacisz 1500zł

 

Tylko zawsze wysyłają kosztorys naprawy do akceptu. Nigdy nie zamawiają w ciemno płatnych części. Także duże prawdopodobieństwo, że masz farta i wymiana za free.


Edited by makemymind, 16 July 2018 - 13:47.


#6 mamaster15

mamaster15
  • 4 posts

Posted 16 July 2018 - 13:49

Raczej nie za free, ponieważ został wysłany do serwisu zagranicznego w celu ocenienia uszkodzenia. W przypadku rozbicia przedniego panelu zostanie on wymieniony, tylko że mam tez lekko obitą ramkę i się zastanawiam czy nie będą chcieli wymienić mi telefonu. Czego bym nie chciał

#7 Faflucy

Faflucy
  • 141 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 16 July 2018 - 14:53

Są to naprawy niegwarancyjne, więc nic bez twojej zgody zrobić nie mogą.



#8 ipx666

ipx666
  • 1 posts

Posted 25 July 2018 - 19:26

A ja nie wiem, czy telefon nadaje się do naprawy, czy jest to wina softu, bo nie znalazłem tutaj tego tematu i dziwni mnie, że tak cicho o tym, a może mnie to ominęło już jakiś czas temu, gdy o tym mówiono. Odrazu zaznaczam, że nie dotyczy to tylko iPhone’a X, ale również iPhone’a 5S i iPhone’a 7, ktorego mają moi domownicy. Miałem ostatnio taką przypadłość, że w dużym słońcu i przy bardzo kiepskim zasięgu 3G mój iPhone X lekko się zagrzał do temp. ok 50°C i jasność ekranu spadła do połowy. Było tak, przeglądałem jakiś artykuł w sieci w Safari i miałem rozjaśniony ekran na maksa, po pewnym czasie jasność spadła nagle do połowy wartości, myslałem, że to jakaś funkcja, ale wszystkie auto-ekranowe funkcje mam wyłączone. Gdy chciałem go rozjaśnić, okazało się, że suwak jest na maksa a gdy zacząłem go ściemniać, to dopiero od 50% w dół zaczął reagować, to samo było przy rozjaśnianiu. Od 0 do około 50 % suwaka ekran się rozjaśniał a powyżej tej wartości już zostawał przy jasności 50%. Dziwnie to wyglądało, gdy rozjaśniałem od połowy do 100% a on świecił tylko z połową jasności. Dopiero po okolo 5-10 minutach wszystko wróciło do normy. To samo dzieje się w iPhone 5S oraz iPhone 7. Testowałem oba modele domowników i na 5S przytrafiło się to samo, lecz innego dnia i w innych okolicznościach (poczas grania i gdy ekran był na maks jasności) Wszystkie telefony działają na iOS 11.4.1. Wogóle dziwi mnie fakt, że taka przypadłość u nas nie została jeszcze roztrzęsiona, bo na forum Apple’a aż o tym huczą. Jest to denerwująca sprawa, zwłaszcza, gdy używa się telefonu np. nawigując auto w dużym słońcu, a ekran przygasa i nic na nim nie widać. Podsyłam link do forum apple z tym tematem. Wielu sfrustrowanych użytkowników zastanawia się czy to funkcja w iOS 11, czy to bug czy też wada iPhone’ów :/
https://discussions.apple.com/thread/8197302
Macie jakieś pomysły, doświadczenia?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users