Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Usuniecie konta iCloud po zakupie


Najlepsza odpowiedź SERWIS.ME , 10 lipca 2018 - 15:55

Usuń konto i wtedy zobaczysz czy będzie potrzebne hasło. Konto zawsze możesz usunąć, z niczym to się nie wiąże. Jeśli iPad jest odblokowany to go tym nie zablokujesz. Najlepiej to go w ogóle wyzeruj albo odtwórz oprogramowanie, bo nie ma sensu działać na systemie po poprzednim użytkowniku.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 forix

forix
  • 18 postów

Napisano 10 lipca 2018 - 14:36

Witam. Temat pewnie wałkowany ale jakoś nie znalazłem odpowiedzi na swoją wątpliwość, może źle zadaję pytania . Kupiłem iPada A1219 uruchamiam działają zainstalowane ale niczego nie mogę dograć (iCloud poprzedniego użytkownika) w sumie jest przeglądarka głównie do tego chce używać ale może z czasem coś będę potrzebował i wtedy niczego nie wgram, w ustawieniach jest opcja usuń konto

1. czy mogę wyrzucić to konto i wpisać swoje i nie zablokuje iPada

2. czy przy wyrzucaniu będzie zapytanie o stare hasło ewentualnie przy restarcie zapyta się?

Z góry dziękuje za odpowiedź

 



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 10 lipca 2018 - 14:45

Witam. Temat pewnie wałkowany ale jakoś nie znalazłem odpowiedzi na swoją wątpliwość, może źle zadaję pytania . Kupiłem iPada A1219 uruchamiam działają zainstalowane ale niczego nie mogę dograć (iCloud poprzedniego użytkownika) w sumie jest przeglądarka głównie do tego chce używać ale może z czasem coś będę potrzebował i wtedy niczego nie wgram, w ustawieniach jest opcja usuń konto

1. czy mogę wyrzucić to konto i wpisać swoje i nie zablokuje iPada

2. czy przy wyrzucaniu będzie zapytanie o stare hasło ewentualnie przy restarcie zapyta się?

Z góry dziękuje za odpowiedź

Nie usuniesz tego konta bo będzie trzeba podać hasło, którego nie znasz. 



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 lipca 2018 - 15:14

Sprawdź czy jest włączona funkcja Znajdź Mój iPad. Jeśli jest wyłączona to możesz usunąć konto i zalogować się swoim. A jeśli jest włączona to nic nie zrobisz jeśli poprzedni właściciel nie usunie go ze swojego konta na stronie internetowej.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 forix

forix
  • 18 postów

Napisano 10 lipca 2018 - 15:52

Dziękuję za szybką odpowiedź :)  Funkcja "znajdź mój iPad" była włączona wyłączyłem ją bez potrzeby podawania hasła czy oznacza to że mogę bez problemu usunąć? 



#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 lipca 2018 - 15:55   Najlepsza odpowiedź

Usuń konto i wtedy zobaczysz czy będzie potrzebne hasło. Konto zawsze możesz usunąć, z niczym to się nie wiąże. Jeśli iPad jest odblokowany to go tym nie zablokujesz. Najlepiej to go w ogóle wyzeruj albo odtwórz oprogramowanie, bo nie ma sensu działać na systemie po poprzednim użytkowniku.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 10 lipca 2018 - 15:57

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 forix

forix
  • 18 postów

Napisano 11 lipca 2018 - 00:24

iCloud pozwolił usunąć konto  :) App Store też zrobione, martwi mnie że działam na starym iOS 5.1.1 (info w tablecie że jestem aktualny) przeglądałem internet i widzę że przy tym starym sprzęcie nic chyba nie podniosę do góry w kwestii iOS, czy można coś zadziałać w tej opcji? Przeglądam sklep i nie bardzo widzę coś na stary iOS  :(



#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 739 postów
  • Płeć:

Napisano 11 lipca 2018 - 01:13

iCloud pozwolił usunąć konto  :) App Store też zrobione, martwi mnie że działam na starym iOS 5.1.1 (info w tablecie że jestem aktualny) przeglądałem internet i widzę że przy tym starym sprzęcie nic chyba nie podniosę do góry w kwestii iOS, czy można coś zadziałać w tej opcji? Przeglądam sklep i nie bardzo widzę coś na stary iOS  :(


Nie będzie lepiej, to iPad pierwszej generacji. Z App Store też ciężko będzie coś znaleźć.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 forix

forix
  • 18 postów

Napisano 11 lipca 2018 - 12:25

Wszystko jasne, dziękuję za pomoc temat można zamknąć.

Pozdrawiam  :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych