Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nic nie słychać jak dzwonię z Maca poprzez iPhone.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kilabdg

kilabdg
  • 16 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 lipca 2018 - 06:24

Cześć. Mam Macbooka Pro 2015 z wyświetlaczem Retina oraz iPhone SE. Włączyłem sobie przekazywanie rozmów telefonicznych, dzięki czemu mogę wykonywać rozmowy telefoniczne używając Macbooka. Swego czasu zaktualizowałem SE do iOS 12 Beta i nie było problemów z rozmowami telefonicznymi. Jednakże coś w wersji Beta mi nie pasowało i wróciłem do wersji 11.4. Od tego momentu, jak wykonuję połączenia telefoniczne, to w Macbooku nie słychać rozmówcy, ani rozmówca nie słyszy mnie. Próbowałem wyłączyć i włączyć funkcję jeszcze raz, ale nic to nie pomogło. Czy coś mogę jeszcze zrobić?

 

Pozdro!


Life is short

Boat are cool


#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 855 postów
  • SkądRzym

Napisano 06 lipca 2018 - 07:26

Podczas rozmowy spróbuj pozmieniać źródło dźwieku klikając w głośnik. Raz przełącz na Macbooka, później wróć na Iphone'a



#3 kilabdg

kilabdg
  • 16 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 lipca 2018 - 07:45

Nie pomaga, przełączając się na iPhone głos się pojawia z jednej i drugiej strony, a po powrocie na Macbook znowu cisza, ale taka totalna, jakby ktoś włączył mute...


Life is short

Boat are cool


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 lipca 2018 - 08:27

Sprawdzałeś w ustawieniach dźwięku czy mikrofon działa? Sprawdź czy w np. Skype będzie działał poprawnie, może coś w ustawieniach na Macu się namieszało. 


Użytkownik macsupport edytował ten post 06 lipca 2018 - 08:29

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 855 postów
  • SkądRzym

Napisano 06 lipca 2018 - 08:28

Tak jak mówi poprzednik sprawdź mikrofon. Jeśli działa to spróbuj tego:

 

Wyloguj się z icloud z telefonu i komputera, usuń plik, ale zrób sobie kopie) Biblioteki- Preferences- com.apple.Bluetooth.plist. Urchom sprzęty ponownie. Zaloguj się ponownie, włącz przekazywanie. 


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 06 lipca 2018 - 08:29


#6 kilabdg

kilabdg
  • 16 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 lipca 2018 - 10:14

Mikrofon działa, przed momentem nagrałem próbkę dźwięku i jest ok. Poza tym, pisałem że ani rozmówca mnie nie słyszy ani ja jego nie słyszę. Wieczorem spróbuję się wylogować i zalogować jeszcze raz. Dam znać. 


Life is short

Boat are cool





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych