Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płacenie w polskim AppStore w USD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 AjTee

AjTee
  • 155 postów
  • SkądBanino

Napisano 03 lipca 2018 - 21:30

Cześć,

 

Czy jest możliwe płacenie w polskim AppStore w USD?

 

Jak tak to jak to mogę włączyć? Google mówi o zmianie regionu a tego robić nie chce bo mam subskrypcje Apple Music.

 

Pozdrawiam.


 MacBook Pro 13,3" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM)~ macOS Catalina 10.15  iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad 9,7" 32 GB (2017)  Apple AirPods  Apple TV 4K Magic Mouse White


#2 winmaciek

winmaciek
  • 2 571 postów
  • Płeć:

Napisano 03 lipca 2018 - 23:49

A co dokładnie chcesz zrobić? Masz kartę płatniczą amerykańską czy jak?
iPhone XS, iPad 10.5"

#3 DanielF

DanielF
  • 5 329 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 04 lipca 2018 - 07:06

Jaki kraj taka waluta w AppStore. Przy zmianie kraju musisz wyczyścić stan konta do 0 lub prosić o to na infolinii.


Fallout ...war, war never changes...

#4 AjTee

AjTee
  • 155 postów
  • SkądBanino

Napisano 07 września 2018 - 09:30

W AppStore USA są dużo tańsze niż w PL, stąd to pytanie.


 MacBook Pro 13,3" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM)~ macOS Catalina 10.15  iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad 9,7" 32 GB (2017)  Apple AirPods  Apple TV 4K Magic Mouse White


#5 notedeagle

notedeagle
  • 567 postów

Napisano 07 września 2018 - 09:35

To sobie przestaw region na USA, nic innego nie zrobisz 


iPhone 6s --> iPhone X 64GB Space Grey, MacBook Air 2017


#6 AjTee

AjTee
  • 155 postów
  • SkądBanino

Napisano 07 września 2018 - 09:36

Co w takim wypadku ze subskrypcjami?


 MacBook Pro 13,3" (2020) (Core i5 10th Gen + 16GB LPDDR4X RAM)~ macOS Catalina 10.15  iPhone 8 64 GB  Apple Watch S4 44mm  iPad 9,7" 32 GB (2017)  Apple AirPods  Apple TV 4K Magic Mouse White


#7 winmaciek

winmaciek
  • 2 571 postów
  • Płeć:

Napisano 10 września 2018 - 23:56

Nie wiadomo w sumie chyba. Tak na chłopski rozum, to trzeba będzie je „rozwiązać” i zasubskrybować na nowo.
iPhone XS, iPad 10.5"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych