Użytkownik Rossa edytował ten post 28 czerwca 2018 - 14:33

iPhone 8 plus wyblakłe kolory
#1
Napisano 28 czerwca 2018 - 14:32
#2
Napisano 28 czerwca 2018 - 17:42
Kto jest tym ubezpieczycielem i kto wykonywał naprawę? Autoryzowany serwis czy nie?
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#3
Napisano 28 czerwca 2018 - 18:19
#4
Napisano 28 czerwca 2018 - 19:19
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#5
Napisano 28 czerwca 2018 - 20:05
#6
Napisano 28 czerwca 2018 - 20:33
iPhone 15 Pro
#7
Napisano 28 czerwca 2018 - 20:36
Swoją drogą jeśli ta firma wymieniła ci ekran w swoim zakresie na nieoryginalnych częściach to właśnie pożegnałaś się z gwarancją
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#8
Napisano 28 czerwca 2018 - 20:48
#9
Napisano 28 czerwca 2018 - 20:51
iPhone 15 Pro
#10
Napisano 28 czerwca 2018 - 21:01

#11
Napisano 28 czerwca 2018 - 21:09
iPhone 15 Pro
#12
Napisano 28 czerwca 2018 - 21:19

#13
Napisano 28 czerwca 2018 - 23:00
A powiedzcie mi czy firma ubezpieczeniowa może zamieniać na oryginalne części czy na zamienniki też? Bo w ich regulaminie nie mogę nic znaleźć.
Wszystko zależy od tego co jest napisane w OWU . Tego typu ubezpieczenia są typu 'casco' i strony mogą swobodnie kształtować zasady - są ujęte właśnie w OWU (tzn. ubezpieczyciel proponuje swoje warunki, a Ty możesz je przyjąć lub nie).
Podobnie jest w ubezpieczeniach samochodowych : może być zapis o częściach oryginalnych i naprawie w ASO, ale może też takiego zapisu nie być.
Podeślij tekst OWU zobaczymy co da się zrobić.
Zdaje sobie sprawe. Ale jeśli wymienię ekran na oryginalny, to co z gwarancją? Wiem, że w 2017 apple wydało oświadczenie, ze będzie przyjmować iphony z nieoryginalnym ekranem, więc jak to wyglada? Czy po wymianie będzie ok?
Gwarant nie może odrzucić zgłoszenia z tytułu gwarancji o ile usterka nie jest związana z nieautoryzowaną ingerencją.
W praktyce wymiana ekranu nie musi mieć wpływu na możliwość zgłoszenia z tytułu gwarancji o ile nie będziesz zgłaszać bezpośrednich problemów z ekranem (kolory, czułość, responsywność, etc.) czy takich rzeczy jak np.: krótszy czas pracy na baterii (jak wiadomo: nieoryginalne i nieskalibrowane z płytą główną wyświetlacze zżerają baterię kilkukrotnie szybciej), niespodziewane wyłączanie się telefonu, problemy z Home/TID , a nawet pogorszenie się poziomu odbieranego sygnału WiFI czy GSM.
Może być nieoryginalny ekran, nie ma to wpływu na gwarancję. O ile nie uszkodzono czegoś przy wymianie. Ale oczywiście walcz o oryginalny, pelnoprawny produkt. Taki szmelc to sobie mogą w buty wsadzić.
Jeżeli naprawę wykonywał serwis nie posiadający autoryzacji Apple to do listy możliwych utraconych korzyści można dopisać np. szczelność telefonu.
No właśnie jestem wściekła, wychodzi na to, że te wszystkie ubezpieczenia o dupę potłuc... dzięki! Będę walczyć. A tak dla pewności, bo nie jestem pewna. Czy ekran w Iphone 8 plus to lcd, czyli czy warstwa wyświetlacza itd jest scalona w jedno z szybą? Bo miałam stłuczony dół, koło rogu, wiec warstwa dotykowa była w porządku, więc tak myśle czy oni powinni całość wymienić czy tylko stłuczoną szybę.
Po prostu poproś o kopię dokumentu naprawy z serwisu.
Jeżeli naprawa była robiona w ASA to wyświetlacz powinien być oryginalny, a naprawa wykonana zgodnie ze standardami Apple.
...Nie wiem co myśleć już, na każdym kroku człowieka oszukać chcą
Dopóki nie ustalisz niezgodności wykonanej usługi z warunkami ubezpieczenia (OWU) na które dobrowolnie wyraziłaś zgodę - nie używaj niepotrzebnie zbyt mocnych słów.
Użytkownik bee3 edytował ten post 28 czerwca 2018 - 23:01
Pomogłem ? - Lubię to
#14
Napisano 29 czerwca 2018 - 09:36

#15
Napisano 01 lipca 2018 - 20:17
Pani z serwisu stwierdziła, że przysługuje mi reklamacja i zapewne ekran zostanie ponownie wymieniony. Dziękuję za wszelką pomoc
Oczywiście, że przysługuje Ci reklamacja.
Jak nazywa się serwis który wykonywał naprawę ?
Pomogłem ? - Lubię to
#16
Napisano 11 lipca 2018 - 06:29
Ubezpieczyciele likwidując zgłoszoną szkodę, używają tego co jest na rynku...czyli najtańszych zamienników. To musi się opłacać i dostawy muszą być zapewnione. Rachunek jest oczywisty.
#17
Napisano 11 lipca 2018 - 21:35
Ubezpieczyciele likwidując zgłoszoną szkodę, używają tego co jest na rynku...czyli najtańszych zamienników. To musi się opłacać i dostawy muszą być zapewnione. Rachunek jest oczywisty.
Chyba, że w OWU jest zagwarantowana naprawa: na oryginalnych częściach zamiennych i w autoryzowanym serwisie producenta. W praktyce: w przypadku ubezpieczeń smartfonów - takie warunki to rzadkość.
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych