Cześć,
Dużo czytałem o tym, że po wejściu Apple Pay do Polski, oficjalnie, pojawiła się możliwość dodawania karty w aplikacji Wallet. Ja takiej możliwości u siebie nie mam. Mam tylko tryb skanowania. iOS 11.4 na pokładzie, konto w mBank, aplikacja najnowsza jest. Telefon restartowałem kilka razy, ale nie pomogło. Region oczywiście ustawiony na Polskę. Co mogę z tym zrobić?

[7 Plus] Brak możliwości dodania karty do Wallet
#1
Napisano 20 czerwca 2018 - 22:21
#2
Napisano 20 czerwca 2018 - 23:28
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 21 czerwca 2018 - 08:32
Cześć,
Dużo czytałem o tym, że po wejściu Apple Pay do Polski, oficjalnie, pojawiła się możliwość dodawania karty w aplikacji Wallet. Ja takiej możliwości u siebie nie mam. Mam tylko tryb skanowania. iOS 11.4 na pokładzie, konto w mBank, aplikacja najnowsza jest. Telefon restartowałem kilka razy, ale nie pomogło. Region oczywiście ustawiony na Polskę. Co mogę z tym zrobić?
NIe wiem czy dobrze rozumiem, ale to właśnie przez tryb skanowania dodajesz kartę...
W Wallet dajesz dodaj kartę (poprzez +), następnie pojawi się komunikat o funkcjonalności ApplePay- dajesz dalej i pojawia się skaner, następnie ją skanujesz, dajesz dalej, wpisujesz CVC potem dajesz dalej i ściąga Ci się kod autoryzacyjny, który po chwili odczekania podstawia się sam. Zatwierdzasz i po bólu...
Użytkownik a.s edytował ten post 21 czerwca 2018 - 08:34
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#4
Napisano 21 czerwca 2018 - 09:28
Podobno pomaga próba dodania karty przez ustawienia -> Wallet. Jeśli nie, to spróbowałbym zmienić region na obsługujący Pay, dodać tam i wrócić do regionu Polska.
Nie miałem takiej zakładki w ustawieniach, teraz już mogę dodawać kartę, dzisiaj rano pojawiła się możliwość.
NIe wiem czy dobrze rozumiem, ale to właśnie przez tryb skanowania dodajesz kartę...
W Wallet dajesz dodaj kartę (poprzez +), następnie pojawi się komunikat o funkcjonalności ApplePay- dajesz dalej i pojawia się skaner, następnie ją skanujesz, dajesz dalej, wpisujesz CVC potem dajesz dalej i ściąga Ci się kod autoryzacyjny, który po chwili odczekania podstawia się sam. Zatwierdzasz i po bólu...
Chodziło mi o to, ze nie miałem tego plusa do dodania karty. Mogłem tylko dodać jakaś kartę lojalnościową itd. Karty płatniczej nie. Ale dzisiaj rano pojawiła się u mnie taka możliwość, więc problem sam się rozwiązał.
#5
Napisano 09 sierpnia 2018 - 07:51
Ja również nie mam + w aplikacji Wallet. Czy to wina oprogramowania?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych