MB z TB już mamy drugą generacje z 2017r.
Użytkownik effe edytował ten post 03 lipca 2018 - 13:55
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 lipca 2018 - 13:55
MB z TB już mamy drugą generacje z 2017r.
Użytkownik effe edytował ten post 03 lipca 2018 - 13:55
iPhone 12 mini
Napisano 03 lipca 2018 - 17:46
Miły gest mBanku, 20 zł na lody dla dziecka, w bankowej promocji za używanie ApplePay. Pieniądze dzisiaj pojawiły się na koncie.
Użytkownik Janusz MB edytował ten post 03 lipca 2018 - 19:29
Napisano 03 lipca 2018 - 17:50
U mnie również
iPhone 12 mini
Napisano 03 lipca 2018 - 18:41
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 03 lipca 2018 - 19:35
u mnie również 20 PLN wpłynęło
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 03 lipca 2018 - 20:08
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
Napisano 03 lipca 2018 - 20:14
Trzeba było zapisać się na promocję, gdzieś latał link na forum.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Napisano 03 lipca 2018 - 20:23
Coś trzeba aktywować, czy tak samo od siebie? Po około 2 tygodniach dostaliście?
Tutaj:
https://www.mbank.pl...wane/apple-pay/
Na dole jest zapisz się do promocji.
Napisano 03 lipca 2018 - 20:24
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
Napisano 03 lipca 2018 - 22:38
a ja dziś dostałem bon na 50,-zł na allegro od BGŻ cała przyjemność (z robienia zakupów) po mojej stronie, ale jak mi jeszcze za to płacą...
A dla odmiany dziś w Polo Markecie w Jastrzębiej Górze nie mogłem zapłacić zegarkiem i musiałem wyciągnąć kartę (dobrze, że ING jeszcze noszę, bo BZWBK i BGŻ już leżą w szafie i się kurzą W innych sklepach bezproblemowe zakupy, chociaż Pani w piekarni jakoś dziwnie prychnęła, jak przyłożyłem zegarek do terminala a Pani w restauracji usilnie chciała, żebym PIN wbijał (a ja jak doświadczony użytkownik ejpla ze stoickim spokojem "nie trzeba pinu":)
Iphone 16 Pro Max 512 tytan pustynny, MBP 13 M1 16/512 space grey, iPad Pro 2024 11, AirPods Pro gen 2, był jeszcze AW7, ale Epix gen 2 jest lepszy:)
Napisano 03 lipca 2018 - 22:43
....a Pani w restauracji usilnie chciała, żebym PIN wbijał (a ja jak doświadczony użytkownik ejpla ze stoickim spokojem "nie trzeba pinu":)
Przychodzisz z jakimś szamańskim urządzeniem, które może oszukuje terminal , a może jest używane w sposób nieautoryzowany ? , zjadasz obiad i wychodzisz - a niepewność czy przyjdą pieniądze za transakcje , czy nie będzie reklamacji - pozostaje ...
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 03 lipca 2018 - 22:56
Jako, że zacząłem pracę w handlu zanim Apple Pay pojawiło się w Polsce mogę śmiało powiedzieć - użytkowników płacących telefonem/zegarkiem jest o wiele więcej w tym momencie, średnio na 10 klientów płacących telefonem 1 korzysta z Android Pay czy czegoś podobnego, cała reszta ajfony i zegarki. Natomiast da się też zauważyć klientów - młodych - którzy płacą np kartą mBanku i mają w reku iPhone i to nie jakiegoś starego.
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
Napisano 04 lipca 2018 - 11:59
Tak wiem. Ale z 2016 były problemy, a z 2017 już chyba nie. O to mi chodzi, że pierwsza wersja - problemowa etc.MB z TB już mamy drugą generacje z 2017r.
Jako, że zacząłem pracę w handlu zanim Apple Pay pojawiło się w Polsce mogę śmiało powiedzieć - użytkowników płacących telefonem/zegarkiem jest o wiele więcej w tym momencie, średnio na 10 klientów płacących telefonem 1 korzysta z Android Pay czy czegoś podobnego, cała reszta ajfony i zegarki. Natomiast da się też zauważyć klientów - młodych - którzy płacą np kartą mBanku i mają w reku iPhone i to nie jakiegoś starego.
Pozdrawiam
Napisano 04 lipca 2018 - 12:23
Ja wczoraj musiałem dokonać zwrotu w sieci sklepu "Zara"
"Przemiła" Pani która chwile wcześniej kazała mi iść na dział męski do kasy (mimo, że nikogo przy kasie tam nie było) stwierdziła, że to nie tą kartą było płacone.
Gdyby ktoś miał z was taki problem trzeba pokazać ostatnie 4 cyfry "nr konta urządzenia". Bo ApplePay nie przekazuje nr karty
Oczywiście tego nie wiedziałem. Więc wywiązała się "miła rozmowa" w stylu jak nie tą kartą płaciłem jak tą płaciłem itp.
Oczywiście sam nr z czterema ostatnimi cyferkami nie wydał się Pani legalny - nie wiem czy myślała, że znalazłem torbe z zakupami i paragon na 39zł...
W każdym razie dopiero po telefonie do kierownika sklepu raczyła zwrócić mi pieniądze...
Użytkownik alladyn21 edytował ten post 04 lipca 2018 - 12:24
Napisano 04 lipca 2018 - 12:28
Na stronie Apple jest wszystko ładnie opisane jeśli chodzi o zwroty, może komuś jeszcze się przyda: https://support.appl.../pl-pl/ht201469
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Napisano 04 lipca 2018 - 21:11
Ja wczoraj musiałem dokonać zwrotu w sieci sklepu "Zara"
"Przemiła" Pani która chwile wcześniej kazała mi iść na dział męski do kasy (mimo, że nikogo przy kasie tam nie było) stwierdziła, że to nie tą kartą było płacone.
Gdyby ktoś miał z was taki problem trzeba pokazać ostatnie 4 cyfry "nr konta urządzenia". Bo ApplePay nie przekazuje nr karty
Oczywiście tego nie wiedziałem. Więc wywiązała się "miła rozmowa" w stylu jak nie tą kartą płaciłem jak tą płaciłem itp.
Oczywiście sam nr z czterema ostatnimi cyferkami nie wydał się Pani legalny - nie wiem czy myślała, że znalazłem torbe z zakupami i paragon na 39zł...
W każdym razie dopiero po telefonie do kierownika sklepu raczyła zwrócić mi pieniądze...
No a czyja to wina że nie wiedziałeś?
Napisano 04 lipca 2018 - 21:45
Śledząc temat od dnia premiery widzę że mało kto pofatygował się by przeczytać strony wsparcia odnośnie Apple Pay czy to od samego Apple czy banku...
Użytkownik gpociej edytował ten post 04 lipca 2018 - 21:46
Napisano 05 lipca 2018 - 06:03
iPhone 15 Pro
Napisano 05 lipca 2018 - 06:45
Ludzie nie czytają umów. Ludzie nie wiedzą co podpisują na przykład jeśli chodzi o kredyty hipoteczne na setki tysięcy PLN.
A Wy wymagacie czytania jakiejś informacji o ApplePay?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 06 lipca 2018 - 19:56
Użytkownik Konewa71 edytował ten post 06 lipca 2018 - 19:57
Napisano 06 lipca 2018 - 23:01
Od początku wejścia Apple Pay odrzuciłem karty, codziennie robię przynajmniej 2-3 płatności, ani razu nie miałem problemu. Odpukać
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
Napisano 07 lipca 2018 - 11:08
Napisano 07 lipca 2018 - 14:54
iPhone 12 mini
Napisano 07 lipca 2018 - 15:32
Wątpię, żeby to była wina wersji systemu.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych