Witam serdecznie,
niedawno zalałem przez przypadek dwutygodniowego iphona 7.
Telefon trafił do jednego z polecanych na forum serwisów po 6 dniach od zalania.
Dzień po przekazaniu iphona do serwisu drogą wysyłkową otrzymałem zdjęcia, na których widać mocno skorodowany w środku telefon.
Serwis orzekł, że nie podejmuje się naprawy i dał mi dwie propozycje
- odkupienie telefonu na części za 150 zł (praktycznie nowy telefon, idealna obudowa)
- Wymiana na model refubrished z zachowaniem gwarancji telefonu za 1569 zł
Ponadto serwis deklaruje, że może odzyskać dane z telefonu.
Czy w kontekście powyższych, nie jest dziwne, że serwis nie podejmuje się próby oczyszczenia telefonu i oszacowania kosztów naprawy?
Czy wymiana na model refubrished z utrzymaną gwarancją to standardowa usługa, jaką robią autoryzowane serwisy apple?
Obawiam się, że z telefonem może wcale nie być tak źle i serwis planuje odnowienie go w celu dalszej sprzedaży.
Pozdrawiam, będę wdzięczny za wszelki komentarz.