Witam mam problem z iPhone 7 , Nie działa mi mikrofon podczas rozmów, nagrywanie na dyktafonie, facetime a nawet na zestawie słuchawkowym . Może ktoś pomoże jak to naprawić . Telefon ma rok i 3 miesiące więc gwarancja już nie obowiązuje. Orange odrzuciło gwarancję na rękojmie. Jeszcze jedno pytanie czy to wina taśmy mikrofonu ? Czy coś poważniejszego ?

iPhone 7 brak mikrofonu, dyktafon, słuchawki
#1
Napisano 11 czerwca 2018 - 12:44
#2
Napisano 11 czerwca 2018 - 19:58
Oraz czy to bardziej usterka mechaniczna czy systemowa ? Miał ktoś taki problem ?
#3
Napisano 11 czerwca 2018 - 21:13
Moja żona ma/miała to samo w swojej siódemce. Cortland odrzucił, uszkodzenie mechaniczne, bo miała pękniętą osłonkę aparatu (co ma piernik do wiatraka?)
na macrumorsach piszą że trafia to część telefonów po aktualizacji, w USA wymianiają na nowe, u nas...wątpię...
tyle powodzenia, i daj znać
https://forums.macru...-later.2117608/
MacBook Pro Retina 15'' 2017 R555 • iMac 27" • iPhone 7 • Watch
#4
Napisano 12 czerwca 2018 - 06:37
Codziennie serwisujemy takie urządzenia, 100% uszkodzeń to problem po upadku(małym, dużym etc. ale upadku) Puszczają połączenia oraz scieżki na płycie pod układem audio.
Niestety moim zdaniem Apple nic tutaj nie zrobi, w końcu telefon upada, a tego nie obejmuje gwarancja.
Tak to wygląda https://www.instagra...m/p/Bhd7F0ZlViQ
Użytkownik RafalB82 edytował ten post 12 czerwca 2018 - 06:38
#5
Napisano 12 czerwca 2018 - 11:39
Jeśli twój sprzęt nie jest uszkodzony to walcz o rękojmię u Orange. Niestety jest to ciężka walka o nią u operatorów i w sklepach które mają klienta gdzieś. Na niekorzyść działa fakt że to drugi rok rękojmia a to oznacza że i trochę inne reguły gry.
Co do uszkodzeń. Niestety piernik ma dużo do tego wiatraka. Każdy ubytek może oznaczać uszkodzenia. Gdyby serwisy miały zajmować się i naprawiać wszystkie takie sprzęty to mieliby na głowie największe szroty i porozbijane telefony. Tak wiem boli ale to nie jest wina Apple. Tak będzie u kazdego innego producenta. Chyba że pójdzie na rękę ale to już inna sprawa. Jedni dołożą żeby klient się cieszył inny sobie na to nie pozwoli.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#6
Napisano 12 czerwca 2018 - 12:47
Codziennie serwisujemy takie urządzenia, 100% uszkodzeń to problem po upadku(małym, dużym etc. ale upadku) Puszczają połączenia oraz scieżki na płycie pod układem audio.
Niestety moim zdaniem Apple nic tutaj nie zrobi, w końcu telefon upada, a tego nie obejmuje gwarancja.
Tak to wygląda https://www.instagram.com/p/Bhd7F0ZlViQ
dziękuje za odp. A może powiesz jak to naprawić ? jaką część trzeba by wymienić ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych