Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 brak mikrofonu, dyktafon, słuchawki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marlej

Marlej
  • 3 postów

Napisano 11 czerwca 2018 - 12:44

Witam mam problem z iPhone 7 , Nie działa mi mikrofon podczas rozmów, nagrywanie na dyktafonie, facetime a nawet na zestawie  słuchawkowym .  Może ktoś pomoże jak to naprawić . Telefon ma  rok i 3 miesiące więc gwarancja już nie obowiązuje. Orange odrzuciło gwarancję na rękojmie. Jeszcze jedno pytanie czy to wina taśmy mikrofonu ?  Czy coś poważniejszego ?   



#2 Marlej

Marlej
  • 3 postów

Napisano 11 czerwca 2018 - 19:58

Oraz czy to bardziej usterka mechaniczna czy systemowa ? Miał ktoś taki problem ?



#3 vithar

vithar
  • 38 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 czerwca 2018 - 21:13

Moja żona ma/miała to samo w swojej siódemce. Cortland odrzucił, uszkodzenie mechaniczne, bo miała pękniętą osłonkę aparatu (co ma piernik do wiatraka?)

na macrumorsach piszą że trafia to część telefonów po aktualizacji, w USA wymianiają na nowe, u nas...wątpię...

 

tyle :P powodzenia, i daj znać

 

https://forums.macru...-later.2117608/


 MacBook Pro Retina 15'' 2017 R555 • iMac 27" •  iPhone 7 • Watch


#4 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 czerwca 2018 - 06:37

Codziennie serwisujemy takie urządzenia, 100% uszkodzeń to problem po upadku(małym, dużym etc. ale upadku) Puszczają połączenia oraz scieżki na płycie pod układem audio.

Niestety moim zdaniem Apple nic tutaj nie zrobi, w końcu telefon upada, a tego nie obejmuje gwarancja.

 

Tak to wygląda https://www.instagra...m/p/Bhd7F0ZlViQ


Użytkownik RafalB82 edytował ten post 12 czerwca 2018 - 06:38


#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 12 czerwca 2018 - 11:39

Jeśli twój sprzęt nie jest uszkodzony to walcz o rękojmię u Orange. Niestety jest to ciężka walka o nią u operatorów i w sklepach które mają klienta gdzieś. Na niekorzyść działa fakt że to drugi rok rękojmia a to oznacza że i trochę inne reguły gry. 

Co do uszkodzeń. Niestety piernik ma dużo do tego wiatraka. Każdy ubytek może oznaczać uszkodzenia. Gdyby serwisy miały zajmować się i naprawiać wszystkie takie sprzęty to mieliby na głowie największe szroty i porozbijane telefony. Tak wiem boli ale to nie jest wina Apple. Tak będzie u kazdego innego producenta. Chyba że pójdzie na rękę ale to już inna sprawa. Jedni dołożą żeby klient się cieszył inny sobie na to nie pozwoli. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 Marlej

Marlej
  • 3 postów

Napisano 12 czerwca 2018 - 12:47

Codziennie serwisujemy takie urządzenia, 100% uszkodzeń to problem po upadku(małym, dużym etc. ale upadku) Puszczają połączenia oraz scieżki na płycie pod układem audio.

Niestety moim zdaniem Apple nic tutaj nie zrobi, w końcu telefon upada, a tego nie obejmuje gwarancja.

 

Tak to wygląda https://www.instagram.com/p/Bhd7F0ZlViQ

 

 

dziękuje za odp. A może powiesz jak to naprawić ? jaką część trzeba by wymienić ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych