Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iMessage/FaceTime weryfikuje zły numer telefonu


Best Answer robertpatrykk , 05 June 2018 - 10:37

Usunąłeś stary numer? Czy tylko dodałeś kolejny?

 

https://selfsolve.ap...ister-imessage/

Usunąłem a także wyrejestrowałem go z konta. Wyłączyłem i włączyłem iMessage i niestety również nic to nie dało.

Ostatecznie odtworzyłem oprogramowanie i ustawiłem telefon jako nowy i to pomogło.

Go to the full post


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 robertpatrykk

robertpatrykk
  • 141 posts
  • SkądŁódź, PL

Posted 04 June 2018 - 13:46

Hej

 

zmieniłem numer telefonu, więc wyłączyłem iMessage i FaceTime, włożyłem nowy numer i zweryfikowało mi poprawnie nowy numer w wiadomościach i FaceTime.

Problem polega na tym, że od tego momentu cały czas próbuje zweryfikować stary numer. Nie przeszkadzałoby mi to, gdyby nie to, że raz na jakiś czas iMessage potrafi się wyrejestrować i próbuje zarejestrować od nowa.

 

Jest na to jakiś sposób czy tylko odtworzenie oprogramowania?



#2 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 04 June 2018 - 16:10

Usunąłeś stary numer? Czy tylko dodałeś kolejny?

 

https://selfsolve.ap...ister-imessage/



#3 robertpatrykk

robertpatrykk
  • 141 posts
  • SkądŁódź, PL

Posted 05 June 2018 - 10:37   Best Answer

Usunąłeś stary numer? Czy tylko dodałeś kolejny?

 

https://selfsolve.ap...ister-imessage/

Usunąłem a także wyrejestrowałem go z konta. Wyłączyłem i włączyłem iMessage i niestety również nic to nie dało.

Ostatecznie odtworzyłem oprogramowanie i ustawiłem telefon jako nowy i to pomogło.



#4 jarecki99

jarecki99
  • 2 posts

Posted 11 June 2018 - 20:07

Usunąłem a także wyrejestrowałem go z konta. Wyłączyłem i włączyłem iMessage i niestety również nic to nie dało.

Ostatecznie odtworzyłem oprogramowanie i ustawiłem telefon jako nowy i to pomogło.

 

Witam,

 

mam identyczny problem. Wyzerowałem iPhone i przywróciłem dane z backupu bo nie chce odnowa instalować aplikacji itp. Ale problem nadal występuje. Jeżeli po restarcie wybiorę "Nowy iPhone" to czy nie będę musiał zakładać nowego konta Apple ID?  



#5 jarecki99

jarecki99
  • 2 posts

Posted 12 June 2018 - 14:10

Dzwoniłem dziś rano do pomocy Appla i oto co mi poradzili:

1. Wylogować sie z Apple ID

2. Wyłączyć iMessage i FaceTime

3. Wyrejestrować "weryfikowany" numer przez internet (https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage/pl/pl)

4. Reset wszystkich ustawień telefonu (bez wymazywania zawartości!)

5. Ponowne zalogowanie Apple ID

6. Włączenie ponowne iMessage i FaceTime

 

U mnie zadziałało :)

 

Pozdrawiam






3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users