Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iCloud Odzyskiwanie konta / reset hasła AD 2018


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 31 maja 2018 - 20:03

Ktoś przerabiał temat ostatnio ? Żona zapomniała hasła do telefonu więc jej odtworzyłem oprogramowanie jednak Apple każe sobie czekać 2 tygodnie na telefon lub sms z instrukcją odblokowania - trochę chore. Kiedyś przychodził link na maila i hasło zmienione. 

 

Dostęp do maila jest dostęp do numeru telefonu jest karta kredytowa nazwa właścicielki jak i adres zgodne ze stanem faktycznym - jest jakaś opcja żeby przyspieszyć sprawę ?  



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 739 postów
  • Płeć:

Napisano 31 maja 2018 - 20:40

Nie, ale podpowiem, że prawdopodobnie podszedłeś od złej strony do tematu. Uwierzytelnianie dwupoziomowe miałeś włączone?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 31 maja 2018 - 21:53

Nie, ale podpowiem, że prawdopodobnie podszedłeś od złej strony do tematu. Uwierzytelnianie dwupoziomowe miałeś włączone?


Nie - po prostu wpisala tyle razy zle haslo ze byl komunikat podlacz do itunes. Komputer nie mial uwierzytlenienia wiec zostalo tylko odtworzenie w dfu. Po odtworzeniu pyta o haslo do icloud ktorego nie pamieta miala zapisane na kartce ktora nie wiadomo gdzie jest.

#4 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 17 czerwca 2018 - 14:07

Sprawa wyjaśniona po 14 dniach Apple łaskawie pozwoliło na reset hasła.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych