Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook dla programisty Java

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michał Góralczyk

Michał Góralczyk
  • 14 postów

Napisano 24 maja 2018 - 11:35

Cześć!
Jestem studentem i uczę sie programowania w Javie. Wcześniej bawiłem się html/css/js. W przyszłości bardzo chciałbym to połączyć i procować jako frontend.
I tera pytanie. Jakiego MBP.

Wersje z 8GB ramu myslę, że mi wystarczy tylko chodzi o to czy z TouchBarem czy nie. Jestem rownież otwarty na inne propozycje :)

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

• 5 091 postów
Napisano 24 maja 2018 - 11:38

Touch Bar nie jest Ci potrzebny. Przyda Ci się za to dysk co najmniej 256GB. Różnica jest, jak zapewne wiesz, także w ilości portów. Musisz zadecydować, czy 2 Ci wystarczą, czy nie.

#3 Michał Góralczyk

Michał Góralczyk
  • 14 postów

Napisano 24 maja 2018 - 11:47

Tak czy siak biorę huba.
Czytalem dużo że wersje z TouchBarem ma mocniejsze parametry.

#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

• 5 091 postów
Napisano 24 maja 2018 - 11:49

No trochę tak, ale to nie są różnice, które stanowiłyby przełom. Pojedyncze procenty. Chyba, że mówimy o 15", to zupełnie inna bajka. I cena także.

#5 Michał Góralczyk

Michał Góralczyk
  • 14 postów

Napisano 24 maja 2018 - 11:52

Nie mówie o 13". Dobra brać teraz tego z USB-C czy poczekać na nowszą gen?

#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

• 5 091 postów
Napisano 24 maja 2018 - 11:56

Jeśli nie mówisz o 13", to o czym właściwie, bo 15" bez TB nie ma. Kupować, czy czekać - jak nie potrzebujesz teraz to czekaj. Jak potrzebujesz, to kupuj. Nowszy na 100% też będzie miał tylko USB-C. Ale może mieć znacznie wydajniejsze procesory.

#7 Michał Góralczyk

Michał Góralczyk
  • 14 postów

Napisano 24 maja 2018 - 11:59

Źle napisałem :C miało być że 15" nie biorę pod uwage hahah.