Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ściągnięto mi z konta bankowego 240zł POMOCY!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cynusek

Cynusek
  • 6 postów

Napisano 07 maja 2018 - 19:05

Witam wszystkich, zgłaszam sie do was o pomoc z jakiej racji ściągnieto mi 240zł z konta bankowego. W historii zakupów nie mam nic co by kosztowało chociaż złotówke. Iphona mam od dwóch lat i nigdy nic mi nie ściągali. Skąd taka kwota ? Z góry dziękuje za wszelkie informacje. 



#2 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 07 maja 2018 - 19:56

Może na wstępie napisz kto i jakim tytułem Ci ściągnął taką kwotę?

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#3 Cynusek

Cynusek
  • 6 postów

Napisano 07 maja 2018 - 20:06

Tytułem ITUNES.COM/BILL

242zł


  • matuszek lubi to

#4 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 07 maja 2018 - 20:14

Poczekaj do jutra czy coś się pojawi w historii. Jak nie chcesz czekać - kontakt z Apple. Zadzwoni do Ciebie ktoś i wyjaśnicie sytuację.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 07 maja 2018 - 20:14

A dzieciaki ( o ile to wchodzi w grę) w jakiś grach płatnej zawartości nie aktywowaly?

iPhone 15 Pro


#6 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 07 maja 2018 - 20:18

https://getsupport.a...om/?caller=cups

 

Wybierasz kolejno: aplikacje i oprogramowanie > App Store > Subskrypcje i zakupy > Nierozpoznane obciążenia > zaplanowanie rozmowy

 

Ustal godzinę, zadzwonią i wszystko kulturalnie załatwisz. Na pewno kasę odzyskasz.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#7 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 07 maja 2018 - 21:13

Na mail powinien tez przyjść rachunek ze szczczegółami. Jak to żeczywiscie iTunes, to dodasz radę odkręcić.

#8 Cynusek

Cynusek
  • 6 postów

Napisano 13 maja 2018 - 19:42

Dostałem zwrot pieniędzy, Pani nie była w stanie określić skąd taka kwota i za co :D 



#9 Rijndael

Rijndael
  • 110 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 maja 2018 - 18:15

Jesteś pewien, że ktoś sobie nie "pożyczył" Twojej karty?


Xs gold + Pro 10,5 grey + TV4





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych