Cześć.
Posiadam iPhona 5s zakupionego od osoby, która kupiła go w Saturnie.
Mam fakturę na dane tejże osoby, zostały jeszcze 3 miesiące rękojmi Saturna.
Pierwsze pytanie jest takie: czy uznają mi telefon na gwarancję jeśli faktura nie jest na moje dane?
Drugie pytanie: Usterka w telefonie jest następująca - Touch ID dziwnie działa. Gdy chcę dodać odcisk palca to nie mogę tego zrobić dotykając czytnika (udaje się to raz na sto prób, muszę go kliknąć i przytrzymać palec. Oczywiście zaraz po tym wyskakuje informacja, żeby nie wciskać Home tylko dotykać, ale linie papilarne się zapisują i tym sposobem mogę dodać cały odcisk palca, jednak trwa to i tak zdecydowanie dłużej niż przy sprawnym czytniku. Tak samo jest, gdy chcę odblokować iPhona - klikam home i przytrzymuję palec - telefon powinien się odblokować, jednak dzieje się to dopiero po ponownym kliknięciu i przytrzymaniu palca na home przy włączonym ekranie. A i tak nie zawsze. Jestem pewna, że ten wadliwy przycisk kwalifikuje się na wymianę telefonu na refuba, jednakże - przechodzimy do pytania - IPhone 5s jest już dziadkiem w świecie telefonów, w sklepie bardzo rzadko można go dostać. Co jeśli Saturn nie będzie miał na stanie ani refubów, ani nowych 5s? Wiem, ze w przypadku telefonów z Androidem w takiej sytuacji (w przypadku braku części lub nowego modelu na wymianę) telefon jest wymieniany na nowszy, tej samej klasy. Jak to jest z iPhonami? Nie wydaje mi się, żeby Saturn wymienił mi iPhona - w przypadku braku 5s - na 6 lub 6s. Wiec co wtedy? Zwrot pieniędzy?
Z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.
iPhone 5s - rękojmia Saturn (Touch ID dziwnie działa) a faktura na inne dane
Started by
Charlie Myszewska
, 28 Apr 2018 16:07
No replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users











