Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X nie działa dotyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 12:08

Witam od wczoraj 4 miesięczny Iphone X nie reaguje na dotyk, nie pomaga hard reset. Raz działał kilka godzin dotyk 2 dni temu teraz kaplica. Telefon normalnie się włącza wyświetla połączenia przychodzące, których oczywiście nie można odebrać. Miał ktoś taki problem 

 

pozdrawiam



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:25

Zrób backup i odtwórz iOS "na czysto". Gdy problem nie zniknie -> serwis. Co w tym skomplikowanego? Na infolinii Apple usłyszysz to samo…



#3 Regiss

Regiss
  • 2 936 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:31

Jest juz drugi wątek. Nie może zrobić backupu bo nie ma dotyku. Po podłączeniu do kompa chce kod i trzeba potwierdzić zaufany telefon. Tylko DFU i utrata danych.

iPhone 15 Pro


#4 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:55

Jest juz drugi wątek. Nie może zrobić backupu bo nie ma dotyku. Po podłączeniu do kompa chce kod i trzeba potwierdzić zaufany telefon. Tylko DFU i utrata danych.

Poczekam iTunes w trybie DFU pisał że jest jakaś łatka do iOs, zajmuje ona bagatela 2.5 GB jak to nic nie da, to go wymaże i zobaczymy



#5 Regiss

Regiss
  • 2 936 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 kwietnia 2018 - 14:03

Pewnie nowy soft chce ściągnąć 11.3. Masz zapewne starszy. Niech ściąga.

iPhone 15 Pro


#6 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 16 kwietnia 2018 - 15:04

Poczekam iTunes w trybie DFU pisał że jest jakaś łatka do iOs, zajmuje ona bagatela 2.5 GB jak to nic nie da, to go wymaże i zobaczymy

W trybie DFU sam się wymaże… A to co ściągasz to nie łatka, a kompletny obraz iOS.



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 maja 2018 - 13:34

Jeżeli masz backup w chmurze, to sprawdź z jakiej daty jest na stronie icloud.com.

Jeżeli Cię satysfakcjonuje to sugeruję oddać telefon do serwisu autoryzowanego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 kendy1988

kendy1988
  • 1 postów

Napisano 08 maja 2018 - 08:35

Kolego tez mam podobna sytuacje tylko ze w 3 miesięcznym tylko ze mi nie działa tylko połowa dotyku od dołu do połowy tel i żadne resety nie pomogły dlatego wysłałem tel do Cortlandu, dziś rano dotarł jak będę miał jakieś inf co do diagnozy to dam znać

#9 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 maja 2018 - 06:00

W nowych X problem robi łącznik BGA pomiędzy dwoma płytkami, po za autoryzacja można to przelutować, tak jak u nas ;)

https://www.instagra.../p/Bh6V6I-FHxs/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych