Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zablokowany telefon, strace dane ?


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 405 posts

Posted 28 March 2018 - 09:34

Witajcie, brat zablokował mi telefon, mam informacje żeby połączyć się z ITUNES.

Dzwoniłem na infolinie, czy nie mogą jakos zdjąć blokady ale oni mówią, że jedna opcja to przywrócenie z itunes, niestety  sporo danych potracę w tym zdjęć do ubezpieczeń klientów, bo nie miałem miejsca w chmurze :/

Myślicie, że można jakoś to ominąć ?


IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1


#2 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 28 March 2018 - 09:56

Nie.

"Podziękuj" bratu… i rób kopie zapasowe.

https://support.appl.../pl-pl/HT203977


Edited by pedros, 28 March 2018 - 09:57.


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 28 March 2018 - 09:57

Nie. Co by to było za zabezpieczenie gdyby dało się je ominąć.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 Regiss

Regiss
  • 2975 posts
  • SkądRadom

Posted 28 March 2018 - 11:12

Na przyszłość włącz backup icloud. Przy każdym ładowaniu i podłączeniu po wifi będziesz miał kopię zapasową. Samoobsługowe, nie wymaga żadnej uwagi. A jakże pomocne w takich sytuacjach. 


iPhone 15 Pro


#5 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 28 March 2018 - 11:15

W iTunes nie robiłeś żadnej kopii? To by uratowało sytuację. Niestety teraz nic z tym nie zrobisz bo nie sądzę żeby dało się zgrać kopię zablokowanego telefonu. 

Chyba że któryś z tych programów które potrafią rozłożyć kopię na czynniki pierwsze będą w stanie wykryć telefon po podłączeniu do komputera. Nie wiem jak wygląda dokładnie ta blokada jeśli chodzi o wykrywalność telefonu. 


Edited by kristof461, 28 March 2018 - 11:18.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6912 posts
  • Płeć:

Posted 28 March 2018 - 13:46

Chwila, tu zasadniczo chodzi o to, że nie było miejsca w iCloud na to, by cokolwiek (przede wszystkim zdjęcia) mogło się zbackupować. Jeśli telefon jest zablokowany, ale połączony z WiFi, to spróbowałbym wykupić wyższy pakiet iCloud, może, mimo blokady telefonu, zdjęcia się prześlą i wtedy będzie można zrobić wipe i będzie cacy.
Przy okazji pozdrawiam autora wątku za fantastyczny pomysł nierobienia kopii zapasowych rzeczy ważnych do pracy.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 Regiss

Regiss
  • 2975 posts
  • SkądRadom

Posted 28 March 2018 - 14:29

Tego nie wiesz. Może po prostu backup do iCloud był wyłączony. Ale ciekawe czy zablokowany też tworzy backup do chmury.

iPhone 15 Pro


#8 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 28 March 2018 - 14:41

Nie powinien. W końcu zabezpieczenie jest po to żeby ktoś nie mógł się dostać do telefonu. Z takiego backupu da się wszystko wyciągnąć.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 pedros

pedros
  • 1392 posts
  • SkądWAW, PL

Posted 28 March 2018 - 18:01

Tego nie wiesz. Może po prostu backup do iCloud był wyłączony. Ale ciekawe czy zablokowany też tworzy backup do chmury.

Nie tworzy. Lokalnie też już się nie da z nim nic zrobić poza odtworzeniem. Sorry, Winnetou…



#10 Michu282

Michu282
  • 53 posts

Posted 30 March 2018 - 07:20

Ostatnio chciałem pobawić się SE w Media Expert, był zablokowany właśnie ("Połącz z iTunes"). Zrobienie hard resetu przywróciło zegar odliczający czas do wpisania kodu ekranu (5 minut).

Czyżby jakiś błąd któregoś iOS?



#11 Regiss

Regiss
  • 2975 posts
  • SkądRadom

Posted 30 March 2018 - 12:56

Jaki błąd? Przecież i tak zostanie zablokowany.

iPhone 15 Pro





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users