Też macie problemy z jakością rozmów? Rozmówcy skarżą się, że okropnie źle mnie słyszą. Nie wiem czy winy szukać po stronie telefonu czy operatora. Zasięg mam 3 kreski lte, także wydaje się, że bardzo dobry. Sieć to t-mobile. Nie wiem jak to sprawdzić czy to wina operatora czy telefonu. Pewnie najprościej by było przełożyć kartę, ale nie mam żadnej dodatkowej

Iphone X jakość rozmów
#1
Napisano 26 marca 2018 - 19:26
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#2
Napisano 26 marca 2018 - 19:47
Problem dotyczy nie tylko X-a...
https://discussions.apple.com/thread/8102715
iPhone 8 Plus 256GB / MacBook Pro 13" 2015 / AirPods / Apple Watch
#3
Napisano 26 marca 2018 - 19:56
Mam dokładnie to samo. Muszę mieć w idealnej pozycji telefon, żeby ktoś mnie usłyszał, lekki ruch i mój głos staje się cichy i niewyraźny i muszę nieraz kilka razy powtarzać to samo wiele połączeń wykonuje w jednym pomieszczeniu ze względu na wykonywany charakter pracy w domu i zastanawiam się czy mimo 3 kresek zasięgu lte wina leży w tym pomieszczeniu (jakaś dziura) czy po stronie Iphone'a. Raz wydaje mi się, ze jest ok, bo nikt się nie uskarża, a raz zanim zacznę w ogóle rozmowę, to muszę 4 razy powtórzyć i robić kombinacje alpejskie. Nagrałem się sam sobie na poczte i głos wydaje mi się być bardzo cichy, także nie dziwie się osobom pracującym w biurach z którymi się kontaktuje, że uskarżają się..
Użytkownik rafal886 edytował ten post 26 marca 2018 - 20:00
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#4
Napisano 26 marca 2018 - 20:03
Tutaj piszą, że czasem pomaga wyłączenie redukcji hałasu otoczenia
https://appletoolbox.com/2017/12/call-sound-issues-with-iphone-x-or-iphone-8-how-to-fix/
iPhone 8 Plus 256GB / MacBook Pro 13" 2015 / AirPods / Apple Watch
#5
Napisano 26 marca 2018 - 20:14
Hm, dzięki wielkie.. Chociaż, to akurat nie jest rozwiązanie moim zdaniem. Płacić za telefon 5 tys i rezygnować z redukcji szumów, równie dobrze można się przesiąść na starą nokie Wczoraj robiłem przywracanie ustawień sieciowych, ale jak myślałem- na nic się to zdało.
Użytkownik rafal886 edytował ten post 26 marca 2018 - 20:14
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#6
Napisano 26 marca 2018 - 20:41
Dokładnie z takim samym problemem spotkałem się na 6S(nie mój), minimalne odchylenie i bardzo cicho było słychać rozmówcę(sieć Play).
#7
Napisano 26 marca 2018 - 20:53
X mojego kuzyna ma ten problem. W moim wszystko ok, wiec wydaje mi sie, że to zależy od sztuki
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#8
Napisano 26 marca 2018 - 22:35
Być może to zależy od sztuki, tak jak napisał @Bolsu07, a być może od operatora - nie wiadomo. Nikt z moich rozmówców się nie skarżył na to, że mnie źle słyszy, a mam włączoną redukcję hałasu otoczenia. Z drugim X też nie ma problemu, tatę słyszę bardzo dobrze. Oboje jesteśmy w Play.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#9
Napisano 27 marca 2018 - 06:38
Ta sama sieć i w tym samym miejscu?
Dzisiaj od rana siedzę w biurze akurat i zero problemów z połączeniami. Podobno bardzo dobrze mnie słychać. Może problemem jest pomieszczenie w którym przebywam.. sam już nie wiem.
Użytkownik rafal886 edytował ten post 27 marca 2018 - 06:39
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#10
Napisano 27 marca 2018 - 07:03
Nie jest to ani wina pomieszczenia, ani lokalizacji a chyba w małym stopniu sieci. W moim X niekiedy jakość połączeń wychodzących jest bardzo niska, a w innym dniu w tym samym miejscu normalna. Ponieważ korzystam z Play, bardzo możliwe, że zależy to od roamingu krajowego i od nadajnika do którego jestem zalogowany. A w tej samej lokalizacji może to być Play, T-mobile, lub Orange. W każdym bądź razie kiedy raz z ciekawości sprawdziłem, to był to Play i było mnie bardzo słabo słychać. Przeważnie jednak nie mam z tym problemu i jakość połączeń wychodzących jest normalna.
#11
Napisano 27 marca 2018 - 07:32
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#12
Napisano 27 marca 2018 - 07:43

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#13
Napisano 27 marca 2018 - 11:20

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#14
Napisano 27 marca 2018 - 11:53
#15
Napisano 31 marca 2018 - 10:40
A w ogóle mikrofon jest ten sam do rozmów? :)wo
Mam telefon od 2 dni. Wcześniej miałem s8 i tam jakość rozmów w porównaniu do X byłą fenomenalna a w moim egzemplarzu coś trzeszczy ,muszę powtarzać po kilka razy bo ktoś nie słyszy a głośność na maksimum nie możliwa bo każdy utwór lekko charczy. Czy zostaje tylko serwis czy też apple pracuje wciąż nadal ?
#16
Napisano 01 kwietnia 2018 - 12:19
Czy u was przy łączeniu połączenia miedzy piknięciami też słyszeć lekki szum i czasem małe brzęczenie ?
Jak to zlikwidować ? czy też odrazu reklamować , ogólnie kiepska jakość połączeń. Na Samsungu o wiele lepsza.
#17
Napisano 04 kwietnia 2018 - 12:11
Mam Samsunga s8 i jakość rozmów jest nieporównywalnie lepsza niż w iphonie x
#18
Napisano 02 lipca 2018 - 22:53
Mam Samsunga s8 i jakość rozmów jest nieporównywalnie lepsza niż w iphonie x
Kilka razy używałem Iphone X, na codzień Iphone SE i 7 i potwierdzam, że osoby które dzwonią do mnie z samsunga czy innego androida słyszę o niebo lepiej niż te, które dzwonią do mnie z Iphonów. Rozmawiając z Samsunga na Samsunga czy Sony, mam wrażenie jak by klient stał z boku. Rozmowy przez Iphony brzmią jak rozmowy przez pierwsze komórki :/
#19
Napisano 05 lipca 2018 - 07:21
Jak ktoś do mnie dzwoni i słyszę co drugie słowo, to wiadomo, że ma iPhona.
- mic112 lubi to
Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl
#20
Napisano 05 lipca 2018 - 08:26
Jest 2018, tu się pisze smsy i mailuje a nie dzwoni :-)
- freakzz i mic112 lubią to
#21
Napisano 05 lipca 2018 - 09:29
Jak ktoś do mnie dzwoni i słyszę co drugie słowo, to wiadomo, że ma iPhona.
jeśli ktoś nie ma włączonego lte i nie ma opcji hd voice to słychać jak na starej nokii i nawet najlepsze telefony tu nie pomogą zreszta.. wiekszych głupot nie czytałem. Miałem wszystkie "ajfony" połowa moich znajomych ma i słychać idealnie jakby stali obok. Jedynym przypadkiem gdzie jakość rozmowy jest słaba gdy moja dziewczyna jest na wsi i jest w roamingu plusa. Wtedy to jak stara nokia ale to już wina sieci nie sprzętu. Chyba, że dzwonią do ciebie jeszcze z iP 2g to jest szansa, że może rwać z racji wieku sprzętu
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#22
Napisano 05 lipca 2018 - 11:04
jeśli ktoś nie ma włączonego lte i nie ma opcji hd voice to słychać jak na starej nokii i nawet najlepsze telefony tu nie pomogą
zreszta.. wiekszych głupot nie czytałem. Miałem wszystkie "ajfony" połowa moich znajomych ma i słychać idealnie jakby stali obok. Jedynym przypadkiem gdzie jakość rozmowy jest słaba gdy moja dziewczyna jest na wsi i jest w roamingu plusa. Wtedy to jak stara nokia ale to już wina sieci nie sprzętu. Chyba, że dzwonią do ciebie jeszcze z iP 2g to jest szansa, że może rwać z racji wieku sprzętu
Sprawdziłem. Dowolny iPhone+PLAY i masz to co opisywałem. Ostatnio taki przypadek z iPhone 8.
Na 100 dzwoniących tylko raz się pomyliłem, bo to był Samsung po upadku.
Halo, halllooo!?! Słyszę co drugie słowo, jak byś iPhona mówił.
Użytkownik Iro edytował ten post 05 lipca 2018 - 11:13
- mic112 lubi to
Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl
#23
Napisano 05 lipca 2018 - 12:37
#24
Napisano 05 lipca 2018 - 20:02
Ale coś faktycznie w tym jest, w sumie na każdym ostatnim iPhonie jakoś gorsza jakość połączeń pomimo, że LTE, HD Voice etc.
#25
Napisano 05 lipca 2018 - 20:11
Mam iPhone X w Orange i jest tak samo. Za każdym razem kiedy zaczynam rozmowę, to każdy mówi, że bardzo słabo i nie wyraźnie mnie słychać. I nie istotne tu jest hd voice, lte, czy inne wynalazki. Po przełączeniu się na dowolne słuchawki problem znika. Jak widać słabym ogniwem jest mikrofon w iPhone.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych