Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

prawdopodobnie problem z powłoką oleofobową w iPhonie 8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darwoo

Darwoo
  • 9 postów

Napisano 22 marca 2018 - 11:40

Cześć,

 

na wyświetlaczu mojego iPhona 8 zauważyłem od dłuższego czasu, że w jednym miejscu pojawia się zabrudzenie (smuga), która wygląda zawsze tak samo po kilku rozmowach i paręnastu dotknięciach ekranu czy po przejechaniu po prostu palcem i zawsze to jest w tym samym miejscu. Gdy wyczyszczę ekran ściereczka z mikrofibry (trochę muszę się natrzeć) nie ma śladu i ekran jest jak nowy, ale wystarczy znowu przejechać palcem aby smuga o takim samym kształcie się pojawiła i znowu w tym samym miejscu. Moje podejrzenie pada na wytartą powłokę oleofobową bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, widziałem na zagranicznych forach może z dwa opisane takie przypadki ale na innych modelach iPhona. Czy może ktoś z Was coś takiego widział lub miał i jak myślicie czy przyjmą mi to na gwarancję (telefon ma 4 miesiące). W załączaniu 3 zdjęcia ukazujące tą smugę oraz 3 zdjęcia po jej wyczyszczeniu.

 

Załączony plik  DSC06618.JPG   105,99 KB   4 Ilość pobrańZałączony plik  DSC06619.JPG   103,62 KB   1 Ilość pobrańZałączony plik  DSC06620.JPG   110,45 KB   1 Ilość pobrań

Załączony plik  DSC06621.JPG   61,5 KB   1 Ilość pobrańZałączony plik  DSC06622.JPG   72 KB   1 Ilość pobrańZałączony plik  DSC06623.JPG   71,04 KB   1 Ilość pobrań



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 marca 2018 - 13:30

Po to jest gwarancja żeby zgłaszać takie rzeczy. Nie ma się co bać tylko uderzać do serwisu. Ewidentnie jest coś nie tak i trzeba działać Im dłużej będziesz zwlekał tym gorzej. Jeszcze go upuścisz coś mocno porysujesz i wtedy rzeczywiście mogą się wykręcać. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Erixon

Erixon
  • 10 postów

Napisano 22 marca 2018 - 20:21

Ja w 8 plus mam dziwną smugę na tylnej obudowie mimo, ze od nowosci uzywam etui spigen. Na przezroczystych pleckach obudowy widac bylo tak jakby mokrą plamkę. Ktoś mi tłumaczył ze jesli obudowa jest dekilatenie niedopasowana, zbiera sie tam ciepłe wilgotne powietrze. 

 

Nie mniej jednak, z takową smugą udałem sie dzis do serwisu. W powodzie wpisaliśmy, ze to prawdopodobna wada powłoki oleofobowej.

Pozostaje czekac 2-3 tygodnie.



#4 Darwoo

Darwoo
  • 9 postów

Napisano 22 marca 2018 - 21:16

Dzięki! Erixon do jakiego serwisu oddawałeś ?

#5 Erixon

Erixon
  • 10 postów

Napisano 22 marca 2018 - 21:56

Sklep Eurortv. Oni dalej prześlą, lecz Pan obsługujący nie znał serwisu, do którego powędruje.



#6 Darwoo

Darwoo
  • 9 postów

Napisano 23 marca 2018 - 07:54

Aaa, ok. Ja oddam do Cortlandu po świętach bo musze zorganizować tel. zastępczy. Dam znać jakie będą dalsze losy iPhona bo może kiedyś się ta wiedza komuś przyda.

#7 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 23 marca 2018 - 08:40

Sklep Eurortv. Oni dalej prześlą, lecz Pan obsługujący nie znał serwisu, do którego powędruje.

to pewnie powędruje do Regenersis :) nie polecam. kiedyś zrobiłem ten błąd i z oczywistej wady sprzętu wysłali mi kosztorys na 1399 PLN. Tylko cortland!


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#8 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 23 marca 2018 - 12:29

Omijajcie też iSpot. Cortland ma dużo dobrych ocen (sam do nich oddaje) ale są też inne dobre serwisy. Na pewno należy unikać tych badziewnych. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 23 marca 2018 - 14:42

@kristof461 o iSpocie nie wspominałem nawet bo to, że oni mają autoryzacje to do tej pory sie dziwie. Kupiłem tam kiedyś wadliwego, NOWEGO maka. Gdy wyszły problemy, z uśmiechem na twarzy olali a gdy wrócił z serwisu był w jeszcze gorszym stanie. Regenersis przynajmniej odesłał w stanie takim jak ja go odsyłałem


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#10 Darwoo

Darwoo
  • 9 postów

Napisano 10 kwietnia 2018 - 12:59

Cześć,

 

po równych 7 dniach od oddania do serwisu telefonu, dziś otrzymałem nowy (pewnie refub) egzemplarz.

 

dla tych co kiedyś spotka podobny problem polecam bez wahania oddanie telefonu do serwisu.


edit: jednak nowy, po numerze modelu w którym mam literkę "N"

 

"Litera „N” - iPhone został wymieniony na fabrycznie nowy (nie jest refabrykowany, odnowiony). Najczęściej taki model otrzymuje się, gdy iPhone jest wymieniany na gwarancji (wina producenta)"



#11 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 10 kwietnia 2018 - 19:03

Nie musi być koniecznie nowy wbrew pozorom. Tylko Apple wie czy całkowita nówka czy jednak refub.

#12 bzyku_flashi

bzyku_flashi
  • 88 postów

Napisano 11 kwietnia 2018 - 14:04

Mam to samo w X, miałem w 6s, byłem w Cortlandzie. Popatrzyli dziwnie zabrali na zaplecze, wyczyścili. Jest ok. To od noszenia w kieszeni. Też mi się wydawało dziwne bym to miał w 2 różnych telefonach, jeden po drugim.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych