iPad Air 2 problem z ładowaniem
#1
Napisano 11 marca 2018 - 20:27
Posiadam iPada Air 2.Od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem.Nie zawsze chce się ładować a dokładniej nie wykrywa kabla.Raz jest ok raz nie.Zlacze jest czyste bez zabrudzeń.Testowalem na paru kablach i paru ładowarkach.Mowie tu o ładowaniu w aucie.
Te same kable i ładowarki na iPhone 7 Plus działają bez problemu.
Dziś zauważyłem dziwna rzecz.Gdy podepnę kabel z ładowarki z dioda pod iPada to ta ładowarka zachowuje się tak jakby iPad oddawał prąd i dioda się swieci choć nie jest ona wpięta w gniazdo zapalniczki.Ta sama ładowarka na iPhone 7 nic takiego nie ma.
Gdzie może być usterka?
#2
Napisano 13 marca 2018 - 20:28
Zmień ładowarkę na zgodną z iPad-em (wyjście USB min. 12W najlepiej potwierdzone jakimś znanym logo)
Pomogłem ? - Lubię to
#3
Napisano 14 września 2018 - 09:39
Mój Ipad Air 2 też nie chce się ładować, w ogóle nie reaguje na kabel który ładuje iPhone. W serwisie w Łodzi (Sukcesja) powiedzieli że jeśli przedmuchanie sprężonym powietrzem nic nie da to mogą wymienić na używany Ipad za 1299 zł.
Powiem szczerze że jestem rozczarowany - legendarna niezawodność Apple, lepsze gniazdo ładujące lightning od USB a tu taki zonk.
Co robić? Osobiście skłaniam się do zakupu nowego new Ipad , jak przenieść aplikacje na nowego Ipada jeśli stary jest rozładowany i sie nie uruchamia.
#4
Napisano 15 września 2018 - 03:59
Mój Ipad Air 2 też nie chce się ładować, w ogóle nie reaguje na kabel który ładuje iPhone. W serwisie w Łodzi (Sukcesja) powiedzieli że jeśli przedmuchanie sprężonym powietrzem nic nie da to mogą wymienić na używany Ipad za 1299 zł.
Powiem szczerze że jestem rozczarowany - legendarna niezawodność Apple, lepsze gniazdo ładujące lightning od USB a tu taki zonk.
Co robić? Osobiście skłaniam się do zakupu nowego new Ipad , jak przenieść aplikacje na nowego Ipada jeśli stary jest rozładowany i sie nie uruchamia.
Zanieczyszczenia z gniazda (jeżeli tam są) należy wyjąć, a nie dmuchać sprężonym powietrzem.
Domowym sposobem możesz (delikatnie) użyć wykałaczki, jak nie pomoże to serwis (ale taki co ma narzędzia i doświadczenie w czyszczeniu złącz, a nie taki co dmucha powietrzem w prawdopodobnie ubity już syf).
BTW: Autoryzowany serwis nigdy nie oferuje wymiany na sprzęt używany. Albo źle zrozumiałeś słowo "używany", albo nie rozmawiałeś z serwisem.
Aplikacje się nie przenoszą w kopii, po zalogowaniu się na swoje konto na nowym urządzeniu należy je pobrać.
Pomogłem ? - Lubię to
#5
Napisano 15 września 2018 - 12:39
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych