Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja aktywacja proces APPLE BEATS WIRELESS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 undecided

undecided
  • 242 postów

Napisano 07 marca 2018 - 13:34

Witam, jak wygląda sprawa aktywacji gwarancji słuchawek. W iphone po pierwszym połączeniu z kontem icloud. Jak wygląda sprawa z beats wireless? Jak sprawdzić oryginalność zestawu? Do reklamacji potrzebny jest dowód zakupu? 



#2 MiL

MiL
  • 1 489 postów
  • Płeć:

Napisano 07 marca 2018 - 14:17

A kto ci powiedział że w iPhone gwarancja biegnie po połączeniu z iCloud? Głupoty gadał.

W obu przypadkach gwarancja biegnie od daty zakupu.



#3 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 07 marca 2018 - 14:49

W systemie serwisowym Apple jest odnotowywana data pierwszej aktywacji urządzenia oraz "szacowana data zakupu" na podstawie informacji spływających z kanałów sprzedaży (gdzie takowe mogą spłynąć ale nie muszą i to na różnych etapach od dystrybucji poprzez hurt aż po detal) i w sytuacji gdy szacowana data sprzedaży pozwala na przyjęcie do gwarancji pracownik nie ma obowiązku weryfikować ważności gwarancji z dokumentem sprzedaży  (ale może to zrobić i nawet powinien jeśli data aktywacji odbiega znacząco od szacowanej daty sprzedaży o czym zostanie poinformowany automatycznie przez system).

 

Tak czy owak formalnie gwarancja biegnie od dnia zakupu a to dokumentuje dowód zakupu.

 

Akcesoria tradycyjnie nie mają informacji o szacowanej dacie sprzedaży, słuchawki również z tego co wiem.


Użytkownik imrik edytował ten post 07 marca 2018 - 14:49


#4 undecided

undecided
  • 242 postów

Napisano 08 marca 2018 - 19:30

Jak jak sprawdzana data aktywacji beatsów? Po dacie zakupu z paragonu? Od pierwszego połączenia z iphne 



#5 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 09 marca 2018 - 00:39

Akcesoria nie mają informacji o szacowanej dacie sprzedaży i nie ma info o aktywacji. Dowód zakupu jest niezbędny do określenia gwarancji, chyba, że akcesorium było dołączane w zestawie z urządzeniem to wtedy mogą być podpięte pod dane z SN urządzenia.


Użytkownik imrik edytował ten post 09 marca 2018 - 00:39


#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 11 marca 2018 - 18:00

Jak jak sprawdzana data aktywacji beatsów? Po dacie zakupu z paragonu? Od pierwszego połączenia z iphne 

Data aktywacji słuchawek nie jest sprawdzana.

Jak już napisano wcześniej: decyduje data zakupu w autoryzowanym sklepie.

Jak kupisz i przeleżą u Ciebie nieużywane przez rok - to gwarancji już nie masz.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 undecided

undecided
  • 242 postów

Napisano 12 marca 2018 - 13:07

Czyli nie ma tak, że gwarancja leci od pierwszego sparowania przez bluetooth(bo tak twierdził jeden sprzedający)  



#8 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 12 marca 2018 - 13:09

Może jeszcze od pierwszego wzięcia pudełka do rąk? Cóż, czasami sprzedający gadają/piszą głupoty.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 12 marca 2018 - 13:16

Jaka część zdania "gwarancja liczy się od daty pierwszego zakupu" jest niezrozumiała ciężko mi pojąć.

https://www.apple.co...l-warranty.html

 

Kwestia aktywacji jest zupełnie poboczna i jej naturę już wyłożono w tym wątku, jak i w dziesiątkach innych wątków na tym forum. Z tego co mi wiadomo słuchawki się nie "aktywują" na serwerach Apple tak jak iPhone, iPad, iPod touch, Apple Watch oraz komputery Mac.

 

Może się mylę i może w GSX jest odznaczana data aktywacji najnowszych słuchawek Apple, nie wiem. Nie zmienia to faktu że gwarancja biegnie od dnia zakupu. Zawsze. Koniec i kropka.

 

Ponownie - kwestia aktywacji była już wyłożona i jest zupełnie poboczna do gwarancji jako takiej.


Użytkownik imrik edytował ten post 12 marca 2018 - 13:17


#10 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 marca 2018 - 21:28

Czyli nie ma tak, że gwarancja leci od pierwszego sparowania przez bluetooth(bo tak twierdził jeden sprzedający)  

Mity powtarzane wielokrotnie potrafią zaistnieć w świadomości jakby były faktami.

Najlepiej jednak sięgnąć do (cytowanych już tu) źródeł: https://www.apple.co...l-warranty.html


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych