Witam, jak wygląda sprawa aktywacji gwarancji słuchawek. W iphone po pierwszym połączeniu z kontem icloud. Jak wygląda sprawa z beats wireless? Jak sprawdzić oryginalność zestawu? Do reklamacji potrzebny jest dowód zakupu?

Gwarancja aktywacja proces APPLE BEATS WIRELESS
#1
Napisano 07 marca 2018 - 13:34
#2
Napisano 07 marca 2018 - 14:17
A kto ci powiedział że w iPhone gwarancja biegnie po połączeniu z iCloud? Głupoty gadał.
W obu przypadkach gwarancja biegnie od daty zakupu.
#3
Napisano 07 marca 2018 - 14:49
W systemie serwisowym Apple jest odnotowywana data pierwszej aktywacji urządzenia oraz "szacowana data zakupu" na podstawie informacji spływających z kanałów sprzedaży (gdzie takowe mogą spłynąć ale nie muszą i to na różnych etapach od dystrybucji poprzez hurt aż po detal) i w sytuacji gdy szacowana data sprzedaży pozwala na przyjęcie do gwarancji pracownik nie ma obowiązku weryfikować ważności gwarancji z dokumentem sprzedaży (ale może to zrobić i nawet powinien jeśli data aktywacji odbiega znacząco od szacowanej daty sprzedaży o czym zostanie poinformowany automatycznie przez system).
Tak czy owak formalnie gwarancja biegnie od dnia zakupu a to dokumentuje dowód zakupu.
Akcesoria tradycyjnie nie mają informacji o szacowanej dacie sprzedaży, słuchawki również z tego co wiem.
Użytkownik imrik edytował ten post 07 marca 2018 - 14:49
#4
Napisano 08 marca 2018 - 19:30
Jak jak sprawdzana data aktywacji beatsów? Po dacie zakupu z paragonu? Od pierwszego połączenia z iphne
#5
Napisano 09 marca 2018 - 00:39
Akcesoria nie mają informacji o szacowanej dacie sprzedaży i nie ma info o aktywacji. Dowód zakupu jest niezbędny do określenia gwarancji, chyba, że akcesorium było dołączane w zestawie z urządzeniem to wtedy mogą być podpięte pod dane z SN urządzenia.
Użytkownik imrik edytował ten post 09 marca 2018 - 00:39
#6
Napisano 11 marca 2018 - 18:00
Jak jak sprawdzana data aktywacji beatsów? Po dacie zakupu z paragonu? Od pierwszego połączenia z iphne
Data aktywacji słuchawek nie jest sprawdzana.
Jak już napisano wcześniej: decyduje data zakupu w autoryzowanym sklepie.
Jak kupisz i przeleżą u Ciebie nieużywane przez rok - to gwarancji już nie masz.
Pomogłem ? - Lubię to
#7
Napisano 12 marca 2018 - 13:07
Czyli nie ma tak, że gwarancja leci od pierwszego sparowania przez bluetooth(bo tak twierdził jeden sprzedający)
#8
Napisano 12 marca 2018 - 13:09
Może jeszcze od pierwszego wzięcia pudełka do rąk? Cóż, czasami sprzedający gadają/piszą głupoty.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#9
Napisano 12 marca 2018 - 13:16
Jaka część zdania "gwarancja liczy się od daty pierwszego zakupu" jest niezrozumiała ciężko mi pojąć.
https://www.apple.co...l-warranty.html
Kwestia aktywacji jest zupełnie poboczna i jej naturę już wyłożono w tym wątku, jak i w dziesiątkach innych wątków na tym forum. Z tego co mi wiadomo słuchawki się nie "aktywują" na serwerach Apple tak jak iPhone, iPad, iPod touch, Apple Watch oraz komputery Mac.
Może się mylę i może w GSX jest odznaczana data aktywacji najnowszych słuchawek Apple, nie wiem. Nie zmienia to faktu że gwarancja biegnie od dnia zakupu. Zawsze. Koniec i kropka.
Ponownie - kwestia aktywacji była już wyłożona i jest zupełnie poboczna do gwarancji jako takiej.
Użytkownik imrik edytował ten post 12 marca 2018 - 13:17
#10
Napisano 13 marca 2018 - 21:28
Czyli nie ma tak, że gwarancja leci od pierwszego sparowania przez bluetooth(bo tak twierdził jeden sprzedający)
Mity powtarzane wielokrotnie potrafią zaistnieć w świadomości jakby były faktami.
Najlepiej jednak sięgnąć do (cytowanych już tu) źródeł: https://www.apple.co...l-warranty.html
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych