Cześć! Wiem że temat poruszany wielokrotnie ale ja nadal nie wiem.
Sprawa wygląda tak, potrzebuję sprzętu do pakietu Adobe tj. Photoshop, Illustrator, After Effects.
Wolałabym nie wydać miliona monet ale z tego co widzę to nieuniknione.
Myślałam że w grę wchodzi tylko i wyłącznie komputer stacjonarny ale widzę że można połączyć np. macboka pro z ekranem i też to jakoś gra. Nie znam się na tym więc mówcie jak do dziecka proszę.
Będę wdzięczna za linki

Jaki konkretny mac do grafiki?
Napisano 05 marca 2018 - 19:01
Napisano 06 marca 2018 - 11:13
Dlaczego akurat Mac?
- Amsztel lubi to
Napisano 06 marca 2018 - 11:24
Jeśli nie potrzebujesz na już to czekaj do kolejnej generacji - w 15" będzie 6 rdzeni i może 32 GB ram a to już dobry zestaw do pracy bo w MBPro ramu nie dołożysz. Obecne 13" mają tylko 2 rdzenie więc raczej słabo się nadają do cięższej pracy. Poczytaj sobie na forach adobe co obecnie najlepiej działa z Adobe CC bo raczej już starszych pakietów nie zainstalujesz (nie wszystko działa na nowszych systemach - kolejna wersja OS X nie będzie uruchamiała 32- bitowych aplikacji czyli starszych programów).
Napisano 06 marca 2018 - 16:46
Dlaczego akurat Mac?
Kiedyś miałam i sobie chwaliłam
Jeśli nie potrzebujesz na już to czekaj do kolejnej generacji - w 15" będzie 6 rdzeni i może 32 GB ram a to już dobry zestaw do pracy bo w MBPro ramu nie dołożysz. Obecne 13" mają tylko 2 rdzenie więc raczej słabo się nadają do cięższej pracy. Poczytaj sobie na forach adobe co obecnie najlepiej działa z Adobe CC bo raczej już starszych pakietów nie zainstalujesz (nie wszystko działa na nowszych systemach - kolejna wersja OS X nie będzie uruchamiała 32- bitowych aplikacji czyli starszych programów
Rzecz w tym że potrzebuję bo mój obecny komputer ledwo żyje. Tylko co lepiej? iMac, Mini, Macbook? W co teraz najlepiej zainwestować?
Napisano 06 marca 2018 - 17:03
Kiedyś miałam i sobie chwaliłam