Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki konkretny mac do grafiki?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lucyna Pe

Lucyna Pe
  • 2 postów

Napisano 05 marca 2018 - 19:01

Cześć! Wiem że temat poruszany wielokrotnie ale ja nadal nie wiem.
Sprawa wygląda tak, potrzebuję sprzętu do pakietu Adobe tj. Photoshop, Illustrator, After Effects.
Wolałabym nie wydać miliona monet ale z tego co widzę to nieuniknione.
Myślałam że w grę wchodzi tylko i wyłącznie komputer stacjonarny ale widzę że można połączyć np. macboka pro z ekranem i też to jakoś gra. Nie znam się na tym więc mówcie jak do dziecka proszę. 
Będę wdzięczna za linki :)

#2 MiL

MiL
  • 1 489 postów
Napisano 06 marca 2018 - 11:13

Dlaczego akurat Mac?

• Amsztel lubi to

#3 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 marca 2018 - 11:24

Jeśli nie potrzebujesz na już to czekaj do kolejnej generacji - w 15" będzie 6 rdzeni i może 32 GB ram a to już dobry zestaw do pracy bo w MBPro ramu nie dołożysz. Obecne 13" mają tylko 2 rdzenie więc raczej słabo się nadają do cięższej pracy. Poczytaj sobie na forach adobe co obecnie najlepiej działa z Adobe CC bo raczej już starszych pakietów nie zainstalujesz (nie wszystko działa na nowszych systemach - kolejna wersja OS X nie będzie uruchamiała 32- bitowych aplikacji czyli starszych programów).

Fallout ...war, war never changes...

#4 Lucyna Pe

Lucyna Pe
  • 2 postów

Napisano 06 marca 2018 - 16:46

Dlaczego akurat Mac?

Kiedyś miałam i sobie chwaliłam :)