Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X - padniety dotyk jak odzyskac dane ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzyss

krzyss
  • 25 postów

Napisano 28 lutego 2018 - 12:47

W naszym Iphone X nie reaguje wyswietlacz... widac wszystko ok, ale nic sie nie da zrobic.

Nie moge odblokowac zeby zgrac dane, kopia do icloud zrobila sie sama ale ma odznaczone zeby nie wysylac zdjec bo jest ich za duzo i sie nie miescily na darmowych 5GB.

 

Pro Support Apple nic nie poradzi... ma ktos jakis pomysl ? 



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 lutego 2018 - 13:43

iBackupbot (http://www.icopybot....kup-manager.htm). Kiedyś używałem tego jak chciałem odzyskać dane z kopii zapasowej którą miałem na komputerze. Pamiętam jednak że program widzi również podłączone urządzenie. Nie powiem ci na 100% czy ci pomoże ale może akurat.


Użytkownik kristof461 edytował ten post 28 lutego 2018 - 13:44

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 atomex

atomex
  • 103 postów
  • SkądGłogów, Polska

Napisano 28 lutego 2018 - 14:16

Nie możesz przez iTunes?Jeżeli wcześniej robiłeś backup to raczej autoryzowałeś komputer jako zaufany do urządzenia i powinno zrobić kopię zapasową bez odblokowywania iPhone'a.


iPhone XS | MacBook Air | iMac Pro | iPad Pro | iWatch


#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 28 lutego 2018 - 15:01

Robił do iCloud. Tyle że bez zdjęć. Czyli do podpięcia do komputera będzie wymagana autoryzacja, a bez sprawnego ekranu cienko to widzę…



#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 lutego 2018 - 22:49

Chyba ze autoryzował iPhone w iTunes wcześniej ale nie korzytal z kopii do iTunes. Sam tak mam.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 krzyss

krzyss
  • 25 postów

Napisano 28 lutego 2018 - 22:52

No niby autoryzowalem, ale jak podłączam pod komputer to prosi o akceptację na telefonie... a tego zrobić nie mam jak. Ogólnie klops...



#7 krzyss

krzyss
  • 25 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 20:00

Finalnie Niestety nie udalo sie. Serwis (ispot) wymienil ekran ale nie informowali o tym wiec oddalem im wyzerowanego iphona. Niestety zdjec nie odzyskalem.

Swoja droga nie oddawajcie na gwarancje do ispotu, trzymali telefon 14 dni, z czego naprawa trawa 1,5dnia a reszte kisili go bo oszczedzaja na kurierach... od oddania w salonie do dotarcia do serwisu minelo 7 dni potem dwa dni naprawa (niecale, bo przyslali mi smsa) i znow 5 dni zanim moglem go odebrac.



#8 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 kwietnia 2018 - 07:32

Klasyczny iSpot...
  • kristof461 lubi to

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#9 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 17 kwietnia 2018 - 08:11

Cortland :) z kurierami 5 dni i zawsze informują co było robione


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#10 marzenatoja123

marzenatoja123
  • 5 postów

Napisano 20 kwietnia 2018 - 22:58

iBackupbot (http://www.icopybot.com/itunes-backup-manager.htm). Kiedyś używałem tego jak chciałem odzyskać dane z kopii zapasowej którą miałem na komputerze. Pamiętam jednak że program widzi również podłączone urządzenie. Nie powiem ci na 100% czy ci pomoże ale może akurat.

Zgadzam się. Tak to chyba najlepszy sposób.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych