Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage problem z aktywacja Iphone 6s Plus


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 14:53

Witam mam problem z aktywacja imessage po zmianie hasla do icloud nigdy wczesniej nie mialem takiego problemu a telefon mam od nowosci wczesniej tez byl iphone. Gdy proboje wlaczyc imessage ponizej jest napisane czekam na aktywacje gdy proboje sie zalogowac mysli mysli i wyskakuje komunikat aktywacja imessage nie mozna polaczyc sie z serwerem imessage sproboj ponownie.

 

Robilem juz wszystko

-reset ustawien internetu

-probowalem na 3g/lte

-uslugi lokalizacji

-wylogowanie ze wszystkich urzadzen, usuniecie urzadzen z konta

 

wszystko dziala tylko imessage nie oraz facetime caly czas widnieje czekam na aktywacje.

 

Nie mam juz pomyslow wlacze z tym juz od kilku godzin system 11.2.5



#2 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 15:15

Witam, u mnie było podobnie, pomogło: Wyłączenie iphona, następnie wyjęcie karty sim, włączenie ponowne bez sim......wsunięcie karty sim...i ruszyło.


  • MasterM i likemike-b937dd1138 lubią to

#3 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 15:23

Zrobilem dokladnie tak jak napisales i poszlo bardzo ci dziekuje!



#4 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 15:31

Cieszę się......pozdrawiam.



#5 chocoloco

chocoloco
  • 5 postów

Napisano 16 marca 2019 - 12:07

Czy musieliście jakoś dłużej czekać po tej operacji z wyjęciem karty sim?
Przekładałem sim do innego telefonu i po ponownym jej włożeniu do swojego telefonu teraz mam ten sam problem. Cały czas kręci się aktywacja iMessage. Na początku po przejściu do plusa miałem ten problem. Po kontakcie z technikami okazało się, że ten cichy SMS aktywacyjny do apple na numer +44 wychodził pusty od plusa. Teraz widzę, że już kilka ich wyszło z mojego telefonu.
Za każdy plus sobie kasuje po 60gr....
myślicie, ze od nowa się muszę użerać z plusem? Czy macie jakiś pomysł? Wszystkie kroki z ustawieniem APN i restartem iMessage już próbowałem.

#6 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 16 marca 2019 - 13:08

Spróbu,j po wyjęciu karty sim, wyłącz i włącz telefon, żeby był komunikat brak sim, następnie wsuń kartę sim...sms aktywacyjny musi być...w niektórych sieciach jest darmowy



#7 chocoloco

chocoloco
  • 5 postów

Napisano 16 marca 2019 - 14:57

Próbowałem już tak. Nic nie pomogło. Wifi włączone i wyłączone.
Zostawiłem wyłączone. Spróbuję jeszcze za kilka godzin Twoim sposobem.
Możliwe, ze to musi się jakoś wyrejestrować i zarejstrować w Apple?

#8 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 16 marca 2019 - 15:20

Włącz dane sieci komórkowej....



#9 chocoloco

chocoloco
  • 5 postów

Napisano 16 marca 2019 - 15:25

Zostawiłem na danych pakietowych LTE. Poczekam z tym do jutra. W tej chwili cały czas trwa aktywacja od kilkunastu minut. Strasznie toporne to w plusie. W play od strzała działało.

#10 chocoloco

chocoloco
  • 5 postów

Napisano 17 marca 2019 - 07:59

Teraz rano dzień po tym jak pojawił się problem uruchomiłem ponownie telefon i poszło zaraz po wkaxzeviu iMessage. Zostawiłem je wyłączone na noc. Pomimo tego SMS do apple wysłał się jeszcze raz sam w okolicach 1 w nocy.
W każdym razie działa. Mocno się ponownie zastanowię zanim włożę inna kartę sim ponownie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych