Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X trzeszczący górny głośnik


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 PawelApple

PawelApple
  • 5 postów

Napisano 19 lutego 2018 - 20:37

Cześć, 

 

czy ktoś ma iPhona X i ma problem z górnym głośnikiem? Mianowicie chodzi o trzeszczenie podczas polaczenia przychodzącego lub odtwarzania dzwonka (preludium) max glosnosc. Dodam ze w moim poprzednim 7 Plus takiego problemu nie bylo.



#2 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 20 lutego 2018 - 21:19

Niestety większość X tak ma. Trzeba czekać na następcę, może naprawia i lepiej zaprojektują ten głośnik.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#3 PawelApple

PawelApple
  • 5 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 12:39

Czyli wysyłanie do serwisu mija się z celem? Trochę irytująca sprawa...

#4 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:07

Ja wysyłałem 5 razy za każdym razem to samo. Wiec czekamy na następcę X

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 21 lutego 2018 - 13:07

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#5 PawelApple

PawelApple
  • 5 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:24

Masakra, z ciekawości w weekend Podskocze do idreamu i zobaczę czy jest tak samo.. Szkoda ze nikt wcześniej nie ujął takiej informacji na żadnym forum

#6 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:26

Było głośno o tym na wszystkich portalach u nas tez na forum poruszane i na zagranicznych.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#7 PawelApple

PawelApple
  • 5 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:30

Fakt coś było ale podobno aktualizacja miała wszystko załatwić.. możesz podesłać taki post o tych info?

#8 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:36

To jest problem hardwarowy a nie softwarowy.

https://forums.macru...eakers.2084292/

https://www.macrumor...iece-crackling/

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#9 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 lutego 2018 - 13:36

Osobiście trafiłem na idealny egzemplarz(ekran, głośnik itd), a kupowałem nowy zafoliowany więc nie mogłem sprawdzić.
Żeby nie było, jestem pedantyczny pod względem szczególnie ekranu i zwracam uwagę na najmniejsze odchyły. Siódemki miałem dwie, kupiłem drugą, bo w pierwszej był lekko żółty ekran na spodzie. Czego serwis oczywiście nie widział. Oneplus One trzy sztuki, obsikane wyświetlacze
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#10 PawelApple

PawelApple
  • 5 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 13:53

Na to forum niestety nie trafiłem, a szkoda...
Kolego: busaba nic innego jak się cieszyć i pozazdrościć

#11 blazej6

blazej6
  • 10 postów

Napisano 19 czerwca 2018 - 21:13

I jak udało się komuś rozwiązać problem? Starał się ktoś o wymianę urządzenia ? 



#12 Malinnn

Malinnn
  • 32 postów

Napisano 28 listopada 2019 - 22:31

Trochę odgrzewany temat, ale wciaż aktualny. Czy po gwarancji warto wymienić głośnik rozmów? Mój tez trzeszczy przy 85+% głośności. Nie chciałbym wymienić, zapłacić i mieć to samo. Czy ktoś z Was to robił?


iPhone 14 Pro, Macbook Air M2, Apple Watch 9 45mm





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych