Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 5K - wymiana dysku na SSD, a gwarancja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 23:50

Szukałem podobnego wątku na forum przy użyciu wyszukiwarki, bo wydawało mi się, że temat był poruszany, ale nie znalazłem, więc z góry przepraszam za ewentualne dublowanie wątku...

 

Mam okazję kupić w okazyjnej cenie nowego iMaca 27" 5K, jednak w podstawowej wersji (i5 3,2GHz/8GB RAM/R9 M380 2GB/1TB HDD). Wszystkie parametry mi odpowiadają, poza jednym - oczywiście wąskim gardłem wydaje się być dysk talerzowy. Chciałbym go wymienić na SSD, nie tracąc przy tym gwarancji producenta. Czy jest możliwe, aby zlecić wymianę dysku autoryzowanemu serwisowi (Cortland/iSpot etc...) i zachować gwarancję? Jeśli tak, to jaki może być koszt takiego zabiegu? Bo być może okaże się, że taniej będzie dopłacić, chociażby do FD :)


  • roger1801 lubi to

#2 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 18 lutego 2018 - 10:38

Zadzwoń do Cortland i będziesz miał pewność 100 %. Wiele osób pisze że gwarancja zostaje i nic się nie dzieje ale i z drugiej strony wiele osób pisze że traci się gwarancję. 

Nie zastanawiaj się tylko zadzwoń lub jak masz możliwość to podjedź i masz pewność 100 %. 


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#3 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 19 lutego 2018 - 15:03

Dla potomnych:

 

Kontaktowałem się z Cortlandem - wszelkie modyfikacje wykonywane przez autoryzowany serwis nie mają wpływu na gwarancję producenta.

Dodatkowo, jako że komputer został zakupiony w MediaMarkt, to napisałem również do nich - otrzymałem informację, że taka modyfikacja, wykonana przez autoryzowany serwis nie ma wpływu na naprawę przez nich z tytułu gwarancji, czy też rękojmi.

To chyba dobra informacja zważywszy na to, że koszt w Cortlandzie to 270zł + cena dysku (można dostarczyć własny).

 

Oczywiście na wszystko warto mieć podkładkę w postaci maila/zapisu czatu z konsultantem - w razie "w" :)


Użytkownik lubieherbate edytował ten post 19 lutego 2018 - 15:04

  • kalvin lubi to

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 08:01

Szukałem podobnego wątku na forum przy użyciu wyszukiwarki, bo wydawało mi się, że temat był poruszany, ale nie znalazłem, 

Był. Jest nawet podpięty/wyróżniony w tym dziale.
 

https://myapple.pl/f...a-a-czego-nie/


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 lutego 2018 - 08:43

Był. Jest nawet podpięty/wyróżniony w tym dziale.
 

https://myapple.pl/f...a-a-czego-nie/

 

I tym akcentem zamykam.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych