Mam iPhone 5s i kiedyś też miałem z tym problem. W tym, że u mnie problem pojawił się po nieszczęsnej aktualizacji do jednej z pierwszych wersji iOS 11. Po kilku kolejnych aktualizacjach problem ustąpił. Czy używasz oryginalnego przewodu? To też ma wielki wpływ. Oryginalny przewód i ładowarka sieciowa nigdy mnie nie zawiodły. W samochodzie mam jakiś zamienny kabel do gniazda zapalniczki i też czasem nie ładuje lub przerywa ładowanie, ale komunikatu brak.
Możesz:
1. Spróbuj podłączyć oryginalne akcesorium. Jeśli używasz oryginalnego akcesorium, spróbuj podłączyć do innego oryginalnego akcesorium. Możliwe, że ładowarka lub kabel są już na wykończeniu.
2. Spróbuj zaktualizować oprogramowanie iPhone do najnowszej wersji
3. Spróbuj wgrać oprogramowanie iPhone ponownie, używając programu iTunes. UWAGA! Twoje dane będą wtedy usunięte. Warto zrobić kopię zapasową.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, prawdopodobnie gniazdo będzie do wymiany. Jeśli masz gwarancję, wykorzystaj ją. Jeśli nie masz gwarancji, koszt wymiany w autoryzowanym serwisie zaczyna się od 150zł w zależności od modelu. Tu masz link:
https://icure.pl/cennik/