Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ip5 "Akcesorium może nie być obsługiwane" ładowarka czy gniazdo?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ji7saw

ji7saw
  • 10 postów

Napisano 16 lutego 2018 - 20:45

Witajcie, posiadam Iphone 5.

Od kilku dni podczas podpięcia telefonu do ładowania wyświetla mi się komunikat "Akcesorium może nie być obsługiwane" i telefon się nie ładuje.

Raz na x razy, uda się podpiąć tak aby nie było komunikatu i telefon się ładował.

 

I moje pytanie brzmi tak: czy jest to wina telefonu(gniazdo ładowania) czy kabla?

Jeśli gniazda, to jaka mogła by być cena naprawy?



#2 tuteraz

tuteraz
  • 35 postów
  • SkądBest, Netherlands

Napisano 17 lutego 2018 - 17:32

Mam iPhone 5s i kiedyś też miałem z tym problem. W tym, że u mnie problem pojawił się po nieszczęsnej aktualizacji do jednej z pierwszych wersji iOS 11. Po kilku kolejnych aktualizacjach problem ustąpił. Czy używasz oryginalnego przewodu? To też ma wielki wpływ. Oryginalny przewód i ładowarka sieciowa nigdy mnie nie zawiodły. W samochodzie mam jakiś zamienny kabel do gniazda zapalniczki i też czasem nie ładuje lub przerywa ładowanie, ale komunikatu brak.

 

Możesz:

1. Spróbuj podłączyć oryginalne akcesorium. Jeśli używasz oryginalnego akcesorium, spróbuj podłączyć do innego oryginalnego akcesorium. Możliwe, że ładowarka lub kabel są już na wykończeniu.

2. Spróbuj zaktualizować oprogramowanie iPhone do najnowszej wersji

3. Spróbuj wgrać oprogramowanie iPhone ponownie, używając programu iTunes. UWAGA! Twoje dane będą wtedy usunięte. Warto zrobić kopię zapasową.

 

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, prawdopodobnie gniazdo będzie do wymiany. Jeśli masz gwarancję, wykorzystaj ją. Jeśli nie masz gwarancji, koszt wymiany w autoryzowanym serwisie zaczyna się od 150zł w zależności od modelu. Tu masz link:

 

https://icure.pl/cennik/


| M. Kaczmarek | Apple MacBook Pro 2017 13" A1708


#3 ji7saw

ji7saw
  • 10 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 18:01

Mam iPhone 5s i kiedyś też miałem z tym problem. W tym, że u mnie problem pojawił się po nieszczęsnej aktualizacji do jednej z pierwszych wersji iOS 11. Po kilku kolejnych aktualizacjach problem ustąpił. Czy używasz oryginalnego przewodu? To też ma wielki wpływ. Oryginalny przewód i ładowarka sieciowa nigdy mnie nie zawiodły. W samochodzie mam jakiś zamienny kabel do gniazda zapalniczki i też czasem nie ładuje lub przerywa ładowanie, ale komunikatu brak.

 

Możesz:

1. Spróbuj podłączyć oryginalne akcesorium. Jeśli używasz oryginalnego akcesorium, spróbuj podłączyć do innego oryginalnego akcesorium. Możliwe, że ładowarka lub kabel są już na wykończeniu.

2. Spróbuj zaktualizować oprogramowanie iPhone do najnowszej wersji

3. Spróbuj wgrać oprogramowanie iPhone ponownie, używając programu iTunes. UWAGA! Twoje dane będą wtedy usunięte. Warto zrobić kopię zapasową.

 

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, prawdopodobnie gniazdo będzie do wymiany. Jeśli masz gwarancję, wykorzystaj ją. Jeśli nie masz gwarancji, koszt wymiany w autoryzowanym serwisie zaczyna się od 150zł w zależności od modelu. Tu masz link:

 

https://icure.pl/cennik/

 

Kabel mam od 4 miesięcy ten sam (jest to jakiś zamiennik).

Oprogramowanie mam aktualne.



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 17 lutego 2018 - 18:17

Kabel mam od 4 miesięcy ten sam (jest to jakiś zamiennik).

No to już wiesz…



#5 tuteraz

tuteraz
  • 35 postów
  • SkądBest, Netherlands

Napisano 17 lutego 2018 - 18:19

Kabel mam od 4 miesięcy ten sam (jest to jakiś zamiennik).

Oprogramowanie mam aktualne.

 

W takim przypadku spróbuj podłączyć oryginalne akcesorium lub inny (najlepiej nowy) zamiennik. Zamienniki mają mniejszą trwałość na zużywanie, dlatego sądzę, że może być już zużyty. Pamiętam, że mój zamiennik, używany na codzień w domu zepsuł się po około 3 miesiącach i wróciłem do oryginalnego. Od ponad roku użytkuję oryginał i nic się nie dzieje.


| M. Kaczmarek | Apple MacBook Pro 2017 13" A1708


#6 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 17 lutego 2018 - 18:27

W takim przypadku spróbuj podłączyć oryginalne akcesorium lub inny (najlepiej nowy) zamiennik. Zamienniki mają mniejszą trwałość na zużywanie, dlatego sądzę, że może być już zużyty.

Bzdura. Dobrej jakości zamienniki (certyfikowane) spokojnie działają dłużej niż te tandetnej jakości oryginały. Ale _certyfikowane_, nie podróby z ali. Dużo było już na forum na ten temat…



#7 tuteraz

tuteraz
  • 35 postów
  • SkądBest, Netherlands

Napisano 17 lutego 2018 - 18:36

Bzdura. Dobrej jakości zamienniki (certyfikowane) spokojnie działają dłużej niż te tandetnej jakości oryginały. Ale _certyfikowane_, nie podróby z ali. Dużo było już na forum na ten temat…

 

Zgadzam się, dobrej jakości zamienniki są dobre, ale również droższe od innych, tańszych, gorszych jakościowo z czego wnioskuję, że niewiele osób takie kupuje. Uogólniając, większość zamienników jest niskiej jakości. Dlatego szybko się psują. Oryginały również nie są jakości wyśrubowanej do najwyższych form, ale są na tyle dobre, że starczają na zdecydowanie dłużej, niż kiepskiej jakości zamienniki.


| M. Kaczmarek | Apple MacBook Pro 2017 13" A1708


#8 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 lutego 2018 - 19:23

Może zrób tak podepnij do telefonu kabel i dopiero do ładowarki  


<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs  :D


#9 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 lutego 2018 - 19:51

Naprawdę tak ciężko kupić kabel z MFI na aliexpress nawet, od dobrego sprzedawcy za 20 zł i mieć spokój? To nawet nie jest cena pizzy i piwa do tego.

iPhone 15 Pro


#10 Pytek

Pytek
  • 2 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 22:23

Proponuję spróbować wyczyścić gniazdo, np wykałaczką. Miałem podobny przypadek i męczyłem się z tym pare tygodni. W końcu poszedłem do serwisu i pierwsze co zrobił serwisant to wyczyścił to gniazdo. Problem znikł.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych