Witam, piszę żeby uzyskać pomoc czy ktoś już przeżył coś podobnego.
Wczoraj trzymając mojego iPhona 6s w dłoni i pisząc na Snapie obraz zrobił się czerwony (nadal wszystko było widoczne tylko jakby za czerwoną mgłą) i po 10 sekundach zrobił się czarny i padł. Zero reakcji. Podpięłam go do laptopa, przez iTunsa i tryb awaryjny udało się go wykryć, mimo, że ekran nadal był czarny i zero reakcji, zrobiłam aktualizacje systemu i nic. Poszłam do serwisu w którym pewni byli, że to bateria. Po podłączeniu nowej jednak zero reakcji, Powiedzieli coś w stylu "że płyta główna jest sztywna, nie da się jej ruszyć i to prawdopodobnie ona siadła więc nie opłaca się naprawiać. Załamałam się bo telefon jest tydzień po zakończeniu gwarancji. Kiedy wracałam z nim do domu nagle zaczął wibrować, okazało się, że dzwoniła do mnie siostra i miała normalny sygnał a on wibrował. Kiedy dałam na tryb głośny i zadzwoniłam jeszcze raz już był komunikat, że abonent niedostępny. Czy jest możliwe, że jeżeli padła płyta główna to on jeszcze dzwonił, był sygnał i wibrował? Nie wiem co zrobić, jestem załamana, koniec gwarancji a telefon umarł. Proszę o jakiekolwiek informacje. Dziękuję.
Ekran 6s zrobił się czerwony i zgasł. Pomocy !?
#1
Napisano 15 lutego 2018 - 19:03
#2
Napisano 16 lutego 2018 - 09:49
iPhone 15 Pro
#3
Napisano 17 lutego 2018 - 15:50
Zadzwoń na infolinie Apple. Oni bardzo indywidualnie podchodzą do takich spraw. Jak masz tylko tydzień po gwarancji to myślę że będą skłonni przyjąć go na gwarancję, jak dobrze zagadasz . Dzwoń jak najszybciej. Z tego co piszesz to padł ekran i tyle.
Pan z TMobile zalecił mi odesłanie telefonu w ramach prawa rękojmi. Zobaczymy co z tego wyjdzie, odesłali telefon do serwisu Apple i mają 4 tygodnie na odpowiedź. Żyję nadzieją, że coś zrobią w tym kierunku. Bardzo dbałam o ten telefon, nigdy nie upadł, zero rys a zepsuł się sam, bez przyczyny co mnie zdziwiło....
Dzięki za odpowiedź
#4
Napisano 17 lutego 2018 - 16:17
Użytkownik Regiss edytował ten post 17 lutego 2018 - 16:23
iPhone 15 Pro
#5
Napisano 17 lutego 2018 - 17:34
Jeśli w ciągu 14( nie 30) dni Ci nie odpowiedzą to znaczy że automatycznie uznaja rękojmie za zasadną i należy Ci się naprawa (wymiana) telefonu. Pilnuj tej daty, jak tylko minie 14 dni pisz drugie pismo że czas już minął, rękojmia zostaję uznania i czekasz na naprawiony telefon. Dni kalendarzowe, nie robocze.
Ooo bardzo dziękuję za tę informację ! W TMobile powiedzieli mi że średnio na odpowiedź czeka się miesiąc i że dostanę sms w tej sprawie !
Czyli jeżeli oddałam telefon wczoraj (16.02) to mają czas do 2.03 włącznie? 3 marca mogę biec do salonu, z pismem, że automatycznie uznali?
#6
Napisano 17 lutego 2018 - 17:43
iPhone 15 Pro
#7
Napisano 25 lutego 2018 - 18:58
Zostało im dokładnie 5 dni na odpowiedź, jeżeli tego nie robią wiadomo jak ma wyglądać takie pismo? O tym że automatycznie muszą uznać? Boje się że jak takie zaniosę to mi powiedzą, że mogę sobie iść do sądu jak chce ;/
#8
Napisano 25 lutego 2018 - 20:37
Zostało im dokładnie 5 dni na odpowiedź, jeżeli tego nie robią wiadomo jak ma wyglądać takie pismo? O tym że automatycznie muszą uznać?...
Nie musisz niczego pisać. Operator zna k.c. (a przynajmniej powinien, a jeżeli nie - to jego problem). Po prostu 15-go dnia zapytaj u sprzedawcy o status swojego zgłoszenia.
Pomogłem ? - Lubię to
#9
Napisano 01 marca 2018 - 20:41
Dostałam dziś nowy telefon! Bez problemu wymieniono na nowy! Jestem przeszczęśliwa! <3 Wiadomo jak wygląda teraz sprawa z gwarancją? Liczone jest jakieś dwa lata od tej daty ?
#10
Napisano 01 marca 2018 - 21:33
Rok.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#11
Napisano 01 marca 2018 - 22:40
Dziękuję bardzo!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych