Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ekran 6s zrobił się czerwony i zgasł. Pomocy !?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 15 lutego 2018 - 19:03

Witam, piszę żeby uzyskać pomoc czy ktoś już przeżył coś podobnego.
Wczoraj trzymając mojego iPhona 6s w dłoni i pisząc na Snapie obraz zrobił się czerwony (nadal wszystko było widoczne tylko jakby za czerwoną mgłą) i po 10 sekundach zrobił się czarny i padł. Zero reakcji. Podpięłam go do laptopa, przez iTunsa i tryb awaryjny udało się go wykryć, mimo, że ekran nadal był czarny i zero reakcji, zrobiłam aktualizacje systemu i nic. Poszłam do serwisu w którym pewni byli, że to bateria. Po podłączeniu nowej jednak zero reakcji, Powiedzieli coś w stylu "że płyta główna jest sztywna, nie da się jej ruszyć i to prawdopodobnie ona siadła więc nie opłaca się naprawiać. Załamałam się bo telefon jest tydzień po zakończeniu gwarancji. Kiedy wracałam z nim do domu nagle zaczął wibrować, okazało się, że dzwoniła do mnie siostra i miała normalny sygnał a on wibrował. Kiedy dałam na tryb głośny i zadzwoniłam jeszcze raz już był komunikat, że abonent niedostępny. Czy jest możliwe, że jeżeli padła płyta główna to on jeszcze dzwonił, był sygnał i wibrował? Nie wiem co zrobić, jestem załamana, koniec gwarancji a telefon umarł. Proszę o jakiekolwiek informacje. Dziękuję.



#2 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 lutego 2018 - 09:49

Zadzwoń na infolinie Apple. Oni bardzo indywidualnie podchodzą do takich spraw. Jak masz tylko tydzień po gwarancji to myślę że będą skłonni przyjąć go na gwarancję, jak dobrze zagadasz :). Dzwoń jak najszybciej. Z tego co piszesz to padł ekran i tyle.

iPhone 15 Pro


#3 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 15:50

Zadzwoń na infolinie Apple. Oni bardzo indywidualnie podchodzą do takich spraw. Jak masz tylko tydzień po gwarancji to myślę że będą skłonni przyjąć go na gwarancję, jak dobrze zagadasz :). Dzwoń jak najszybciej. Z tego co piszesz to padł ekran i tyle.

Pan z TMobile zalecił mi odesłanie telefonu w ramach prawa rękojmi. Zobaczymy co z tego wyjdzie, odesłali telefon do serwisu Apple i mają 4 tygodnie na odpowiedź. Żyję nadzieją, że coś zrobią w tym kierunku. Bardzo dbałam o ten telefon, nigdy nie upadł, zero rys a zepsuł się sam, bez przyczyny co mnie zdziwiło....
Dzięki za odpowiedź :)



#4 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 lutego 2018 - 16:17

Jeśli w ciągu 14( nie 30) dni Ci nie odpowiedzą to znaczy że automatycznie uznaja rękojmie za zasadną i należy Ci się naprawa (wymiana) telefonu. Pilnuj tej daty, jak tylko minie 14 dni pisz drugie pismo że czas już minął, rękojmia zostaję uznania i czekasz na naprawiony telefon. Dni kalendarzowe, nie robocze.

Użytkownik Regiss edytował ten post 17 lutego 2018 - 16:23

iPhone 15 Pro


#5 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 17:34

Jeśli w ciągu 14( nie 30) dni Ci nie odpowiedzą to znaczy że automatycznie uznaja rękojmie za zasadną i należy Ci się naprawa (wymiana) telefonu. Pilnuj tej daty, jak tylko minie 14 dni pisz drugie pismo że czas już minął, rękojmia zostaję uznania i czekasz na naprawiony telefon. Dni kalendarzowe, nie robocze.

Ooo bardzo dziękuję za tę informację ! W TMobile powiedzieli mi że średnio na odpowiedź czeka się miesiąc i że dostanę sms w tej sprawie ! 


Czyli jeżeli oddałam telefon wczoraj (16.02) to mają czas do 2.03 włącznie? 3 marca mogę biec do salonu, z pismem, że automatycznie uznali? 



#6 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 lutego 2018 - 17:43

Jeśli oddalas na zasadzie rękojmi( tak było w piśmie) a nie gwarancji to tak. Mają dokładnie 14 dni na odpowiedź. Jak nie odpowiedzą to znaczy że uznają.

iPhone 15 Pro


#7 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 18:58

Zostało im dokładnie 5 dni na odpowiedź, jeżeli tego nie robią wiadomo jak ma wyglądać takie pismo? O tym że automatycznie muszą uznać? Boje się że jak takie zaniosę to mi powiedzą, że mogę sobie iść do sądu jak chce ;/



#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 lutego 2018 - 20:37

Zostało im dokładnie 5 dni na odpowiedź, jeżeli tego nie robią wiadomo jak ma wyglądać takie pismo? O tym że automatycznie muszą uznać?...

Nie musisz niczego pisać. Operator zna k.c. (a przynajmniej powinien, a jeżeli nie - to jego problem). Po prostu 15-go dnia zapytaj u sprzedawcy o status swojego zgłoszenia. 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 01 marca 2018 - 20:41

Dostałam dziś nowy telefon! Bez problemu wymieniono na nowy! Jestem przeszczęśliwa! <3 Wiadomo jak wygląda teraz sprawa z gwarancją? Liczone jest jakieś dwa lata od tej daty ?



#10 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 marca 2018 - 21:33

Rok.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#11 Ela0402

Ela0402
  • 6 postów

Napisano 01 marca 2018 - 22:40

Dziękuję bardzo! 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych