Witam,
Straciłam dostęp do konta Gmail (ogólnego konta Google), sprzedałam, telefon dnia 07.01.2018r. mało myśląc przywróciłam go do ustawień fabrycznych, i sprzedałam (zapomniałam, że mam włączoną "weryfikacja dwuetapowa" Google Authenticator), gdy próbowałam się zalogować na nowym tel., poproszono mnie o kod weryfikacyjny z Google Authenticator.
Nie posiadam kodów zapasowych, a jedyne opcje przy logowaniu to "Podaj kod", "Poproś o pomoc Google".
Co mam zrobić skoro było to jedyne urządzenie na liście zaufanych (stary telefon). Mam kontakt z osobą, której sprzedałam telefon, czy jest możliwość, gdybym poprosiła ją o udostępnienie mi starego (sprzedanego) telefonu, dostać się na moje konto? - w końcu był, (jest) na liście zaufanej.
Zapewne telefon został spersonalizowany "po swojemu", przez osobę która kupiła telefon.

Problem z Google Authenticator
Rozpoczęty przez
qlolvlolp
, 14 lut 2018 17:31
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych