Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Google Authenticator


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 qlolvlolp

qlolvlolp
  • 2 postów

Napisano 14 lutego 2018 - 17:31

Witam,
Straciłam dostęp do konta Gmail (ogólnego konta Google), sprzedałam, telefon dnia 07.01.2018r. mało myśląc przywróciłam go do ustawień fabrycznych, i sprzedałam (zapomniałam, że mam włączoną "weryfikacja dwuetapowa" Google Authenticator), gdy próbowałam się zalogować na nowym tel., poproszono mnie o kod weryfikacyjny z Google Authenticator.
Nie posiadam kodów zapasowych, a jedyne opcje przy logowaniu to "Podaj kod", "Poproś o pomoc Google".
Co mam zrobić skoro było to jedyne urządzenie na liście zaufanych (stary telefon). Mam kontakt z osobą, której sprzedałam telefon, czy jest możliwość, gdybym poprosiła ją o udostępnienie mi starego (sprzedanego) telefonu, dostać się na moje konto? - w końcu był, (jest) na liście zaufanej.
Zapewne telefon został spersonalizowany "po swojemu", przez osobę która kupiła telefon.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych