
Uszkodzenia kosmetyczne a gwarancja
#1
Napisano 05 lutego 2018 - 15:21
#2
Napisano 06 lutego 2018 - 23:29
Bez szans na naprawę gwarancyjną. Pajęczyna na pleckach traktowana jest jako uszkodzenie mechaniczne przez co gwarancja jest anulowana.
#3
Napisano 07 lutego 2018 - 08:41
Niestety ale nie naprawią tego w serwisie w ramach gwarancji powiedza że to z Twojej winy i wystawią koszt naprawy.
#4
Napisano 07 lutego 2018 - 09:07
Jeśli uszkodzenie mechaniczne nie jest przyczyną zgłaszanej usterki lub nie jest z nią powiązane to nie ma problemu z naprawą gwarancyjną. Takie przypadki konsultuje się z Apple.
Przyślij ten telefon do nas, pomożemy.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#5
Napisano 07 lutego 2018 - 15:50
#6
Napisano 07 lutego 2018 - 17:25
To już nie jest grat za 3 tysiące, bo zbiłaś mu plecki, więc aktualnie to grat za 1,5 tysiąca około. SERWIS.ME oferuję pomoc, czemu tam nie wyślesz do sprawdzenia? Podejrzewam, że diagnostyka będzie darmowa.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#7
Napisano 07 lutego 2018 - 17:36
Zadzwoniłam do Apple i Maja mi dac znać co oni o tym sądzą
#8
Napisano 07 lutego 2018 - 18:32
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#9
Napisano 07 lutego 2018 - 23:33
Co do sprawy, samo uszkodzenie mechaniczne czy kosmetyczne elementu A nie ma znaczenia w naprawie gwarancyjnej elementu B pod warunkiem że nie ma zadnego związku. Związek może być przyczynowo-skutkowy albo zależny. Na przykład zbiła się szyba ale reklamujemy baterie. Serwis musi po pierwsze skonsultować z inżynierem Apple czy upadek, w skutek którego zbila się szyba, może być przyczyną wady baterii i nawet jeśli otrzyma hipotetycznie informacje ze nie to musi przystąpić do naprawy jakoś i zdjąć ten ekran co może go dodatkowo uszkodzić a potem go zamontować co może okazać się już niemożliwe. Jest związek zależności w takiej sytuacji i klientowi zostanie wystawiony kosztorys na wymianę ekranu - jeśli się godzine to nastapi wykiana ekranu odpłatnie i baterii na gwarancji.
Tobie przestał działać głośnik a potem zbiły się plecki na skutek upadku. Serwis nie dojdzie i nie będzie nawet próbować i nie jest nawet zainteresowany jaka była kolejność wydarzeń. Liczy się stan fizyczny w momencie oddania do serwisu - telefon z niedziałający głośnikiem i zbitymi plecami. Pytanie do inżyniera Apple czy upadek może być przyczyną nie działającego głośnika - tak, może być przyczyną. Podczas upadku mogło się coś oberwać i uszkodzić wewnątrz telefonu.
Pytanie czy Cortland faktycznie to konsultował. Nie widzę powodu by tego nie robił. Jeśli tak było to decyzja już zapadła i Apple się na to nie zgodzi i serwis który wykona taka naprawę zrobi to po prostu na własny koszt.
Pozostaje kwestia samej naprawy. Naprawę głośnika w tym modelu wykonuje się tylko w jeden sposób. - wymienia się telefon na nowy. Myślę że nie masz szans na darmową wymianę telefonu z rozbitymi plecami. Po prostu.
Ale to tylko moje zdanie. Może serwis me Ci pomoże. Jeśli tak to chciałbym zobaczyć tutaj informacje ze się udało bo ja jestem sceptyczny (choć w serwisie mówiło się że "niezbadane są wyroki Apple")
Użytkownik imrik edytował ten post 07 lutego 2018 - 23:38
#10
Napisano 08 lutego 2018 - 09:08
#11
Napisano 09 lutego 2018 - 16:41
#12
Napisano 09 lutego 2018 - 17:13
Użytkownik Regiss edytował ten post 09 lutego 2018 - 17:14
iPhone 15 Pro
#13
Napisano 09 lutego 2018 - 17:21
Ups nie moja wina,ze szkło jest gorsze od tego z np LG g2 mini- właśnie z niego pisze, spadł kilkadziesiąt razy osie nie rozbił. Iphone- jeden upadek ma płytki. Zenua
#14
Napisano 09 lutego 2018 - 17:25
iPhone 15 Pro
#15
Napisano 09 lutego 2018 - 17:28
- Regiss lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych