Cześć.
9 stycznia oddałem mojego iPhona 6 do iSpotu na pogwarancyjną wymianę baterii. Czekałem trochę ponad 2 tygodnie i niedawno odebrałem go. Przy odbiorze chciałem go sprawdzić przed przyjęciem, ale był rozładowany więc podpisałem potwierdzenie przyjęcia, zapłaciłem i wróciłem do domu. Po naładowaniu i włączeniu okazało się, że nie da się odblokować telefonu przed odcisk palca, a w ustawieniach moje odciski zniknęły. Przycisk "Dodaj odcisk palca" był szary(nie dało się go nacisnąć, a gdy zaznaczałem "Odblokowywanie iPhona" w Zastosowaniu TouchID otrzymywałem komunikat "Błąd. Nie można ukończyć konfiguracji Touch ID".
Przywróciłem wszystkie ustawienia, lecz nic to nie dało. Następnego dnia pracownik iSpotu zrobił to samo i również TouchID nie zaczęło działać. Zaproponował mi odesłanie iPhona spowrotem do serwisu, ale zaznaczył że jeśli naprawią mi go za darmo to będzie jedynie ich dobra wola, bo nie mają takiego obowiązku. Naprawa TouchID to koszt 650 zł(bo dodatkowo trzeba wymienić ekran), a wartość mojego iPhona to około 900 zł. Pomijając nieopłacalność naprawy to nie zamierzam płacić za naprawę czegoś, czego nie zepsułem.
Jakie mam szanse, że serwis mi to naprawi na ich koszt i co powinienem zrobić jeśli będą chcieli żebym za to zapłacił?
Wiem, że powinienem sprawdzić czy wszystko działa, ale telefon był rozładowany i nie miałem jak sprawdzić czy wszystkie funkcje telefonu działają.