Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S wariuje po wymianie baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 26 stycznia 2018 - 18:19

Witam. Pojechałem dziś do autoryzowanego serwisu Apple z zamiarem wymiany baterii (jest on reklamowany na tej stronie). Wymienili w 10 minut za 150zł. Problem w tym, że ta bateria nie chce się ładować. Mam cały czas 3% baterii, podłączona do ładowania. Przed chwilą podłączyłem ją do MacBooka, iTunes czyta, wszystko jest okej. Nagle telefon co chwile się resetuje, wyłącza i włącza i czasem widać pojedynczą białą kreskę w poprzek ekranu (przy wyłączaniu).

 

Aplikacja Battery Life twierdzi, że moja bateria ma 100 mAh pojemności. Dzwoniłem wcześniej (przed wymianą) do serwisu i pytałem czy baterie są nowe i oryginalne. Zapewniono mnie, że tak i można to sprawdzić programem.

 

Panie i Panowie. O co chodzi?


Pro 2012, 14 Pro


#2 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 26 stycznia 2018 - 18:22

Bateria nie jest ani nowa ani oryginalna. Co to za serwis??

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 26 stycznia 2018 - 18:34

No to jedź do nich żeby wymienili jeszcze raz i sprawdź na miejscu czy ładuje.

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 stycznia 2018 - 11:10

Witam. Pojechałem dziś do autoryzowanego serwisu Apple z zamiarem wymiany baterii (jest on reklamowany na tej stronie). Wymienili w 10 minut za 150zł. Problem w tym, że ta bateria nie chce się ładować. Mam cały czas 3% baterii, podłączona do ładowania. Przed chwilą podłączyłem ją do MacBooka, iTunes czyta, wszystko jest okej. Nagle telefon co chwile się resetuje, wyłącza i włącza i czasem widać pojedynczą białą kreskę w poprzek ekranu (przy wyłączaniu).

 

Aplikacja Battery Life twierdzi, że moja bateria ma 100 mAh pojemności. Dzwoniłem wcześniej (przed wymianą) do serwisu i pytałem czy baterie są nowe i oryginalne. Zapewniono mnie, że tak i można to sprawdzić programem.

 

Panie i Panowie. O co chodzi?

Żaden autoryzowany serwis Apple nie wymieni baterii w 10 minut (tyle to może trwają testy przed rozpoczęciem naprawy i drugie tyle po wymianie baterii).

 


... Dzwoniłem wcześniej (przed wymianą) do serwisu i pytałem czy baterie są nowe i oryginalne. Zapewniono mnie, że tak i można to sprawdzić programem.

 

Wprowadzono Cię w błąd. Oryginalności części zamiennych nie sprawdza się programowo.


.... Nagle telefon co chwile się resetuje, wyłącza i włącza i czasem widać pojedynczą białą kreskę w poprzek ekranu (przy wyłączaniu).

 

Wypadałoby sprawdzić na innym (certyfikowanym lub oryginalnym) kablu - ale nie tak "oryginalnym" jak "autoryzowany" serwis do którego oddałeś swój telefon.
Nie można wykluczyć, że robiąc wymianę byle jak (w 10 minut) po prostu coś Ci "przy okazji" uszkodzono.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 27 stycznia 2018 - 12:35

Dzięki za odpowiedzi :)

 

Muszę czekać do poniedziałku, bo w weekend mają zamknięte, więc będę dzwonił i pytał co jest grane. W razie co to paragon mam, więc jest podstawa do jakiegokolwiek działania. Kurcze, zawsze mam tak, że jak już staram się być ostrożny i przemyśleć tego typu akcje, to koniec końców wychodzę na minus.

 

O co mogę się ubiegać? Wymianę na kolejną baterię za darmo, zwrot pieniędzy i baterii? Coś jeszcze? Nigdy z czymś takim do czynienia nie miałem, a nie chciałbym wyjść na głupka przy argumentowaniu się. Dodatkowo jeśli uszkodzili mi telefon to jak to niby udowodnię? Ech, zadzwonię i się dowiem wszystkiego (kawałek drogi do nich mam). W razie jakichkolwiek problemów zawsze pozostaje mi rzecznik praw konsumenta.

 

A powiedzcie mi proszę jeszcze jedną rzecz. Trochę panikuję, ale wolę się upewnić. Mam na tym telefonie dosyć poważne dokumenty (hasła do wszystkich portali/aplikacji na jakich jestem zarejestrowany), przed oddaniem im założyłem do telefonu hasło i wyłączyłem go. Zabrali go na bok w związku z czym nie widziałem go, ale czy jest jakakolwiek możliwość, że mogli coś z tego telefonu wyciągnąć? Na 99% nie, ale upewnijcie mnie bo panikuje :D


Pro 2012, 14 Pro


#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 stycznia 2018 - 19:27

...

 

O co mogę się ubiegać? Wymianę na kolejną baterię za darmo, zwrot pieniędzy i baterii? Coś jeszcze? Nigdy z czymś takim do czynienia nie miałem, a nie chciałbym wyjść na głupka przy argumentowaniu się. Dodatkowo jeśli uszkodzili mi telefon to jak to niby udowodnię? Ech, zadzwonię i się dowiem wszystkiego (kawałek drogi do nich mam). W razie jakichkolwiek problemów zawsze pozostaje mi rzecznik praw konsumenta.

...

To zależy gdzie go faktycznie oddawałeś.

Jak już ustaliliśmy na 99.9% nie był to serwis autoryzowany przez Apple, więc na gwarancję Apple (90 dni) na wykonaną naprawę nie możesz liczyć.
Pozostaje Ci złożenie reklamacji na wykonaną usługę w tej firmie, której nazwę (z niezrozumiałych przyczyn) ukrywasz. Jeżeli jest to dobry serwis to przyjmie reklamację, poprawi usługę (wstawi sprawną baterię, chociaż mało prawdopodobne, że nową oryginalną) i jeżeli coś przypadkowo uszkodził - to naprawi. Słaby serwis zaproponuje zwrot pieniędzy i baterii "zapominając" o tym co zepsuł. 
Jak udowodnisz co zepsuto ? - a przed wymianą baterii ładowanie działało ? albo miałeś kreski w poprzek ekranu ?
 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 27 stycznia 2018 - 20:09

Co do autoryzowanego serwisu. Przepraszam, to ja źle się wyraziłem. Nie wiem skąd wziąłem słowo "autoryzowany", ponieważ jest to po prostu serwis. Nie mniej jednak zapewniono mnie, że baterie są nowe i oryginalne.

 

Ja liczę na wymianę baterii na nową, tym razem sprawdzę przy nich i będę czekał aż telefon zacznie się ładować. Nazwę póki co ukryję, bo jestem ciekaw co mi zaproponują jak do nich przedzwonię. Może to jakaś po prostu pomyłka, ludzki błąd, który zdarza się raz na 1000 przypadków (z moim "szczęściem" jest to możliwe), a negatywna opinia szerzy się o wiele szybciej i dalej niż pozytywna. Jeżeli chłopaki z serwisu będą iść w zaparte i odmówią czegokolwiek, wtedy chętnie napiszę o jaki serwis chodzi. Może nawet napiszę jak już mi wymienią (i dam wam znać co wyszło), żeby na przyszłość ktoś zwracał szczególną uwagę.

 

Tak, przed wymianą wszystko działało, nie było kresek. Ale sam rozumiesz, że jeżeli jest to nierzetelny serwis, to powiedzą mi, że ich wkręcam i pewnie sam coś uszkodziłem.

 

A co z tymi hasłami w notatkach? Były/są bezpieczne? :D


Pro 2012, 14 Pro


#8 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 27 stycznia 2018 - 20:43

Oryginalne baterie sa tylko w autoryzowanych serwisach. Wniosek taki, ze chocby w tej kwestii zostales oszukany.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 stycznia 2018 - 21:18

 

A co z tymi hasłami w notatkach? Były/są bezpieczne? :D

Bez kodu odblokowującego telefon (lub bez Twojego palca) nikt się do nich nie dostanie.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#10 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 29 stycznia 2018 - 10:31

Bez kodu odblokowującego telefon (lub bez Twojego palca) nikt się do nich nie dostanie.

Dzięki ;)

 

Dzwoniłem do serwisu. Powiedziano mi, że bateria ma 3 miesięczną gwarancję i że jeżeli coś jest faktycznie nie tak, to spokojnie wymienią, więc w przyszłym tygodniu podjadę i wymienię. Jeszcze was poinformuję co i jak. Na miejscu zaczekam aż się u nich podładuje i sprawdzę sobie aplikacją Battery Life pojemność tej na którą mi wymienią.


Pro 2012, 14 Pro


#11 JackvonBlack

JackvonBlack
  • 2 postów

Napisano 29 sierpnia 2019 - 06:12

witam,

mam ten sam problem? dobrakawa proszę powiedz co u Ciebie okazało się przyczyną



#12 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 sierpnia 2019 - 07:35

Wiadomo co, kiepskiej jakości bateria. Te wszystkie poza oryginalnymi to loteria, większość to zwykły szmelc.

iPhone 15 Pro


#13 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 30 sierpnia 2019 - 16:27

witam,

mam ten sam problem? dobrakawa proszę powiedz co u Ciebie okazało się przyczyną

Zapewne gówniana chińska bateria, ale problem udało mi się rozwiązać. Kupiłem iPhone'a 8.


Pro 2012, 14 Pro


#14 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 02 września 2019 - 11:16

Stara bateria, mogli włożyć ją przez pomyłkę lub celowo. 100 mAh to już koniec baterii


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#15 Filip454

Filip454
  • 180 postów

Napisano 02 września 2019 - 19:21

Zapewne gówniana chińska bateria, ale problem udało mi się rozwiązać. Kupiłem iPhone'a 8.


Heh, fajne rozwiązanie problemu. Też tak chcę :)
"It scrolls like butter" Steve Jobs




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych