Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z nowym iPhone SE.


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 wojtekapple

wojtekapple
  • 5 posts

Posted 20 January 2018 - 18:41

Witam,

Wczoraj w godzinach wieczornych zakupiłem iPhone SE w Galerii Dominikańskiej w iSpocie we Wrocławiu. Telefon posiadam dzień a jutro będę zmuszony jechać oddać telefon, usterka. Mianowicie, podczas nakręcania video i po włączeniu go słychać szumy ruszania telefonu, jakieś trzeszczenia itd. Nie kiedy było tak, że na początku nie było nic słychać i po 2 sekundach ruszyło. Coś jest z głośnikiem, mikrofonem czy też nie wiem czym. Moje pytanie jest takie: W jakim czasie dostanę nowy telefon, bo to, że go dostanę nie ulega wątpliwości. Wada fabryczna. Telefon ogółem w ręku miałem może z 5 godzin. Jak wygląda sytuacja z wymianą na nowy telefon? Pozdrawiam! 



#2 gentelman

gentelman
  • 452 posts
  • SkądWroclaw

Posted 22 January 2018 - 15:55

Ale probowales wylaczyc telefon i uruchomic ponownie?

Najpewniej pojdziesz, oddasz telefon i przez jakies 5 dni bedziesz oczekiwac na decyzje :)


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 22 January 2018 - 15:57

Oczywiście ta fabryczna folia ochronna zdjęta?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 wojtekapple

wojtekapple
  • 5 posts

Posted 22 January 2018 - 16:04

Zawiozłem telefon to powiedziano mi, że zostanie wysłany do serwisu i tam zostanie podjęta decyzja czy dostane nowy czy też mi to bez problemu naprawią. Jeśli chodzi o folie, która jest na telefonie to nie ściągałem nic, tylko uciąłem część dolną, żebym mógł wcisnąć przycisk główny.



#5 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 23 January 2018 - 00:38

Zawiozłem telefon to powiedziano mi, że zostanie wysłany do serwisu i tam zostanie podjęta decyzja czy dostane nowy czy też mi to bez problemu naprawią. Jeśli chodzi o folie, która jest na telefonie to nie ściągałem nic, tylko uciąłem część dolną, żebym mógł wcisnąć przycisk główny.

Brak zdjęcia folii fabrycznej to najczęstsza przyczyna (opisywana na tym forum już od kilku lat)  problemów z mikrofonami w nowych iP.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 imrik

imrik
  • 3471 posts
  • SkądWrocław, Poland

Posted 23 January 2018 - 10:36

Zawiozłem telefon to powiedziano mi, że zostanie wysłany do serwisu i tam zostanie podjęta decyzja czy dostane nowy czy też mi to bez problemu naprawią. Jeśli chodzi o folie, która jest na telefonie to nie ściągałem nic, tylko uciąłem część dolną, żebym mógł wcisnąć przycisk główny.

 

Zdajesz sobie sprawę, że folia z przodu i z tyłu zakrywa wszystkie mikrofony?

 

Generalnie serwis zrobi restore, przeprowadzi testy diagnostyczne i na 99,9% odeśle Ci telefon z info, że jest sprawny. W innym wypadku wymienią słuchawkę na nową.



#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 23 January 2018 - 11:15

Jeśli folie nie były zdjęte to masz przyczynę problemu. Zastanawiam się o co chodzi z tymi foliami, dlaczego ludzie tego nie zdejmują po zakupie, 1-2 takie telefony mamy tygodniowo, że nie nagrywa dźwięku kamerą, nie działa w trybie głośnomówiącym albo, że przycisk home ciężko chodzi.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 imrik

imrik
  • 3471 posts
  • SkądWrocław, Poland

Posted 23 January 2018 - 11:21

Mnie zastanawia dlaczego pracownik iSpot tego nie wyłapał, powinni to wiedzieć i sprzęt przyjmując do serwisu powinien być dokładnie obejrzany i powinny być porobione zdjęcia. Sprawdzenie tego to mniej niż minuta, a klientów oddających "zepsutego" iPhone bo nie zdjęli folii to tak raz na 2-3 dni jeden się trafia, więc nie są to sytuacje wyjątkowe i nowe nawet dla zupełnie świeżego pracownika.

 

Serwisanci będą mieli bekę z przyjmującego taki sprzęt do serwisu przez miesiąc bo taka sprawa powinna się "odbić" w punkcie przyjęć, a nie powodować koszta spedycji i marnować czas klienta...


Edited by imrik, 23 January 2018 - 11:23.


#9 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 23 January 2018 - 11:26

Dokładnie tak, trafiają do nas takie telefony ze sklepów, pracownik telefon przyjmuje ale nie wpadnie na to, że przycisk albo mikrofon zaklejony folią nie ma prawa działać. Klient może się nie znać, ale pracownik powinien.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#10 wojtekapple

wojtekapple
  • 5 posts

Posted 23 January 2018 - 13:57

Jeżeli przyczyną jest niezdjęta folia to ładnie... ja mogę się nie znać itd. No ale ci w iSpocie powinni. Nie zdjąłem folii dlatego, że czekałem na etui no i nie chciałem, żeby coś się porysowalo itd. Zawsze od razu ściągam. Czyli wychodzi na to ze oddałem dobry telefon do serwisy. Mammamija. Dzięki Panowie!

#11 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 23 January 2018 - 23:10

.... Czyli wychodzi na to ze oddałem dobry telefon do serwisy. ...

Problem w tym, że oddałeś nie do serwisu tylko do sklepu. "Dzięki" temu jesteś kilka dni dłużej bez telefonu. 

A wystarczyło poszukać np. na:  https://locate.apple.com/pl/pl  i podjechać np. do Magnolii.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#12 wojtekapple

wojtekapple
  • 5 posts

Posted 24 January 2018 - 12:34

Ja ogólnie wiedziałem, że przez folie są gorsze zdjęcia czy mogą też być jakieś niedoskonałości ale nie wpadłem na to, że może być tak nawet z dźwiękiem bo ogólnie zawsze folie ściągam od razu ale tym razem nie miałem jeszcze etui i nie chciałem, żeby się porysował etc. bo znając moje szczęście zaraz bym coś porysował. No dobra, ważne, że przyczyna znana. Pomęczę się parę dni z iP5, a co mi tam. Dzięki jeszcze raz za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam! 



#13 wojtekapple

wojtekapple
  • 5 posts

Posted 25 January 2018 - 18:46

Dostałem wiadomość, że telefon jest sprawny i został wysłany do salonu. Zrobiono restore, zaktualizowano telefon do najnowszej wersji iOS i wszystko gra. Co za nieszczęsna folia, lekcja na przyszłość. 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users