Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można się zalogować do Apple ID w iMessage i FaceTime


Najlepsza odpowiedź maciek5s , 16 stycznia 2018 - 14:55

Pomógł telefon do wsparcia Apple, około 10 minutek czekania i konsultant wszystko załatwił. Innej możliwości nie ma.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 07 stycznia 2018 - 11:53

Jak w temacie, nie mogę zalogować się do Apple ID, cały czas wyświetla się komunikat, że wystąpił błąd podczas aktywacji i mam spróbować ponownie.

Dodam że sam iMessage i FaceTime są aktywowane, a wyłączenie ich i ponowna aktywacja trwa tylko chwilę.

Wiem, że to nie ten dział, ale w Mac jest identycznie, też nie mogę się zalogować do swojego Apple ID w iMessage i FaceTime.


Użytkownik maciek5s edytował ten post 07 stycznia 2018 - 11:57

iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#2 Matt_I

Matt_I
  • 1 postów

Napisano 07 stycznia 2018 - 20:46

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem od jakichś 3 tygodni. Początkowo myślałem, że to kłopot na Macu i iPadzie - brak mozliwosci zalogowania do iMessage oraz FaceTime'a, ale na telefonie mimo włączonych ww. usług i działającej iMessage (jedynie wiadomości przychodzące są nad wysyłanymi) nie mogę się zalogować na FaceTime przez apple ID mimo, iż jest prawidłowe. Strefy czasowe i pozostałe sposoby nic nie wnoszą. Nie wiem, czy mam przywrócić ustawienia fabryczne w Iphonie czy gdzie... Proszę o pomoc :)



#3 MatekHerbatek

MatekHerbatek
  • 4 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 09 stycznia 2018 - 09:56

Cześć,

O ile na Macu iMassage I FaceTime działają (a przynajmniej aplikacje włączają się i nie widzę problemu), to na iOS 11.2.2 w dalszym ciągu nie mogę zalogować się do Apple ID. Wyskakuje ww. przez maciek5s błąd. Problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania do 11.2. Nie działa zmiana języka, regionu czy strefy czasowej - nie próbowałem cofać do ustawień fabrycznych i nie chcę tego robić. Czy ktoś ma podobny problem i znalazł rozwiązanie, tak by ponownie móc połączyć iPhone'a z Mac'iem?



#4 Neeku

Neeku
  • 11 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 14:55

Hej,

 

czy udało wam się może rozwiązać ten problem ?

ja na telefonie mam imessage, ale jak chce się zalogować do AppleID to jest błąd i spróbuj ponownie, więc nie mam dodanego maila tylko nr tel,

na macu nie mogę się również zalogować do ID, konto miałem dodane ale było poza siecią, wylogowałem a teraz nie da się nic zrobić,

zaktualizowałem ios do 11, na macu high sierra i dalej to samo,



#5 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 16 stycznia 2018 - 14:55   Najlepsza odpowiedź

Pomógł telefon do wsparcia Apple, około 10 minutek czekania i konsultant wszystko załatwił. Innej możliwości nie ma.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#6 Neeku

Neeku
  • 11 postów

Napisano 17 stycznia 2018 - 09:30

Pomógł telefon do wsparcia Apple, około 10 minutek czekania i konsultant wszystko załatwił. Innej możliwości nie ma.

dzięki, dziś spróbuje, 

a są potrzebne jakieś dane, które podajemy konsultantowi ? zadzwonił bym z pracy ale nie wiem czy będę miał wszytko pod ręką.



#7 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 17 stycznia 2018 - 11:25

dzięki, dziś spróbuje, 

a są potrzebne jakieś dane, które podajemy konsultantowi ? zadzwonił bym z pracy ale nie wiem czy będę miał wszytko pod ręką.

Twoje Apple ID, imię i nazwisko. Prócz tego najlepiej siedzieć przed komputerem i być zalogowanym na stronie appleid.apple.com. Dzwonisz na wsparcie i prosisz o przełączenie do działu technicznego czy coś w ten deseń. Gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem o problemie to przenieśli moją rozmowę właśnie do odpowiedniego działu, bo na początku zadzwoniłem pod zły, gdzie do połączenia trzeba było podać IMEI swojego iPhone'a. Konsultantka dała też mi numer do odpowiedniego działu, ale niechcący go usunąłem, tak to bym Ci od razu podał ten nr co potrzeba.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#8 Neeku

Neeku
  • 11 postów

Napisano 17 stycznia 2018 - 11:47

Twoje Apple ID, imię i nazwisko. Prócz tego najlepiej siedzieć przed komputerem i być zalogowanym na stronie appleid.apple.com. Dzwonisz na wsparcie i prosisz o przełączenie do działu technicznego czy coś w ten deseń. Gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem o problemie to przenieśli moją rozmowę właśnie do odpowiedniego działu, bo na początku zadzwoniłem pod zły, gdzie do połączenia trzeba było podać IMEI swojego iPhone'a. Konsultantka dała też mi numer do odpowiedniego działu, ale niechcący go usunąłem, tak to bym Ci od razu podał ten nr co potrzeba.

super dzięki, ale wpisałem swój numer seryjny telefonu i można wybrać problem i Apple oddzwania, ale masz racje że jeśli problem dotyczy też maca to lepiej zrobie to z domu,



#9 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 17 stycznia 2018 - 11:50

super dzięki, ale wpisałem swój numer seryjny telefonu i można wybrać problem i Apple oddzwania, ale masz racje że jeśli problem dotyczy też maca to lepiej zrobie to z domu,

Trzeba to zrobić w domu, bo trzeba zalogować się na swoje konto na tej stronie appleid. Ewentualnie jak masz komputer w pracy to też można.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#10 Neeku

Neeku
  • 11 postów

Napisano 17 stycznia 2018 - 18:25

mam jeszcze jedno pytanko,

właśnie mam dzwonić do konsultanta, logowałem się na stronkę appla, sprawdzam gwarancje po numerze seryjnym i mam takie info:

 

Telefoniczne wsparcie techniczne: termin upłynął

Według naszych danych bezpłatne telefoniczne wsparcie techniczne dla produktu wygasło.

 

i teraz pytanie czy konsultant udzieli mi pomocy, czytam o jednorazowym wsparciu które można wykupić ale kosztuje 119 zl ?

 

 



#11 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 17 stycznia 2018 - 18:29

 

mam jeszcze jedno pytanko,

właśnie mam dzwonić do konsultanta, logowałem się na stronkę appla, sprawdzam gwarancje po numerze seryjnym i mam takie info:

 

Telefoniczne wsparcie techniczne: termin upłynął

Według naszych danych bezpłatne telefoniczne wsparcie techniczne dla produktu wygasło.

 

i teraz pytanie czy konsultant udzieli mi pomocy, czytam o jednorazowym wsparciu które można wykupić ale kosztuje 119 zl ?

 

 

 

Na to to nie patrz, mój iPhone też już dawno po gwarancji, to nie dotyczy w sumie iPhone'a, czyli tego, że się popsuł i chcesz go naprawić, to dotyczy czegoś innego.


Jak się połączysz to poproś by przenieśli Cię do działu technicznego.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#12 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 18 stycznia 2018 - 10:04

Informacja dotyczy wsparcia telefonicznego dotyczącego telefonu. Wy macie problem z usługami.



#13 Piotr Bylina

Piotr Bylina
  • 1 postów

Napisano 02 lutego 2018 - 10:27

Witam. Miałem dokładnie ten sam problem i telefon do wsparcia Apple był rozwiązaniem. Dzięki za wskazówkę bo wszystko inne zawiodło.


  • MasterM lubi to

#14 Olga Stankowska

Olga Stankowska
  • 1 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 13:31

Czy można tam zadzwonić w weekend? Mam identyczny problem, potrzebuję pilnie rozwiązania tego problemu. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych