Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone notorycznie się resetuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 03 stycznia 2018 - 21:14

Witam. W sierpniu kupiłem iPhone 5s z komisu. Zachęcił mnie jego świetny stan wizualny, jak i techniczny zapewniany przez sprzedawcę. Był to mój pierwszy sprzęt od Apple i byłem z niego naprawdę zadowolony te parę miesięcy. Jednak ostatnimi czasy Iphone sam się wyłącza - i tu jest różnie - raz się włączy z powrotem, a raz nie. Poziom baterii również szwankuje, z 50% w chwilę potrafi zrobić się 8% i na odwròt. Czasem bateria wskazuje dany procent, który potrafi utrzymać się nawet pół dnia, a następnie telefon sam się wyłączy. Historii było już wiele, a ja już zaczynam się męczyć. Od razu zaznaczę, że termin gwarancji się skończył. Bardzo proszę o pomoc.

#2 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 04 stycznia 2018 - 06:25

Sprawdź kondycję baterii, ile ma cykli. Prawdopodobnie bateria do wymiany.

#3 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 04 stycznia 2018 - 15:27

Załączam dane, które pokazuje polecana przez internautów aplikacja:

Załączone pliki



#4 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 16:19

Sprawdź kondycję baterii, ile ma cykli. Prawdopodobnie bateria do wymiany.

Jesteś w stanie coś powiedzieć na temat tych cykli? To dużo/mało? I skoro napisałeś, że prawdopodobnie bateria do wymiany, to czy jest szansa, że problem tkwi w czymś innym? 



#5 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 16:55

Witaj,ta aplikacja a bynajmniej ten zrzut ekranu nie przedstawia ilość cykli tylko pojemność baterii i jej ubytek.Aby sprawdzić ilość cykli musisz pobrać program.Wpisz w google coś w stylu iPhone program do sprawdzenia cykli baterii program np ibackupbot. :)



#6 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 18:35

Witaj,ta aplikacja a bynajmniej ten zrzut ekranu nie przedstawia ilość cykli tylko pojemność baterii i jej ubytek.Aby sprawdzić ilość cykli musisz pobrać program.Wpisz w google coś w stylu iPhone program do sprawdzenia cykli baterii program np ibackupbot. :)

Cześć, znalazłem aplikację 3uTools, którą pobrałem na komputer. Jeśli jej wierzyć, to ilość cykli mojego IP wynosi 216. 



#7 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 19:34

Zarówno utrata pojemności baterii jak i ilość cykli ładowania nie są na tyle duże aby telefon miał wymienione objawy.Niby granica sprawności baterii to 500 cykli ładowania.Ale to nie wyklucza,że problemy nie wynikają przez baterię.Musiał byś spróbować wgrać od nowa system przez iTunes jak nie podziała zostaje serwis i może wtedy by wyszło w czym tkwi problem :)

#8 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 20:24

Zarówno utrata pojemności baterii jak i ilość cykli ładowania nie są na tyle duże aby telefon miał wymienione objawy.Niby granica sprawności baterii to 500 cykli ładowania.Ale to nie wyklucza,że problemy nie wynikają przez baterię.Musiał byś spróbować wgrać od nowa system przez iTunes jak nie podziała zostaje serwis i może wtedy by wyszło w czym tkwi problem :)

Mógłbyś rozjaśnić jak „wgrać od nowa system przez iTunes”? Jestem totalnie lewy w tych sprawach :) Jakbyś krótko napisał lub podlinkował to byłbym wdzięczny ;)
A jeszcze się zastanawiam, bo na internecie widziałem parę sposobów na to resetowanie się telefonu (m.in. aktualizacja, czy hard reset). Co prawda ja te wszystkie czynności zrobiłem, ale czy jest możliwe takim prostym sposobem uporać się z tym problemem?

#9 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 20:41

Na przykład tutaj filmik jak to zrobić:youtube.com/watch?v=_SsREIltnFs

A stronę ze softami znajdziesz wpisując ipsw w google.

 

Oczywiście wybierz podpisywany iOS Czyli od 11 w górę.Pamiętaj też,aby zrobić kopie zapasową gdyż stracisz wszystkie pliki.

 

Jeśli to nie podziała zrób test używając telefonu pod ładowarką jeśli nie będzie się restartował itp to masz odpowiedź,że zapewne coś jest z baterią.


Użytkownik iFanatic edytował ten post 05 stycznia 2018 - 20:52


#10 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 22:44

Zobacz jeszcze programem battery life jak to wygląda. Zerknij jeszcze tutaj https://myapple.pl/f...34#entry2191350 jest trochę informacji odnośnie baterii. 



#11 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 06 stycznia 2018 - 17:30

Próbuję wgrać tego softa, ale na razie co chwile restart także nie chce się zrobić. Poczekam, aż się trochę uspokoi i będę próbował. Co do programu Battery Life to go pobrałem i wskazuje on 94% zużycia. I ta informacja wydaje się bardziej wiarygodna...

Czytałem również temat baterii i trochę się ucieszyłem, tylko nie wiem czy nie na marne. W razie czego, realnie da radę wymienić baterię w moim telefonie za te 150 zł? Bo jeśli ma wszystko pięknie działać, jak na początku to jestem w stanie te pieniądze przeboleć. Ale czy to w niej leży problem...?



#12 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 06 stycznia 2018 - 17:42

Próbuję wgrać tego softa, ale na razie co chwile restart także nie chce się zrobić. Poczekam, aż się trochę uspokoi i będę próbował. Co do programu Battery Life to go pobrałem i wskazuje on 94% zużycia. I ta informacja wydaje się bardziej wiarygodna...

Czytałem również temat baterii i trochę się ucieszyłem, tylko nie wiem czy nie na marne. W razie czego, realnie da radę wymienić baterię w moim telefonie za te 150 zł? Bo jeśli ma wszystko pięknie działać, jak na początku to jestem w stanie te pieniądze przeboleć. Ale czy to w niej leży problem...?

Ogólnie najlepiej jak byś oddał telefon do serwisu to powinni tam wszystko sprawdzić i okaże się co jest przyczyną restartów,nie powiesz poproszę o wymianę baterii tylko proszę sprawdzić co jest powodem tego,że telefon się restartuje i ewentualnie proszę mnie poinformować o przyczynie i ewentualnych kosztach naprawy ;)



#13 cieszuu73

cieszuu73
  • 7 postów

Napisano 09 stycznia 2018 - 17:38

Cześć! Byłem dzisiaj w iZone i oddałem telefon. Mieli go przekazać do serwisu - tydzień czekania na diagnozę. Jednak po kilku godzinach dostałem wiadomość z diagnozą. Problem z zasilaniem, koszt naprawy około 250 zł. Jest sens? Byłem z niego naprawdę zadowolony, ale co jak naprawię, a za dwa miesiące pójdzie bateria, czy coś innego? Kolejne pieniądze w błoto...? 



#14 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 09 stycznia 2018 - 18:14

Witaj,musisz się zastanowić w końcu 5s sprawny z całym zestawem to wydatek około 600 zł +/-.Może być tak jak napisałeś,naprawisz to a zaraz bateria i inne rzeczy i jeszcze wyjdzie,że za naprawę dasz więcej niż ten telefon jest wart :)



#15 tuteraz

tuteraz
  • 35 postów
  • SkądBest, Netherlands

Napisano 11 stycznia 2018 - 03:43

Soft, softem... Miałem taki sam problem po aktualizacji do iOS11... Problem tkwił w tym, że nowy system powodował spięcia w miejscu łączenia taśmy LCD z płytą główną. Telefon był w serwisie 3 razy. Dwa razy tylko wgrali od nowa soft, potem jeszcze ja to zrobiłem z iTunes. Przy 3 razie został wymieniony na nowy. Niestety to jest błąd Apple w pierwszych wersjach systemu iOS 11. Obecnie posiadam wersję iOS 11.2.2 i problem ten został rozwiązany. Polecam uaktualnienie systemu a jeśli to nie da rady to serwis albo oddanie do komisu.


| M. Kaczmarek | Apple MacBook Pro 2017 13" A1708


#16 AnnaNowakowska

AnnaNowakowska
  • 1 postów

Napisano 31 lipca 2019 - 15:16

Mnię to nieprzeszkadza, przynajmniej nie trzeba samemu pamiętać o resecie, nawet podoba mi się ta nowa funckcja mojego iPhona XS MAX 256GB ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych