
Beats Solo 3 - rozkład po pół roku używania
#1
Napisano 31 grudnia 2017 - 02:56
1. Czy szybko rozpadają się Wam te modele słuchawek? Jeśli tak, to czy objawy są raczej podobne czy inne?
2. Czy ktoś ma doświadczenia z reklamowaniem pozytywne lub negatywne związane z reklamowaniem takowych słuchawek (w Polsce)?
I dla szerszej publiczności: sklep uzasadnia (na chwilę obecną odmowę) następującym stwierdzeniem: „«Upływ czasu i używanie rzeczy, nawet zgodne z jej przeznaczeniem, mogą mieć wpływ na powstanie wad rzeczy, przy czym ich stopień może być różny. W konsekwencji nie ma podstaw do przyjmowania odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady związane z upływem czasu używania» (Wyrok SN z dnia 13 marca 1981r., sygn. akt III CRN 31/81, OSNC 1981/11/219)”. Czy to miałoby tu zastosowanie? Jak przekleiłem to do Google, to wyskoczyły mi sprawy związane ze sprzedażą rzeczy używanych, głównie samochodów.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2
Napisano 31 grudnia 2017 - 15:55
Wiec może ich Support cos poradzi na twój problem...
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
#3
Napisano 04 stycznia 2018 - 20:22
Słuchawki Beats można normalnie serwisować w każdym serwisie autoryzowanym Apple. Skontaktuj się z nami, podeślij zdjęcie tego pęknięcia i odchodzącej gumy, sprawdzimy czy można je z tego powodu wymienić. Postaramy się pomóc.
- winmaciek lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#4
Napisano 05 stycznia 2018 - 02:26
Jak wojenka ze sklepem nic nie da, to spróbuję. Ciekawe, że Ci uznali przy tak dużej ingerencji w sprzęt. Ja w swój dla jasności nie ingerowałem.Spróbuj kontaktować się bezpośrednio z Beats. Ja. Kilka lat temu zakupiłem pierwszy model Wirelless (ten bez jacka) i pewnego razu przy ściąganiu z głowy za mocno rozwarłem słuchawki i pękł mi pałąk. Skleiłem go topionym plastikiem ale nie podobał mi się wygląd po klejeniu wiec pisałem do Beats do Holandii i tam mi wysłali RMA numer, przyszedł kurier i zabrał schuchwaki. Liczyłem na odpłatna naprawę ale wymienili mi bardzo szybko na nowe, już model v2 z minijackiem i całe nowe pudełko przyszło a wysłałem tylko same słuchawki.
Wiec może ich Support cos poradzi na twój problem...
Zdjęć nie bardzo mam przy sobie, więc nie wrzucę. Aczkolwiek próbowałem pójść do iDream Łódź (za sugestią pracownika X-Kom, zanim wprowadzili mnie w naprawdę bojowy nastrój) i usłyszałem, że nie mogą przyjąć, ponieważ na rachunku z X-Kom nie ma numeru seryjnego. Z perspektywy czasu trochę mnie to dziwi, ale wtedy potraktowałem to jako casus belli, by zrobić wrócić do X-Kom, zrobić tam małą awanturę i oddać ostatecznie na rękojmię.Słuchawki Beats można normalnie serwisować w każdym serwisie autoryzowanym Apple. Skontaktuj się z nami, podeślij zdjęcie tego pęknięcia i odchodzącej gumy, sprawdzimy czy można je z tego powodu wymienić. Postaramy się pomóc.
Użytkownik winmaciek edytował ten post 05 stycznia 2018 - 02:26
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 05 stycznia 2018 - 02:48
Trafiłeś na służbistę w iDream bo serwisant se numer seryjny może dopisać na fakturze i przejdzie u Apple taki przypadek...
Co do tematu - miałem kiedyś beats solo i studio. Jeszcze zanim Apple wykupiło. Jakość wykonania średnia. Poziom SoundMagic, ale 3x droże słuchawki. Ja o swoje dbałem i po 2 latach sprzedałem za niemałe pieniądze. Nie miałem takich problemów. Pewnie wiele się nie zmieniło bo nadal plastik i sztuczna eko skórka, nie?
Pracowałem w APR i przed wykupieniem Beats przez Apple serwisowanie słuchawek z nie tej dystrybucji co trzeba było praktycznie niemożliwe w Polsce (wyłącznym dystrybutorem była HAMA i przyjmowała wyłącznie słuchawki ze swojej dystrybucji) - trzeba było się fatygować faktycznie bezpośrednio do Beats i byłem świadkiem jak na prawdę różne rzeczy wymieniali na gwarancji. Przypadek kolegi Me_69 nie jest odosobniony. Ale to już przeszłość bo teraz serwisowo wszystkie produkty obsługuje Apple. Beats to już jedynie marka.
Apple ma w zwyczaju takie rzeczy traktować albo jako usterkę kosmetyczną (czyli taką która nie wpływa na funkcjonalność produktu a jedynie na wygląd) albo jako zużycie materiału (nauszniki to ten element słuchawek który ma prawo się zużyć przy intensywnym użytkowaniu, dlatego normalne słuchawki mają ten element wymienny... na podobnej zasadzie jak klocki hamulcowe, czy akumulator) albo jako uszkodzenie mechaniczne (czyli powstałe w skutek działania czynników zewnętrznych, niezawinione wadą tkwiącą w produkcie, a do takich należy zaliczyć pęknięcie w myśl zasady "samo się nie pękło od leżenia, musiała być przyłożona zbyt duża siła") i odrzuca roszczenie reklamacyjne proponując odpłatną wymianę na nowy egzemplarz. Dobrze jest jeśli ma taką samą cenę co nowy.
No ale "niezbadane są wyroki Apple" jeśli chodzi o takie rzeczy, diagnostyka nie powinna Ciebie nic kosztować.
Udaj się z tym do normalnego serwisu autoryzowanego Apple, gdzie trafisz na myślących i dbających o klienta ludzi. a X-kom zawsze, ale to absolutnie zawsze kieruje ludzi do serwisów producenta. Oni się w ogóle nie zajmują rozpatrywaniem reklamacji. Jak chcesz mieć miłą i kompetentną obsługę to źle trafiłeś. Może załatwi zdjęcia i dogadaj się z SERWIS.ME?
Użytkownik imrik edytował ten post 05 stycznia 2018 - 02:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych