Dzień dobru,
dwa dni temu wraz z moim bratem zmieniliśmy operatora z Orange na T-mobile kupując nowe startery i pojawił się pewien problem z Facetime otóż wchodząc w kontakt mojego brata nie widnieje ikonka Facetime, a u innych użytkowników iPhone. Oba telefony to iPhone 7. Dodam, że wcześniej problemu nie było. Próbowałem już wielu opcji, a m.in. wyrejestrowałem numer z imessage i zarejestrowałem ponownie, usuwałem i dodawałem kontakt, wyłączałem i włączałem Facetime itd. Nadmieniam również, że kiedy dodam adres e-mail brata do kontaktu to Facetime działa natomiast pytanie dlaczego tutaj muszę mieć e-mail, a u innych osób nie muszę, a Facetime działa tylko po numerze telefonu.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Patryk

Facetime nie działa po numerze telefonu
Started by
patryk81995
, 30 Dec 2017 14:45
1 reply to this topic
#1
Posted 30 December 2017 - 14:45
#2
Posted 09 January 2018 - 15:52
Też tak miałem, ale pomogło zastosowanie się do poniższego punktu :
Jeśli próbujesz korzystać z funkcji FaceTime w sieci komórkowej, upewnij się, że dla aplikacji FaceTime jest włączona opcja Używaj sieci komórkowej. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Sieć komórkowa > Dane sieci kom., a następnie włącz funkcję FaceTime.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users