Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Facetime nie działa po numerze telefonu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 patryk81995

patryk81995
  • 1 postów

Napisano 30 grudnia 2017 - 14:45

Dzień dobru,
dwa dni temu wraz z moim bratem zmieniliśmy operatora z Orange na T-mobile kupując nowe startery i pojawił się pewien problem z Facetime otóż wchodząc w kontakt mojego brata nie widnieje ikonka Facetime, a u innych użytkowników iPhone. Oba telefony to iPhone 7. Dodam, że wcześniej problemu nie było. Próbowałem już wielu opcji, a m.in. wyrejestrowałem numer z imessage i zarejestrowałem ponownie, usuwałem i dodawałem kontakt, wyłączałem i włączałem Facetime itd. Nadmieniam również, że kiedy dodam adres e-mail brata do kontaktu to Facetime działa natomiast pytanie dlaczego tutaj muszę mieć e-mail, a u innych osób nie muszę, a Facetime działa tylko po numerze telefonu.



Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, Patryk

#2 birkof86

birkof86
  • 14 postów

Napisano 09 stycznia 2018 - 15:52

Też tak miałem, ale pomogło zastosowanie się do poniższego punktu :

Jeśli próbujesz korzystać z funkcji FaceTime w sieci komórkowej, upewnij się, że dla aplikacji FaceTime jest włączona opcja Używaj sieci komórkowej. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Sieć komórkowa > Dane sieci kom., a następnie włącz funkcję FaceTime.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych