Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Boot logo i reset po chwili [iP7]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 wioletowy

wioletowy
  • 5 postów

Napisano 29 grudnia 2017 - 22:15

Witam bardzo serdecznie Panowie i Panie :) 

Jestem Kuba mieszkam w Łodzi i z wykształcenia jestem elektronikiem interesuję się od dłuższego czasu sprzętami z Jabłkiem :)

Przejdźmy do meritum sprawy, kupiłem niedawno IP 7 niespodziewanie telefon się wyłączył i zawiesza się na Jabłuszku i reset i tak zapętla cały czas. Telefon niestety nie ma gwarancji. Próbowałem robić mu restore poprzez iTunes, wszystko poszło bez żadnych problemów, niestety problem nie ustąpił. Może ktoś miał ppodobny problem i mógłby ewentualnie mnie nakierować na ewentualną przyczynę usterki. 

Pozdrawiam serdecznie :) 

 



#2 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 stycznia 2018 - 13:47

A jakiś błąd w iTunes wywala? Jak go podłączysz i wchodzi w boot loop? Przez DFU wgrywales iOS? Jak nie to tak spróbuj. Ściągnij iOS z ipsw.me i ręcznie wgraj.

iPhone 15 Pro


#3 wioletowy

wioletowy
  • 5 postów

Napisano 01 stycznia 2018 - 14:25

Wgrywałem przez Itunes i nie wywala żadnego błędu.Wgrywałem przez DFU i przez iTunes i poprzez 3uToolsa i nadal to samo za każdym razem oczywiście przez DFU. 



#4 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 stycznia 2018 - 16:25

To już musi być jakaś fizyczna usterka, nie softwarowa . Może się wypowie jakiś forumowy serwisant i coś rozjaśni. Ale chyba bez serwisu się nie obędzie.

iPhone 15 Pro


#5 wioletowy

wioletowy
  • 5 postów

Napisano 01 stycznia 2018 - 16:56

Sprawdziłem baterię ma 4.19V więc wykluczam winę zasilania po stronie baterii.


Mam na wierzchu płytę główną, wyczytałem że może być to problem uwalonego NANDa, mógłby ktoś polecić jakiś serwis co mógłby to zweryfikować i ewentualnie naprawić z przyzwoitych pieniądzach ?

#6 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2018 - 08:40

W tym modelu NAND nie często stwarza problem, jednak wykluczyć go via internet nie jest możliwe.

Zerknij na mój profil, dysponuje programatorem i odpowiednim zapleczem serwisowym.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych