
iPhone X - gubi sygnał?
#1
Napisano 17 grudnia 2017 - 16:28
Czy wasze dziesiątki tracą zasięg? Osoby z którymi rozmawiam nie słyszą mnie przez parę sekund chwile po rozpoczęciu połączenia.
Może to problem sieci w Poznaniu..?
#2
Napisano 17 grudnia 2017 - 17:00
iPhone 15 Pro
#3
Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:16
Odkopuje....
Też mam problem ze słabym zasięgiem w X. Poprzednio miałem iP7, w miejscach, w których najczęściej przebywam zawsze miałem zasięg, słaby, bo słaby - 3 kreski, ale nie było problemów z połączeniami. W X ledwo 2 kreski łapie...
Zmieniałem teraz nawet operatorów, Play --> T-Mobile -->Plus. W plusie trochę lepiej, bo ma najbliżej nadajnik.
Nawet zasięg wifi jest gorszy jak w 7.
Ten typ tak ma?
Bo chyba gumowe etui nie ma wpływy na zasięg?
#4
Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:26
Użytkownik Regiss edytował ten post 12 sierpnia 2019 - 18:27
- kristof461 lubi to
iPhone 15 Pro
#5
Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:42
Kurcze to mój egzemplarz chyba jakiś felerny :/
#6
Napisano 12 sierpnia 2019 - 19:43
#7
Napisano 12 sierpnia 2019 - 22:09
Ewidentne telefon ma problem w pomieszczeniach, 7 zdecydowanie lepiej radziła sobie w trudnych sytuacjach (grube mury itd)
- makemymind lubi to
#8
Napisano 14 sierpnia 2019 - 16:44
Mam iPhone XS i problem z internetem, operator PLAY. Zasięg tel zawsze jest, z rozmowami tel nie ma problemów. Problem mam z internetem. Jest niby LTE full zasięg, a internet nie działa w ogóle. Po paru minutach działa. Później znowu nie działa przez kilka minut.
Czy w Play to norma? Wcześniej milem Plus i takich cyrków nigdy nie zaobserwowałem. Zmieniłem operatora i telefon w podobnym czasie. Plusa na XS miałem może z miesiąc ale wszystko działało. Z Play mam problem od ostatniego miesiąca.
#9
Napisano 15 sierpnia 2019 - 06:27
#10
Napisano 15 sierpnia 2019 - 09:30
U mnie nikt nie narzeka na jakość rozmowy (jeśli już mam dobry zasięg). Nie muszę się powtarzać.
Natomiast w miejscach gdzie mam tylko jedną kreskę, to albo mnie przerywa, albo w ogóle nie słychać.
#11
Napisano 15 sierpnia 2019 - 14:24
Sprawdzone dziś na dwóch telefonach.
iP6 ---> -100/-90 dBm
iPX ---> -125
Dane z menu serwisowego
Na anglojęzycznych forach to samo... parę przykładów
https://forums.macru....2087065/page-5
https://discussions..../thread/8253566
https://discussions..../thread/8403167
Użytkownik daamiann88 edytował ten post 15 sierpnia 2019 - 15:32
#12
Napisano 15 sierpnia 2019 - 17:59
Sprawdź jakość rozmów na słuchawkach ten mikrofon który jest w iphonach trzeba chyba wsadzić w gardło żeby rozmówca słyszał. Wada od 5 i nic tym nie robią żenada. Wyślij do serwisu ze informacją mikrofon nie działa od razu dostaniesz nowego bo dobrze wiedza o co chodzi. Tyle ze ten nowy będzie tak samo miał ta wadę. I zdecydowana większość ludzi z innymi telefonami wie ,że ktoś dzwoni z iphona poprostu nie słychać.
Co za bzdury. Mam iPhone od ponad 5 lat i większej głupoty nie słyszałem. Miałem 5, 5s, 7, teraz XS. Rodzina ma 6s, 8, XR i nikt nie narzeka na jakość rozmowy. Wszystko słychać bardzo dobrze.
Jak masz pisać takie brednie to lepiej nic nie pisz. Milczenie jest złotem.
P.S.
Panowie co jest z tym PLAY? Teraz dowiaduje się ze czasami nie da się do mnie dodzwonić, bo jestem poza zasięgiem. Zasięg mam na max LTE, a internet czasami nie działa w ogóle. Z Plus nigdy nie miałem takich szopek. W Plus denerwowało mnie to ze co aktualizacje musiałem ustawiać MMS bo kasował ustawienia, wiec zmieniłem na PLAY. I jest tragedia.
- dtm.marcin lubi to
#13
Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:14
Kolego spróbuj...Play pracuje na Play, Play(T-Mobile), Play(Orange) oraz Play(Plus), wyłącz automat i zaznacz ręcznie sieć ...może okazać się, że to wina telefonu?
#14
Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:22
Co za bzdury. Mam iPhone od ponad 5 lat i większej głupoty nie słyszałem. Miałem 5, 5s, 7, teraz XS. Rodzina ma 6s, 8, XR i nikt nie narzeka na jakość rozmowy. Wszystko słychać bardzo dobrze.
Jak masz pisać takie brednie to lepiej nic nie pisz. Milczenie jest złotem.
P.S.
Panowie co jest z tym PLAY? Teraz dowiaduje się ze czasami nie da się do mnie dodzwonić, bo jestem poza zasięgiem. Zasięg mam na max LTE, a internet czasami nie działa w ogóle. Z Plus nigdy nie miałem takich szopek. W Plus denerwowało mnie to ze co aktualizacje musiałem ustawiać MMS bo kasował ustawienia, wiec zmieniłem na PLAY. I jest tragedia.
#15
Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:58
#16
Napisano 16 sierpnia 2019 - 07:49
Tak i wszyscy z którymi rozmawiałem przez ostatnie 5 lat przez tel. Nikt nie narzeka ze coś złe słychać. Skoro Ty złe słyszysz to może Twój słuch coś nie halo. Jesteś pierwszym od którego słyszę ze nie słyszy rozmówcy.
Chyba się wyraziłem chodzi o mikrofon rozmów to mnie nie słyszą ja słyszę dobrze rozmówców.
- MasterM lubi to
#17
Napisano 16 sierpnia 2019 - 08:17
Użytkownik Regiss edytował ten post 16 sierpnia 2019 - 08:18
- MasterM i dtm.marcin lubią to
iPhone 15 Pro
#18
Napisano 18 sierpnia 2019 - 20:54
Masz nowy czy używany telefon? Jak używany to może ktoś w nim grzebał, stad problemy. Nie sugeruj wiec ludziom ze iPhone ma słaby głośnik czy mikrofon bo to bzdury.
#19
Napisano 19 sierpnia 2019 - 16:58
#20
Napisano 19 sierpnia 2019 - 17:23
Niestety u mnie też pojawia się problem - dotyczy to połaczeń wifi-calling w play, rzomówcy nie słyszą mnie ;-(
Nie ma znaczenia czy rozmowę prowadzę ze słuchawki czy przez Airpodsy
#21
Napisano 19 sierpnia 2019 - 19:11
To może masz wadę wymowy bez urazy. Ja z żoną też mamy iphony od 4 większość modeli i nigdy nie spotkałem się z takimi problemami. Iphony to raczej top jeśli chodzi o jakość połączeń.
iPhone ma do dupy mikrofon rozmów od lat tylko rozmowa przez Bluetooth czy słuchawki jest bez głupich pytań możesz powtórzyć słabo słyszę. Także iPhone naprawdę nie ma problemów z mikrofonem nawet po kilku wymianach to samo.
Nie rozumiem z czym ten problem. Ja rozmawiam przez słuchawkę (telefon), przez głośnomówiący (telefon) i zawsze jest bardzo dobrze. Żona, szwagier, szwagierka, teść, wszyscy maja jabłka (różne modele) i zawsze jest bdb.
Masz nowy czy używany telefon? Jak używany to może ktoś w nim grzebał, stad problemy. Nie sugeruj wiec ludziom ze iPhone ma słaby głośnik czy mikrofon bo to bzdury.
Autoryzowany serwis wymienia telefon na gwarancji na nowego na podstawie sprawnego czy niesprawnego mikrofony jeśli ja wskazuje taka wadę i jest wymiana to rozumiem ze potwierdzają j.
Ja tylko dodam, że jeżeli są jakieś wątpliwości co do stanu iPhone’a, to można go oddać do autoryzowanego serwisu, powinni pomóc. Oczywiście jeżeli ma gwarancję.
#22
Napisano 19 sierpnia 2019 - 21:56
A ja miałam dwa iPhone’y i przy żadnym z nich nikt mnie nie prosił, żebym cokolwiek powtarzała, bo każdy słyszy mnie bardzo dobrze (żeby było jasne, rozmowa bezpośrednio przez telefon)... Tata ma iPX i jak do mnie dzwoni, to też go świetnie słyszę... Jesteśmy w Play. Albo my mamy szczęście, albo Ty (niestety) pecha (i trzeba o swoje zawalczyć). Problemów ze słuchem nie mamy

@IQM1, nie jest to przypadkiem wina operatora? Play ma czasami różne problemy...
Użytkownik Zireael edytował ten post 19 sierpnia 2019 - 22:01
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#23
Napisano 19 sierpnia 2019 - 22:55
a) słaby zasięg

#24
Napisano 20 sierpnia 2019 - 20:24
Mojemu kumplowi nagle po wyjściu z kina X zgubił sygnał, i nagle pojawił się trójkąt z wykrzyknikiem obok baterii. Reset ustawień sieciowych pomagał chwilowo. Reset telefonu do ustawień fabrycznych skutkował tym, że nie szło ustawić do końca telefonu bo przy próbie konfiguracji dochodziło się do punktu gdzie pojawiało się info, że jest wymagana aktualizacja. Po wyszukaniu w internecie, okazało się że telefon nagle zgubił IMEI czyli, że baseband/moduł od łączności umarł. Już po jakimś czasie tel nawet nie znajdował sieci WiFi.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#25
Napisano 22 sierpnia 2019 - 09:50
moze trzeba antene wymienic. Tutaj jest przedstawiona Wymiana kabla antenowego na przykladzie iPhone 6
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych