Mam problem ze stabilnością połączenia zegarka Garmin z iPhone od czasu aktualizacji do iOS 11. Często zdarza się, że aplikacja Garmin Connect "nie widzi się" z zegarkiem mimo, że połączenie bluetooth jest zestawione. W efekcie nie synchronizują się treningi, nie przychodzą powiadomienia itd. Działało to poprawnie na iOS 10.
Na pewien czas pomaga reboot telefonu, ale problem powraca. Z tego, co zauważyłem, najczęściej dzieje się to, kiedy wychodzę z zegarkiem poza zasięg telefonu i potem wracam. Ale nie ma tu 100% reguły.
Znalazłem na stronie Garmina informację, że problem jest znany i że pracują nad rozwiązaniem. Ale ten artykuł jest dosyć stary, od jego pojawienia się było już kilka aktualizacji iOS (obecnie 11.2.1), aplikacji Connect a także firmware zegarka. Nie wiem, czy jest gdzieś jakaś bardziej aktualna informacja.
Czy ktoś z Was doświadcza takiego problemu? Ew. może natknęliście się na jakieś forum Garmina, gdzie można ten problem poruszyć?
Link do wspomnianego artykułu: https://support.garm...mhY6uQSUVU3Qvv8
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 15 grudnia 2017 - 10:37