Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X - kurz pod kamerą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 11:57

Na wstępie witam po latach, moja przygoda z Apple trwa nadal, ale aktywność na forum mocno spadła :) Ale przejdźmy do rzeczy:

Nosz k*** mać... Przeglądałem sobie pewne zagraniczne forum o sprzęcie Apple pod katem wątków o X-ie i natknąłem się na temat poświęcony drobinkom kurzu pod głównym aparatem. Okazało się, ze wiele osób ma ten problem. Oglądałem moje urządzenie po wyjęciu z pudełka i potem jeszcze pewnie codziennie po kilka razy bardzo dokładnie i nic takiego nie stwierdziłem, ale myśle sobie - co tam... patrzę, no i jest. Mała drobinka kurzu lub inne ciało obce na dolnym aparacie. Dopóki o tym nie wiedziałem, to wszystko było OK, nie rzutuje to na zdjęcia etc... ale w tej chwili jestem w stanie je dostrzec z odległości jednego metra i wkurza mnie niemiłosiernie... Nie mam jak zrobić zdjęcia, nawet nie wiem, czy byłbym w stanie to uchwycić. I teraz pytanie - męczyć o to serwis gwarancyjny, czy dać sobie spokój? :/

PS. Nie sprawdzajcie swoich telefonów :D
O... na górnym tez jest :D

#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 11 grudnia 2017 - 13:02

Jak nie przeszkadza to zostaw to na koniec gwarancji apple, wtedy próbuj reklamować. 



#3 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 grudnia 2017 - 08:21

Tez mam 2 kropki ktore wczoraj odkrylem :/. Telefon z orange i mam go tydzien wiec jutro ide do salonu z reklamacja. Bede cisnal o nowke w folii.

#4 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 26 grudnia 2017 - 11:40

Podobno nie ma to żadnego wpływu na jakość zdjęć, w każdym którym patrzyłem był kurz pod.


iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#5 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 grudnia 2017 - 13:38

Skoro wam nie wpływa na jakość zdjęć to po co wymieniać teraz? Poczekajcie 10-11 miesięcy, zareklamujecie i dostaniecie nówke refuba. Becie jak ulał do sprzedania lub kolejny rok gwarancji jak zostawicie sobie.

iPhone 15 Pro


#6 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 26 grudnia 2017 - 13:48

Ja na tą chwilę nie mam żadnego kurzu, ale telefon mam raptem czwarty dzień.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#7 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 30 grudnia 2017 - 12:35

Panowie, oddawaliście Xa na kurz ? Wymieniają ??

Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#8 gajos007

gajos007
  • 145 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 04 stycznia 2018 - 20:00

Witam wszystkich. Nowy iPhone X pojechał na gwarancję do Cortland. Nie widziałem pyłków  w aparacie ale na zdjęciach (https://photos.app.g...nnFzCy2rHgMpCi1) widoczna plama lekko powyżej centrum kadru). Na filmach widoczne jeszcze bardziej. Generalnie nacieszyłem się telefonem przez 10 dni :/ Dziś dostałem info że nie będzie wymiany telefonu tylko wymiana aparatu. Nie powiem zagotowało mnie to (tel za ponad 5tyś i na początku ktoś będzie go rozbierał...lekka kpina jak dla mnie). Rozmowa bezpośrednio z infolinią apple i temat podtrzymany (no ewentualnie jak nie będę zadowolony z naprawy to mogę się odwołać). Termin dostawy części do Cortland 9.01. Ok można powiedzieć że wylewam żale, ale spodziewałem się czegoś więcej po sprzęcie za taką kasę.

Oddając honor telefon sam w sobie jest super, ale to że zawieszał się przy nagrywaniu filmów w 4k/60fps i resetował , plamka na każdym zdjęciu, do tego aplikacja aparatu potrafiła się uruchamiać z 10 sekund, trochę dużo jak za sprzęt typu premium.

Martwi mnie trochę temat samej naprawy, no po prostu nie widzi mi się że ktoś będzie rozbierał na części kilkunastodniowy sprzęt. 

 

ps.czy takie rozbieranie nie wpłynie na "pyło i wodoszczelność"?

 

ps2. jeżeli miałbym kurz w aparacie to pyłek byłby widoczny w jednym obiektywie a nie w obu naraz ;) , natomiast widać to na szerokim i na wąskim kącie, więc moim zdaniem wymiana aparatu tu nic nie da,bo problem leży w matrycy.


Użytkownik gajos007 edytował ten post 04 stycznia 2018 - 20:20


#9 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 stycznia 2018 - 20:31

No rzeczywiście słaba jest wizja rozklejania telefonu, a potem jego ponownego sklejania, ale Apple nie ma też obowiązku od razu wymieniać na nowy model. Nie miałeś może prawa do zwrotu w 14 dni od zakupu (zakup w Internecie)?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 stycznia 2018 - 20:33

Po naprawie w serwisie autoryzowanym telefon jest zmontowany i sklejony dokładnie tak samo jak w fabryce. Mamy w serwisach odpowiednie narzędzia i materiały do tego, dlatego nie musisz się martwić o szczelność telefonu po takiej naprawie.

Odnośnie samych aparatów to oczywiście każdy ma swoją matrycę. Jeśli problemem jest tylko plama widoczna na załączonym zdjęciu to wymiana aparatu powinna w tym przypadku wystarczyć.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 gajos007

gajos007
  • 145 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 04 stycznia 2018 - 20:48

Nie miałem prawa do zwrotu, telefon był kupiony stacjonarnie,poza tym defekt zauważyłem dopiero przy przeglądaniu zdjęć na komputerze (owe 10 dni o których pisałem wypadły w 1 dzień świąt, przeczekałem okres między świętami a nowym rokiem i 2 stycznia wysłałem telefon)

 

Tak,oczywiście liczę się z tym że gwarancja to naprawa urządzenia,jednak przez lata używania telefonów apple przyzwyczaiłem się do wymiany (nie zdarzyło się ani mi, ani moim znajomym żeby telefon był naprawiany), zawsze było to też swoistym impulsem do zakupu kolejnego telefonu tej marki. Tym bardziej, że w tej chwili to chyba najdroższy telefon na rynku, przez myśl mi nie przeszło że będzie naprawiany. Pozostaje być dobrej myśli i poczekać na efekty. Zastanawia mnie także te "zawieszanie" przy nagrywaniu i zawieszki aplikacji aparatu, jednak wszystko się zazębia ;) 

 

Niesmak pozostaje, jednak alternatywy brak (dla mnie obsługa nowymi "gestami", face time, ekran i 2 dni na baterii robią swoje - pomimo że mam ip8plus nie chciałbym do niego wracać ;) )



#12 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 05 stycznia 2018 - 02:04

Do którego cortlandu oddawałeś?

#13 gajos007

gajos007
  • 145 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 05 stycznia 2018 - 19:51

Cortland Poznań - wysyłka kurier



#14 gajos007

gajos007
  • 145 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 09 stycznia 2018 - 20:52

Nie mogę edytować poprzedniego posta a wypada napisać jak sprawa się rozwinęła. Dziś dostałem informację o naprawie poprzez wymianę....na inny egzemplarz. Miał być wymieniany tylko aparat okazało się, że dostanę nową sztukę. Jestem oczywiście zadowolony z takiego obrotu sprawy.



#15 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 sierpnia 2018 - 12:24

Hej, a czy ktoś reklamował na kurz w przedniej kamerze ?

Dziś rano kurier przyniósł, niestety nie ja odbierałem...

Wymienili przedni panel, no i pod kamerą jest biała drobinka "czegoś".



#16 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 14 sierpnia 2018 - 12:27

Hej, a czy ktoś reklamował na kurz w przedniej kamerze ?

Dziś rano kurier przyniósł, niestety nie ja odbierałem...

Wymienili przedni panel, no i pod kamerą jest biała drobinka "czegoś".

Reklamuj. Nad czym tu dywagować. 

Wymienili i dali ciała więc reaguj. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#17 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 15 sierpnia 2018 - 08:48

standard,  przy zakupie w apple store nie zauwazylem tego kurzu przy kamerze ale w sloncu juz bylo widac wiec wrocilem do apple store po 30 minutach i dali mi druga sztuke.  Druga tez cos tam miala ale juz krzywo patrzeli na mnie wiec wziolem i chyba sie ta drobinka przemiescila bo juz nic nie widze.


 iPhone X 64GB Space Gray    MacBook Pro 15 Retina 2013 late  iPad Air 2 16GB   


#18 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 15 sierpnia 2018 - 21:56

nie ma co wymieniac :) 8 szt i każda miała kurz pod szkłem 


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#19 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 07:10

Tylko pytanie najważniejsze. Jak ten kurz wpływa na jakość zdjęć?

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych