Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aktualizacją/odtworzeniem do ustawień fabrycznych. iPhone 8


Najlepsza odpowiedź Regiss , 06 grudnia 2017 - 14:17

A próbowałeś wprowadzić telefon w dfu i wtedy podłączyć pod ITunes? Być może trzeba ściągnąć soft z netu i ręcznie wgrać przez iTunes. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 grochh

grochh
  • 130 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 grudnia 2017 - 13:50

Witam,

 

Wczoraj dotarł do mnie nowy iPhone 8 i podłączywszy go do iTunes zostałem zapytany czy chce zaktualizowac oprogramowanie do najnowszego. Kliknąłem, ze chcę i proces się rozpoczął, lecz niestety komputer, z którego korzystałem podczas aktualizacji postanowił paść i musiałem go zrestartować. iPhone jest teraz w trybie awaryjnym i wyświetla się obrazek "podłącz mnie do iTunes". Kiedy podłączam go do komputera iTunes proponuje aktualizację/odtworzenie do fabrycznych, ale co bym nie wybrał to najpierw "rozpakowuje oprogramowanie" a potem "oczekuje na iPhone" by po jakichś 15 min wywalić komunikat, że "Nie można zaktualizować/odtworzyć urządzenia, wystąpił nieznany błąd (4005)." Podczas tych ok. 15 minut na iPhone nie ma paska postępu ani jabłka tylko  od momentu "oczekuję na iphone" erkan jest czarny (nie jak wyłączony, wyświetla nicość).

Postanowiłem sprawdzić na innym komputerze ale tam iTunes nawet nie widzi mojego iPhone (mimo, że komputer wykrywa go jako Apple device w recovery mode). Na obu komputerach jest zainstalowana najnowsza wersja iTunes.

 

Macie może jakieś porady? Już żałuję, że zachciało mi się najnowszego oprogramowania na iPhone...normalnie śmigał.



#2 Regiss

Regiss
  • 2 936 postów
  • SkądRadom

Napisano 06 grudnia 2017 - 14:17   Najlepsza odpowiedź

A próbowałeś wprowadzić telefon w dfu i wtedy podłączyć pod ITunes? Być może trzeba ściągnąć soft z netu i ręcznie wgrać przez iTunes.

Użytkownik Regiss edytował ten post 06 grudnia 2017 - 14:18

iPhone 15 Pro


#3 grochh

grochh
  • 130 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 grudnia 2017 - 14:24

Dzięki za reakcję, ale akurat juz sobie poradziłem. Rozwiązałem problem, że iTunes na drugim komputerze nie widział iPhone (porady ze strony Apple pierwszy raz zadziałały, szok!) i na drugim kompie poszło już jak trzeba.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych