Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zainstalować appki na iPhone X


Najlepsza odpowiedź atomex , 01 grudnia 2017 - 11:13

Kliknąć dwa razy power.

 

 

Czy robisz tak jak na tym filmie: 

https://www.youtube....2YI-1MdYQ&t=73s

Dzięki. Nie wpadłem na to. Już prawie waliłem w ten ekran, a do głowy nie przyszło, aby Power kliknąć :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 atomex

atomex
  • 103 postów
  • SkądGłogów, Polska

Napisano 01 grudnia 2017 - 10:41

Cześć,

 

Wybieram appkę w appstore zatwierdzam i nie pobiera. Po prawej stronie na wysokości 3/4 ekranu pokazuje się belka i napis kliknij dwukrotnie, aby pobrać. Klikam, próbuję przesuwać i nic. Jak mam zainstalować aplikację? Ktoś może pomóc?


iPhone XS | MacBook Air | iMac Pro | iPad Pro | iWatch


#2 randall86

randall86
  • 135 postów

Napisano 01 grudnia 2017 - 10:48

Kliknąć dwa razy power.
  • atomex lubi to
 iPhone 11 Pro Max  iPhone 7  iPad Air 2  rMBP 2014  Watch 4

#3 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 01 grudnia 2017 - 10:54

Czy robisz tak jak na tym filmie: 

https://www.youtube....2YI-1MdYQ&t=73s


Użytkownik sevecc edytował ten post 01 grudnia 2017 - 10:55

  • atomex lubi to

iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#4 atomex

atomex
  • 103 postów
  • SkądGłogów, Polska

Napisano 01 grudnia 2017 - 11:13   Najlepsza odpowiedź

Kliknąć dwa razy power.

 

 

Czy robisz tak jak na tym filmie: 

https://www.youtube....2YI-1MdYQ&t=73s

Dzięki. Nie wpadłem na to. Już prawie waliłem w ten ekran, a do głowy nie przyszło, aby Power kliknąć :)


iPhone XS | MacBook Air | iMac Pro | iPad Pro | iWatch


#5 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 01 grudnia 2017 - 11:37

Nie Ty jedyny, nie pierwszy i nie ostatni masz ten problem. Mega dziwnie to rozwiązali, tak jakby nie można było po prostu guzika na ekranie dać do dotknięcia... Żaden inny telefon na świecie nie wymaga naciśnięcie fizycznego przycisku aby potwierdzić pobieranie aplikacji z sieci.

 

Jedyną korzyścią jest to, że interfejs Apple Pay jest taki sam absolutnie w każdym scenariuszu - naciskasz dwa razy przycisk boczny i autoryzujesz transakcje telefonem.



#6 aieq

aieq
  • 75 postów
  • Skąd3-miasto

Napisano 01 grudnia 2017 - 23:14

A ja uważam ze jest to dobre rozwiązanie ponieważ wymusza na użytkowniku poprzez dwukrotne naciśnięcie przycisku, konkretnego działania. Jeżeli jak piszesz mieliby zastosować wirtualny przycisk na ekranie to nawet nieumyślne wciśnięcie takiego przycisku uruchomi skanowanie twarzy a następnie płatność - nie zdążysz nic już zrobić. A tak? Nie ma szans niechcący uruchomić jakiejkolwiek niechcianej płatności/zakupu.

 MacBook Air 2020 | M1 | 8GB | 256GB,  iPhone 11 Pro Max | 64GB,  Apple Watch 6 | 44mm | Space Gray, 


#7 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 02 grudnia 2017 - 16:43

Ale tak czy owak trzeba dotknąć cenę w app store, a potem jeszcze raz w to samo miejsce "kup" aby przejść do autoryzacji płatności (w zależności od urządzenia może to być hasło, touch id lub dwukrotne kliknięcie przycisku bocznego celem załączenia face id). Chcesz powiedzieć, że przypadkiem można 2 razy dotknąć jeden przycisk na ekranie, a następnie przypadkiem potwierdzić jeszcze jednym dotknięciem w innym miejscu na ekranie? Mało przypadkowe jak dla mnie.

 

Nie twierdzę, że to jak to rozwiązali obecnie jest złe bo to co mówisz jest prawdą - jest to po prostu dziwne i dlatego sporo ludzi nie wie jak to obsłużyć i jedyną korzyścią jest to, że face id ma jednakowy "flow" autoryzacji płatności niezależnie czy mówimy o App Store, Apple Pay czy Apple Pay w iMessage.


Użytkownik imrik edytował ten post 02 grudnia 2017 - 16:45





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych