Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pro 13 2012 - SSD - UDMA CRC Error Count


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 29 listopada 2017 - 10:48

Witam, pacjent pro 13 2012 rok po zmianie hdd na ssd dysk ma juz przelatane 2130h, drive dx pokazuje 1 problem 

 

ID 199

Name UDMA CRC Error Count

Type: life-span indicator, offline

raw value: 274

Current: 100

Worst: 100

Treshold: 50

status 100% (zielony pasek)

 

Czy jest to cos powaznego? Problem z dyskiem czy z tasma? Jezeli jest to tasma to mam pytanie gdzie kupie ori. tasme ? W serwisie krzykneli mi 300zl z tym ze ja wolalbym sobie samemu ja wymienic.



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 listopada 2017 - 11:03

Przyczyną tego błędu jest uszkodzenie taśmy dysku. U nas w serwisie autoryzowanym wymiana tej taśmy kosztuje 190 złotych. No i masz pewność, że jest oryginalna. Wcześniej był jeszcze program wymiany i wtedy było to robione za darmo ale zostało to już zakończone.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 29 listopada 2017 - 11:31

Rozumiem, czy to juz wplynelo jakos negatywnie na moj dysk? Lub moga byc z tego tytulu jakies negatywne skutki? Czy da sie kupic taka tasme?



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 listopada 2017 - 11:36

Na dysk nie ma to wpływu. Ewentualnie na dane jeśli był bardzo długo używany z uszkodzoną taśmą ale to już w skrajnym przypadku. Błąd jest zapisywany w SMART dysku, więc on już zawsze będzie się wyświetlał, ale nie będzie to miało wpływu na pracę dysku.

Samej taśmy nie da się kupić.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 29 listopada 2017 - 11:37

Rozumiem, dziekuje za wyjasnienie. A czy jest sens pchac sie w tasmy z allegro? https://allegro.pl/l...cp-uni-1-2-1003



#6 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 29 listopada 2017 - 12:00

Kupowałem nie raz na allegro. Żadnej różnicy nie odczuwam.



#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 listopada 2017 - 18:03

Polecam kupić taśmę od 2011 rocznika. Jest dużo lepsza, a uszkodzenia jej są sporadyczne ( w odróżnieniu od 2012 które po wymianie w AS potrafiły wracać ). SERWIS.ME - akcja serwisowa na te tasiemki już się skończyła?


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 likemike-b937dd1138

likemike-b937dd1138
  • 97 postów

Napisano 30 listopada 2017 - 05:28

Dziekuje za informacje, u mnie tej akcji chyba w ogole nie bylo, kiedys juz dzwonilem do serwisu tu mi pisano ze akcja jest a w serwisie dalej krzykneli 300zl. autoryzowany serwis.



#9 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 30 listopada 2017 - 10:53

Akcja serwisowa była do 10 czerwca 2017 na wszystkie komputery 13" Mid 2012, a teraz już tylko na te, którym nie minęło trzy lata od zakupu. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych